Ларія.

1.6K 60 15
                                    

Наступні два тижні були такі самі, як і інші. Але добавилась ще одна робота для мене. Прибирання клятого офісу. Мене це так дістало. Лієсса кожного дня приносить мені на сніданок каву, а на обід - щось ситне. Я тримаюся тільки на обіді. За ці два тижні я бачила лише один раз директора. Коли він проходив попри нас до коридору в підземний офіс. Як я знаю, там стається найбільший жах. Вони там допитують своїх ворогів. Здебільшого, вони катують там їх. До нас жодного разу не доходив звук плачу, чи крику. Легше жити, якщо ми не знаємо всього.

Моя молодша все частіше тікає з нашого будинку на нічні вечірки. Я хотіла поговорити з Афіною про це. І не раз. Але або я, або вона немає часу, коли інша з нас його має. 

Сьогодні день інакший, бо за ці дні мене нарешті знову викликав до себе Бласхес.
В своєму кабінеті я двічі пшикнулась духами, і вийшла до офісу.
На привеликий жаль, в коридорі офісу стояли два олухи.
Вузькоокий китаєць, і штовхач, як його називає Лієсса.
В нього таке прізвисько, бо він один із головних по наркотиках.
Ненавиджу я його через те, що він колись задарма віддав наркотики моїм офісним "друзям", щоб вони підсипали їх мені.
Це така дивна історія.
Я майже нічого не пам'ятаю з того дня. Вони пояснили це тим, що в них кожен новенький проходить такий ритуал.

Це смішно, бо Лієсса не проходила нічого подібного. Як і всі інші, хто був після мене.
Того вечора мене зняли на камеру декілька чоловіків з компанії.
Один з них - китаєць.
Та він такий хрін, що я б вбила його, моя воля.

Вузькоокий аскарид.

Я нічого не маю проти азіатів, але цей особливий. В нього таке обличчя, ніби він кожну секунду свого життя тужиться на унітазі.
В нього також пухнасте волосся, яке виглядає, як мочалка.
Лієсса жартома назвала його туалетним йоршиком.
Я по цей день згадую це прізвисько, коли потрібно його розізлити.

Я хвилююсь, тому не трогаю сенсор, який знаходиться в ліфті.
Я переживаю про те, що зробила щось не так.
Бласхес став занадто придиратись до будь-чого, що роблю я.
Він майже починає дратувати, хоча я досі збуджуюсь тільки від його запаху.

Тру ніс. Дряпаю нігтями підборіддя.
Заправляю волосся, яке вибилось з хвоста.
На роботі я найчастіше, або з косами, або з кінським хвостом.
Мене дратує, коли волосся падає мені на папері, на папки, на очі.
Переступаю з ноги на ногу, коли ліфт переді мною розпахується.
Опускаю голову, але розумію, що переді мною не Бласхес.
Не дозволяю собі підняти голову, проте дуже хочу.

Залежна психопатомWhere stories live. Discover now