-tylko co ?
Zapytał Alex ,a w mojej głowie był jeden wielki poplątany kłębek myśli ,powiedzieć mu o mojej schizofreni ? Mam ją odkąd nie ma mamy ...
Może będzie lepiej jak komuś powiem ?
Wziąłem głęboki wdech i byłem już gotowy mu powiedzieć.
Alex na mnie spojrzał , podniósł się i podał mi rękę ,zapałem go i usiedliśmy na ławce .-możesz mi wytłumaczyć ?
Zapytał ponownie Alex
-mam schizofrenię i to nie tylko ...
Alex spojrzał na mnie z lekkim przerażeniem , przysunął się do mnie i przytulił .
-będę starał ci się pomóc najbardziej jak się da kochany .
Lekko się uśmiechałem i odwzajemnieniłem uścisk .
-dziękuję
-zapytam cię jeszcze raz ,ale teraz poproszę odpowiedź tak lub nie jasne ?
Pokiwałem głową na tak
-będziesz moim chłopakiem!?
-tak będę !
Alex uśmiechnął się chyba najszerzej jak umiał i się zarumienił , ja uśmiechnąłem się lekko i przyjaźnie po chwili także się zarumieniłem , zauważyłem też że mój humor umie się zmienić bardzo szybko.
Alex wstał z ławki i podał mi rękę ,złapałem ją a Alex mnie pociągnął i gdzieś pobiegł ledwo za nim nadążałem w końcu tylko ja trzymałem się jego ręki ale ją puściłem i jak zwykle się wywaliłem na twarz ,Alex się zatrzymał i też się wywalił tylko że na tyłek ,wstał zobaczył mnie leżącego kilka metrów dalej na twarzy i szybko do mnie podbiegł ,pomógł mi wstać rozwaliłem se rękę krwawiła tak samo jak nos nie mieliśmy chusteczki więc Alex zdjął swoją koszulkę żeby wytrzeć mi krew z ręki i nosa ,mój krwotok był jeszcze większy i na mojej twarzy był bordowy burak ,Alex w tamtym momencie ogarnął że pod tą koszulką nic nie miał.
Zamieniłem się w Max i zacząłem robić mu zdjęcia ,ten lekko się zdenerwował i zabrał mi telefon .
-mógłbyś ?
-nie bo wyglądasz tak mhmmm...
Zrobiło mi się aż gorąco-mogę zabrać już moją koszulkę? Nie chciałbym tak iść
-Weź moją bluzę ,a i mam pytanie muszę oddawać ci tą bluzkę ?
-boje się zapytać po co ci ona ...
-hihi
CZYTASZ
Schizofrenik z Depresją, mając nadzieję że się polepszy
Mystery / ThrillerDawid chłopak który myśli że to wszystko jest bez sensu, nie ma za łatwego życia ani w domu ani w szkole , czy żyletka lub scyzoryka to jedyne rozwiązanie? Max i Alex starają się mu pomóc ale czy im się to udaje ? Alex był idiotą którym stara się j...