63.Bölüm Kucak Sevişmesi (+18)

1.5K 116 48
                                    

Hemen geldim aşklarım, bu bölüm bu seferki smutun son bölümü. Zaten kalan bölümlerde hepsini tek tek seviştiğin en son bölümlerde de tekrardan bir toplu seks yaptırırım.

Umarım bölümü beğenirsiniz.

İyi okumalar.

"İçine boşalacağım kedicik." Sorudan çok istek gibi çıkan sözleri dudağımda yorgun bir gülümsemenin oluşmasını sağladı. Altımda uzanan adamın gözlerinin içine bakarak fısıldadım.

"İçime gelin efendim."

Sözlerimden sonra daha da hızlanan hareketleri ile Emir ona alan tanımış, en derinlerime inerek sıcak sıvıların akıtmasına izin vermişti. Boşaldıktan sonra içimde birkaç sert vuruş daha yapmış ve hala sert olan aletini içimden çıkarmıştı.

Kendimi yorgunca Yağız'ın üzerine bıraktım ama aradan geçen birkaç saniyenin ardından belime sarılan kaslı kollar tarafından havalandım.

Hâlâ içimde olan Emir beni sırt üstü Yağız'ın üzerine yatırdıktan sonra kucağına almış, olduğumuz pozisyondan dolayı daha derine giren aletiyle gecenin en yüksek çığlıklarından birini atmamı sağlamıştı.

"A-ahh, Emir! Emir dur. Ço-çok derin!" Söylediklerimden sonra yarım ağız sırıtıp kucağında bir kez zıplatmış ve yataktan aşağı inerek ayakta durmaya başlamıştı. Düşmemek için ayaklarımı sıkıca beline sarıp kollarımı da boynuna doladım.

Ağlar gibi inlerken arkamda başka bir beden daha hissetmiş, hemen ardından kokusu ve sesinden bu kişinin Yusuf olduğunu anlamıştım. "Daha ben girmedim içine yavrum, az daha sabret."

Bunları demesine rağmen durmak istesem duracaklarına emindim fakat ben de her ne kadar yorgun olsam da onu, onları içimde istiyordum.

Ne kadar da arsız bir şey olup çıkmıştım ben!

"Çabuk ol aşkım, içimde istiyorum seni." 'Hay hay' manasında bir kafa işareti yaparak iyice dibime girdi ve terlemiş kaslı göğsünü sırtıma yasladı. Neyse ki bu arsızlığım hepimizin hoşuna gidiyordu ve hiçbirimiz bu durumdan şikayetçi değildik.

Emir içimdeyken kendisi de yavaşça içime girmiş, az önce yaptığımız seks dolayısıyla geniş olan deliğime kolayca yerleşmişti. Yine de ilk defa denediğimiz bu pozisyon yüzünden hafif sızlamıştı kalçam.

Emir iki eliyle kalçamdan tutup beni zıplatmaya başladığında daha sıkı tutunmaya çalışırken tırnaklarımı sırtına geçirmiş, iki omzu arasında uzun çizgiler bırakmaya başlamıştım. Sıkı kalçalarının hemen üzerindeki bacaklarımı da daha sıkı sardım beline.

Ensemden tutan bir el kafamı sağ tarafa çevirip dudaklarımı esir aldı. Dilini ağzıma sokup damağımı yalayan Yağız için ağzımı biraz daha aralamaya çalıştım.

Emir tuttuğu kalçama sert bir şaplak atıp daha hızlı zıplatırken Yusuf da ellerini göğüs ucuma atıp sıkmaya ve çekiştirmeye başlamıştı. Yağız ise bir eliyle beni, diğeri ile kendisini aynı hızda okşuyordu.

Kalçama inen her şaplakta hem canım acıyor hem daha fazlasını istiyordum. Beni zıplatan onlardı fakat oldukça yorgun düşmüş, arkamdaki Yusuf'a daha çok yaslanmıştım.

Emir boynumu emerken Yağız'ın alt dudağını dişlerimin arasına alıp çekiştirdim ve küçük bir ısırık bıraktım ucuna. Dudaklarımın üzerindeki gerilen dudakları hissedebiliyordum. Hoşuna gitmişti.

Sürekli hareket halinde olduğum için kıvırcık, uzun saçlarım durmadan savruluyordu ve bunun sonucunda kafamdaki kulaklar daha fazla dayanamyıp saçımdan savrularak parke zemine düştü.

Zengin Mahalleli [BxBxBxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin