Sınava kadar bölüm atamayacağımı söylemiştim. İşim biter bitmez yazmaya başladım.
Sınavınız nasıl geçti şekerler? Umarım emeğinizin karşılığını alıp güzel yerlere varırsınız.
Umarım beğenirsiniz, iyi okumalar.
Dışarıda yağan kara rağmen, evin sıcaklığından dolayı üzerime giydiğim şortlu yılbaşı takımıyla son hazırlıkları tamamlamaya çalışıyordum.
Bugün yılın son günüydü ve birkaç gündür çiseleyen kar, bugün biraz daha hızını arttırmış, etrafı beyaza boyamaya başlamıştı.
Yarın yılbaşı tatili olmasına rağmen, bugün çalışan sevgililerime yemek hazırlıyordum. Geceyi benim evimde geçirecektik.
Emir bir saat kadar önce gelmiş, oturma odasını süslerken ben; mutfakta son hazırlıkları tamamlıyordum.
Her ne kadar yılbaşı kutlayan bir insan olmasam da, ilk defa sevgililerim ile yeni bir yıla gireceğim için her şeyi özenle hazırlamış, hiçbir eksik olmamasına dikkat etmiştim.
"Umut, güzelim işin bitti mi?" Emir'in içeriden seslenmesi ile elimdeki tatlıyı dolaba koyarak yanına ilerledim.
Emir süslemeyi bitirmiş, salonun ortasında durup etrafını kontrol ediyordu. Arkasından yaklaşarak kollarımı beline doladım ve yanağımı sırtına yaslayarak mırıldandım.
"Bitti sevgilim." Yüzünü göremesem de sesinden eğlendiği belli oluyordu.
"Demek sevgilim? Sevgilin yesin seni." Bana dönerek yanağımı öptü. Dudaklarını yüzümden ayırmadan yüzümü öpmeye başladı.
Dudağıma geldiğinde kısa bir süre duraksadı ve kenarını öptü. Bir süre yüzüme bakıp tepkimi ölçtükten sonra yüzüme eğildi.
Kötü bir tepki vermeyeceğimin farkındaydı, hatta ikimizin de bunu istediğini gayet iyi biliyordu.
Bana ihanet ederek yavaşça kapanan gözlerimin ardından dudağımda bir baskı hissetmeyi beklerken, evin içinde yankılanan ses yüzünden gözlerimi açtım.
Emir bunu umursamadan bana bakıyordu fakat durmadan çalan zil sesi ile kısa bir küfür savurup kapıya ilerledi.
Her ne kadar bu duruma üzülsem de homurdanması hoşuma gittiği için gülerek arkasından ilerledim.
Emir bir hışımla dış kapıyı açıp kapıdakilere ters ters baktı, fakat bir şey söylemeden trip atar gibi arkasını dönerek salona ilerledi.
Ev soğumasın diye hemen içeriye girip montlarını çıkaran sevgililerime baktım. Onları kapıda karşılamak çok hoşuma gidiyordu.
"Hoşgeldiniz." Konuşmamla ikisi de gülümseyerek bana baktı.
"Hoşbulduk." Ayakkabısını çıkaran Yusuf yanağımdan öperek banyoya ilerledi.
"Hoşbulduk güzelim." Yağız da boynumdan öpüp Yusuf'un çıktığı banyoya girdi.
Eve girer girmez ellerini yıkamaya alışmışlardı artık.
Hemen salona Emir'in yanına ilerledim. Koltukta oturmuş, kollarını göğsünse bağlamış, kapalı televizyona bakıyordu somurtarak.
Küçük bir çocuk gibi görünmesi çok tatlıydı. Koşarak yanına zıpladım. Hafifçe sallanan koltuk yüzünden dengemi kaybetmiştim ve popo üstü yere düştüm.
"Biraz akıllı dur." Salona girip bana sataşan Yusuf, Emir'in beni kaldırırken kendisine yalancı bir sinirle bakmasıyla tek gözünü kırptı 'ne oldu' anlamında.
*****
Odaya giren Yağız'ın ardından yemek yemek için mutfağa geçmiştik ve Emir de Yusuf'un sorusuna cevap vermeden her zamanki haline geri dönmüştü.
Zaten onlara kızgın değildi, sadece beni öpmek istiyordu -ben de onu öpmek istiyordum- ama öpemeyince canı sıkılmıştı sanırım.
Şu an ise yemek yerken Emir'in bugün şirkette yaşadığı olayı dinliyorduk.
