-קטרינה-
סיימתי את לימודיי בשעת אחר הצהריים ומיד רצתי לגדר. פניי לא נראו מאושרות במיוחד. סיפרתי לטוני שהמורים לא נחמדים בכלל, כולם קרים ורציניים כל כך.
היום היה לי השיעור הראשון בריקוד. לשם כך אמי הזמינה את הארוס שלי שיצטרף לשיעור ואילצה אותי לקבל את פניו בשער. בשעה אחת בצהריים הופיעו שני סוסים גזעיים ומרשימים למדי. על האחד רכב נער בן חמש-עשרה ועל השני רכב גבר חמוש, שהיה שומר ראשו.
שיערו של הנער חום ומסודר, עיניו חומות ורציניות. צלקת של חתך גס, המתמשכת לאורך עצם לחיו השמאלית, פוגמת את פניו הנאות. לבושו מכובד. סיכת זהב של עיט, המסמלת את בית משפחת גולדסטון, מחוברת לדש חליפתו.
שמו היה בראד.
בראד גולדסטון. בנו של הדוכס אדם גולדסטון, השר הנאמן ביותר למלך- יועצו האישי. יד ימינו.
בראד גולדסטון. הנער המתנשא, השחצן, והבטוח בעצמו. הנער שבעתיד יהיה בעלי.
אמי סיפרה לי שהיא האישה הראשונה שזכתה לרשת את תואר הדוכסות מבעלה. מאז שאבי נפטר, אמי הייתה נחושה בדעתה לשמור על כבודה ועל מעמדה, ולכן ניסתה נואשות להפגין את יכולותיה בפני המלך, ולנסות לשכנעו שייתן לה לרשת את נכסיי בעלה. היא חוותה השפלות רבות מצד המלך והשרים שלא העריכו אותה רק משום שהייתה אישה, אך למרות זאת היא הצליחה בזכות השר גולדסטון, שהיה היחיד שתמך בה ודיבר בשבילה עם המלך. המלך אמנם התלבט רבות אם לאפשר לאישה לרשת את בעלה במקום להשאיר את זכות הירושה אצל דודי, יוליוס, אך ההסכמה לא התעכבה לבוא.
אמא מספרת שנחזור לבית אבא ממש בקרוב, יש רק עניין קטן שמעקב אותנו והוא- שעליי להינשא קודם לבנו של השר גולדסטון.
עד היום מרגישה אמי צורך להודות לשר גולדסטון על החסד הגדול שעשה עמה, על שלא וויתר עליה והעניק לה מעמד של כבוד, מעמד של אישה. למען הידוק הקשר עמו וההערכה כלפיו הציעה את ביתה שתינשא לבנו, ובכך להבטיח לבנו כלה איכותית מבית טוב וממעמד גבוה.
הבטתי בבראד בתיעוב. אני לא רוצה להתחתן איתו. הוא נראה לי יותר מפונק ומתנשא ממני. מבטינו הצטלבו והיה רגע ארוך של שקט, לא ברור אם של מבוכה או של סלידה.
"את בוודאי קטרינה קולין" אמר בחוסר התעניינות, כאילו הביט בקיר.
"כן. ואתה בוודאי בראד גולדסטון" השבתי גם אני באותו הטון.
עיניו בחנו אותי בשתיקה. "את נראית קטנה יותר משדמיינתי" אמר והתרחק ממני אל עבר הכניסה.
_________
*התמונה מפינטרסט: https://pin.it/6xWrvMxo4
YOU ARE READING
נער הנעליים (בהקפאה)
Fantasyטוני נמכר לעבדות בגיל שבע. אדונו מתאכזר אליו ומעביד אותו בפרך. המקום היחיד בו הוא מרגיש בטוח זה ליד הגדר שבקצה הגן. קטרינה נולדה למשפחה מיוחסת. לא חסר לה דבר בביתה המפואר, אך היא מרגישה שאינה מקבלת יחס ואהבה מאמה. מה יקרה כאשר ייפגשו השניים? האם יתח...