Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz,iyi okumalar diliyorum.
Mina'dan
Belki çoğu insanın gözünde küçük olan bu husus benim için oldukça büyüktü.Evet ona bunu yapanı bulunca o geri gelmeyecekti lakin benim içim onun adına soğuyacaktı.
Onu bu davranışa sürükleyen insanları bulmak için ilk adımımı atmış ve okula yazılmıştım.
Daha doğrusu yazılacaktım.Öğlen saatlerinde babamla evden çıktık.Okula doğru yürürken etrafta pek ses yoktu.Bu sessizliği bozan ben değilde babamdı.
Yusuf:kızım,neden bu okula yazılmak istediğini bilmiyorum ama lütfen kendine zarar verecek davranışlarda bulunma.Bizim en değerlimiz sensin.
İçimde bir anlık boşluk oluştu.Babama herşeyi anlatıp içimi dökmek istedim lakin yapamazdım.Bu benim önüme çıkabilecek en büyük engel olurdu..
Yolun gerisinde ise ben şarkı mırıldanarak babam ise düşüncelere dalmış şekilde geçirdik.
Okul oldukça gösterişli bir yere benziyordu.Etrafta gözlerimi gezdirdim ve tam olarak o çardağı gördüm.
Mila bana son kez o çardakta fotoğraf atmıştı.
Arkadaşıyla gülümsüyordu.Onu öyle görmeyeli uzun zaman olduğu için şakadan dalga geçmiştim onunla.Şaka olduğunu sonra söylerim diye düşünüyordum fakat bizim bir sonramız olmadı.(Mantıksal olarak yanlış bir yönü yok.Okul çıkışı atılan bir fotoğraf,derslerde telefonlar toplanıyor.)
Çardağı doğru yürümeye başladığımızda üstünde duran çantayı farkettim.Muhtemelen orda oturan kişi bir anlığına kalkmıştı.
Boşu boşuna sorun olmaması için oturmak yerine yanından geçip içeri girdik.
Direkt olarak karşımıza çıkan müdür yardımcı odasına girdik.Biz girdiğimizde zil çalmaya başlamıştı.Yükses sesten dolayı zilin bitmesini bekledik.
Zil bittiğinde babam müdürle konuşmaya başladı.
Onların konuşmasını dinlemek yerine odada gezdiriyordum gözlerimi.Gördüğüm tablo ile gözlerim ona takıldı.
Yerde kanlı bir şekilde yatan kız ve onun aksine ayakta olan kadın ile adam.Ayaktakiler sarılırken yerdekiler ölüyor.
Tabloyu anlamlandırmaya çalışıyordum lakin pek başardığım söylenemezdi.Kendime gelmek amaçlı kafamı salladığımda yetişkinlerin sıkıcı konuşmalarına şahit olmuştum.
Bu durumdan çok çabuk sıkılacağımı bildiğimden dolayı izinlerini isteyip odadan çıktım.
Kapattığım kapının yan tarafına çöktüm yavaşça.Başıma giren ağrılara dayanamadığımda kendime bir uğraş bulmak için düşündüm.
En olası ihtimalle telefonumu çıkarıp sevdiğim bir oyunu oynadım.Başımın ağrısını hâlâ daha şiddetle hissederken nefes almak amacıyla dışarı çıkmak istedim.
Kafamı kaldırıp yürümeye yeltendiğimde karşımda bana doğru bakan beş-altı kişi vardı.
Bazıları cin görmüş gibi,bazıları ise hayran hayran bakıyordu.Biri dışında,bana arkasını dönmüş ellerini cebine koymuş öne arkaya doğru sallanıyordu.
Elbette fazla umursamadan dışarı çıkmak için yanlarından geçtim.Benimle birlikte hareket eden kafalar sinirlerimi epeyce oynatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Novela JuvenilHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.