"Asansörden indim, baktım Peri annem karşımda yanında da Pars babam. Beni görünce 'oğlum' dedi. Ben de 'anne' diyip yanına gidince etraftaki çalışanların bana bir bakışı var, görmeniz lazım."
Anlattığı olay o kadar komik olmasa da anlatırken kullandığı mimikleri, olayı komik hale getiriyordu ve bizi -özellikle beni- gülme krizine sokuyordu.
Gülerken, kafamı yanımda oturan Emir'e çevirmemin hemen ardından masada büyük bir sessizlik oldu.
Emir beni gülüşümden öpmüştü.
Kendisi, sanki hiçbir şey olmamış gibi yemeğine devam ederken; ben, yanaklarımın kızarmaya başladığını hissettiğim halde öylece donmuş, ona bakıyordum.
Yusuf'un tatlı bir şekilde beni öpemediği için homurdanmasını, Yağız'ın 'ne de olsa ilk ben öptüm' adlı galibiyet dolu bakışlarını hiç umursuyor gibi durmuyordu.
Emir, çok enerjik, deli-dolu bir insan. Bu yüzden ne zaman ne yapacağını asla kestiremiyorduk.
Bazen en ufak şeyde elinden çikolatası alınmış çocuk gibi davranması, bazen ise olur-olmadık zamanlarda, tahmin edilemez şeyler yapması, karşısındaki insanı bozguna uğratıyordu.
Yemeğin geri kalanı ufak sohbetler, yemeklerimin güzel olmasının övülmesi ve benim utanmamla geçmişti.
Onlar utanmama güldükçe ben utanıyor; ben utandıkça ise onlar gülüyordu.
Bir kısır döngüye girmiş gibiydik fakat ben halimden oldukça memnundum.
Sevdiklerimle birlikte güzel bir yemek yemiş, keyifli sohbetler edip evi kahkahalarımızla inletmiştik resmen.
El birliği ile masayı toplayıp, salona geçtik. Yeni yıla daha 4 saat kadar vardı. Ben ve Yusuf salonda izlemek için film ayarlıyorduk.
Yağız ve Emir ise film izlerken atıştırmamız için bir şeyler hazırlıyorlardı.
Bulduğum filmi Yusuf'a gösterince onayladı.
'Ballerina' adında, kore yapımı bir netflix filmiydi.(bu film çok güzel, ben çok sevdim. Güçlü, dövüşen kadınların olduğu filmleri seviyorsanız kesinlikle izleyin.)
Sonunda içeceklerimiz ve atıştırmalıklarımız gelince filmi izlemeye başladık.
Filmin sonlarına doğru bir şey söylemek için yanımda oturan Yusuf'a dönünce bana bakan gözleri ile karşılaştım. Yanıma yaklaşarak fısıldadı;
"Şimdi seni öpsem ne yaparsın?" Sanki biraz yüksek sesle konuşursam odadaki ortamı bozacağımdan korkup aynı şekilde cevap verdim.
Ne için ona döndüğümü bile unutmuştum.
"Sanırım karşılık veririm."
Verdiğim cevaptan memnun olmuş bir şekilde gülümseyerek, zaten yakınımda olan yüzünü daha da yaklaştırmasıyla gözlerim kapanmış, dudaklarımda sıcak dudaklarının baskısını hissetmiştim.
Arkadaşlar, bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın.
Sınavdan hemen sonraki gün size bölüm atacağım diye söz vermiştim. Ablam hamile olduğu için ona bayram temizliği yapmaya gittim.
Bu bölümü sadece bir saatte yazmaya çalıştım, ancak bu kadar oldu. Umarım güzel olmuştur.
Bundan sonra bölümler 2-3 günde bir gelecek.
Malum, bayram temizliği falan derken pek zamanım olmayacak ama kendimi de unutturmam.
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi belirtin bebeklerim.
Görmek istediğiniz sahneler varsa yazın, hikayenin akışına uydurabilirsem eklerim.
Sonra görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zengin Mahalleli [BxBxBxb]
RomanceÜniversitesi için mahalleye yeni taşınan zengin bir genç ve mahallede hatrı sayılır saygınlığı olan 3 arkadaş... ~Hikaye grup ilişkisi içerecektir. ~+18 sahneler olacaktır. ~Eşcinsel ilişkileri konu almaktadır. 20/04/2024 -> bxbxb 1.sırada 29/04/202...