שלום לכל קוראות וקוראי וואטפד היקרים!😁
תקופת המבחנים גרמה לי להיעלם בחודשיים האחרונים, אבל סופסוף חזרתי!😎
לפני הכל, שמחה לבשר לכם שפתחתי עמוד אינסטגרם לספר שלי!🥳
שם המשתמש: @hadar_writing8אז איזה תוכן צפוי לעלות שם?
באופן כללי, אשתף אתכם בתהליך הכתיבה שלי. אחשוף אתכם לעולם שבניתי ולדמויות שיצרתי. תזכו גם בתוכן אקסקלוסיבי במיוחד- טיזרים!😏מוזמנים לעקוב, לתמוך ולהתעדכן.😁
*קישור לעמוד בפרופיל שלי*
ובמעבר חד-
כמו שחלקכם אולי כבר יודעים, שמונה שנים עברו מאז שהתחלתי לכתוב את הספר שלי, ובשנים האחרונות אני רק עורכת ועורכת בלי סוף. אבל במשך כל השנים האלו רק אנשים בודדים ידעו שאני בכלל כותבת ספר ועל החלום שלי להוציא אותו לאור. במשך כל הזמן הזה פחדתי לשתף את הכתיבה שלי עם אחרים. הייתי מובכת (ועדיין מובכת) לחשוף את הצד הזה בי.
כתיבה זה דבר אינטימי, ולכתוב את הסיפור של "נער הנעליים" היה תהליך אינטימי מאוד בעבורי. ועוד יותר היה קשה לי לשתף כשאני יודעת שאני עוסקת בנושא לא פשוט בכלל, שמעורר אי נוחות ועלול אפילו לזעזע.
חששתי מהתגובות שאקבל. והאמת היא שהכי הפחיד אותי שדווקא האנשים הקרובים לי, אלו שמכירים אותי היטב, פתאום יגלו שהם לא לגמרי מכירים אותי...
אבל כל הפחדים האלו רק עצרו אותי מלהגשים את החלום שלי. והאמת היא שכל מי ששמע שאני כותבת ספר מיד פירגן לי והביע תמיכה.השינוי בי התחיל דווקא עם פרוץ המלחמה. פתאום השינוי הדרסטי הזה ממצב של שקט למצב של מלחמה גרם לי להרהר לא מעט על החיים. ובין כל ההרהורים גם הרהרתי על הספר והבנתי שאם אשאיר אותו במגירה לנצח אני אחיה בתחושת חרטה גדולה.
ההחלטה לפרסם את הספר באפליקציית וואטפד היתה צעד נועז מבחינתי. רציתי קודם לדעת אם יהיו בכלל אנשים שירצו לקרוא אותו.
חשוב לי שתדעו שיש לכם חלק משמעותי מאוד בתהליך שלי.
אתם עזרתם לי לעשות את הצעד הראשון והקשה מכולם- להתגבר על הפחד.
אתם עזרתם לי לשבור את המחסום הזה שמנע ממני להתקדם זמן רב מידי.
אתם הראשונים שקראתם, הגבתם ותמכתם בי.
אתם אלה שהעלתם בי את הביטחון העצמי ועודדתם אותי להמשיך ולשתף.אז תודה ענקית לכולכם!
תודה לכל הקוראות והקוראים שעוקבים אחרי ומחכים בקוצר רוח לפרקים הבאים.
תודה לכל אלו שמפרגנים בכוכבים.
תודה לכל אלו שמגיבים ומשתפים מחווית הקריאה שלהם.תודה, תודה ושוב תודה!❤️
רציתי לשתף אתכם שכבר תקופה ארוכה אני חושבת על להוציא את הספר שלי לאור. ובשבועות האחרונים אני לוקחת את המחשבה הזאת יותר ויותר ברצינות.
אני חוקרת הרבה על תהליך ההוצאה לאור, וגיליתי שמדובר בתהליך מאוד מורכב, שאם לא מבינים אותו היטב צפויים לעשות טעויות (מה שבדרך כלל בלתי נמנע וקורה לכל סופר/ת מתחיל/ה). אבל אני מנסה ללמוד כמה שיותר ולבוא מוכנה לתהליך כדי לחסוך לעצמי טעויות כמה שאפשר.
אני לומדת כל הזמן שעולמם של הסופרים הוא קשוח, במיוחד בהקשר של סופרים ישראלים. קשה מאוד להתפרסם ולא משנה באיזה אופן אבחר להוציא את הספר שלי לאור, בסופו של דבר אני אצטרך לשווק, לפרסם ולקדם את הספר שלי בעצמי. וזו עבודה ממש לא פשוטה, במיוחד כשאני יודעת על עצמי שאני ממש גרועה בשיווק.😅מכיוון שהשקעתי בספר הזה שמונה שנים מחיי, נתתי את כל כולי והקדשתי הרבה מחשבה, זמן ומאמץ, ובכוונתי להוציא אותו לאור, החלטתי שלא אמשיך לפרסם פה את המשך הסיפור.
אפליקציית וואטפד היא אמנם פלטפורמה נחמדה וטובה לשיתוף סיפורים וקטעי כתיבה בצורה חופשית, אבל הסכנה לגניבת תוכן ידועה...בכל אופן, אני מתכוונת להקדיש את התקופה הקרובה לעריכה יסודית של כתב היד שלי, כדי שבעזרת השם בעתיד הקרוב אוציא אותו לאור בצורה הטובה ביותר.
לסיום, אם אהבתם את החלק הראשון של הספר שלי, אתם יותר ממוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם (@hadar_writing8), בטיקטוק (@hadarmedina8), או בפייסבוק (הדר מדינה) לעוד תוכן ועדכונים.
וכמובן, אם אתם חושבים שהספר שלי יכול לעניין עוד אנשים שאתם מכירים- שתפו אותם!מחכה לכם שם!❤️
הדר.
YOU ARE READING
נער הנעליים (בהקפאה)
Fantasyטוני נמכר לעבדות בגיל שבע. אדונו מתאכזר אליו ומעביד אותו בפרך. המקום היחיד בו הוא מרגיש בטוח זה ליד הגדר שבקצה הגן. קטרינה נולדה למשפחה מיוחסת. לא חסר לה דבר בביתה המפואר, אך היא מרגישה שאינה מקבלת יחס ואהבה מאמה. מה יקרה כאשר ייפגשו השניים? האם יתח...