Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:Acının İlacı
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
Mert içeriye geçmiş ve Mina'nın ailesiyle sohbet ediyordu.
Lakin onu rahatsız hissettiren bir şeyler vardı.Etrafta olan Mila ve Mina'nın fotoğrafları.
Onu rahatsız etmesinin sebebi gayet açıktı.Fotoğraflarda olan Mila, gülüyordu.Fakat Mert en son onu kanlar içinde ağlarken görmüştü.İşte o zaman bir şeyleri kendine anlatmaya karar verdi.
Karşısında duran ailenin kızını öldürmüştü Mert.Ona son ana kadar yardım edebileceğini bilmesine rağmen ölmesi için dahada uğraştı.
Evet pişmandı lakin bu pişmanlık kızı öldürdüğü için değilde bunun vebalini çekmek zorunda olmasıydı.Lakim sanki o anda her şey durmuş gibiydi.
Mert'in aklından sadece bir cümle geçti.Kararını çoktan vermişti o an.
"Seni seviyorum oğlum,bizi kimse ayıramayacak.Ben senin her zaman yanında olacağım,tıpkı bu kitabın olduğu gibi."
Bu söz tekrardan aklına geldiğinde gözü fotoğraflara takılmış şekilde gülümsemişti.Bu durumu farkeden kızın babası sordu.
Flashback
Yalvaran gözlerle bakıyordu kız Mert'e.Sadece yalvaran şey gözleri değildi elbet.Dili onu ikna etmek için binbir türlü şey uyduruyordu.
Ölmek istemiyordu.
Mila:Mert lütfen yapma,lütfen bak yalvarıyorum.Ben sana hiçbir şey yapmadım lütfen.
Mert bir kez daha sinirle bağırdı.
Mert:sen benim anneme nasıl laf söz edersin.?
İsyan edercesine bağırdı karşındaki kız.Yalan söylediği hareketlerinden bile belli oluyordu.
Mila:kötü bir şey söylemedim ki ben.Sadece..
Mert'in bağırmasıyla ağlayarak cevap verdi.
Mert:ne sadece lan ne sadece.Ne olursa olsun benim annem hakkında ağzından tek bir kelime çıkmayacaktı.
Mila:sadece onun iyi bir anne olmadığını söyledim.
Kızın açık sözlülüğü ilk defa işe yaramadığında gerisi karanlıktı,zifiri karanlık.
Flashback Son
Mert'in kendine gelmesi Mina'nın babasının sesiyle olmuştu.Kasılan vücudu ve garipçe duran yüzü ile cevap verdi kızın babasına.
Yusuf:iyi misin oğlum.?
Mert:evet efendim
İkinci bir soruya kalmadan Mina merdivenlerden inmişti.Mert'e baktıktan sonra kafasını kapıya doğru döndürerek yürüdü.
Mert içerideki aileye veda edip Mina'nın yanına doğru yürümeye başladı.Ayakkabılarını giyimiş olan kızı süzdü,sonra ise kendi ayakkabılarını giyerek kapıyı açtı.
.........
Saat tam olarak dokuz değilken Mertlerin evine varılmıştı.Arabadan inen gençler hızlı adımlarla içeri girmeye çalıştı.Yağmur hiddetini arttırırken nihayetinde içeri girmeyi başarmışlardı.
Mert'in başındaki bant zarar görmüştü.Bu Mert'in umrunda değildi bu yüzden Mina'da umursamadı.
Evin içinde adımladıklarında karşılarına çıkan Metin Uras ,çocukların yüzüne karşı büyük bir hevesle gülümsedi.
Metin Uras:hoşgeldiniz çocuklar,sofra birazdan hazır olur isterseniz yukarı çıkabilirsiniz.
Mina kafasını nazikçe sallarken Mert babasını umursamadan yukarı çıkmaya başladı.Mina ise hızlıca peşinden gitmek zorunda kalmıştı.
Mert'in odasına vardıklarında kapıyı açmıştı,Mert.İçeri girdiklerinde Mina ilk olarak camın yanına doğru yürüdü ve oturmak için olan boşluğa oturdu.
Mert ise hiçbir şey söylemeden dolabına gitmiş bir tişört almıştı.Odanın içindeki banyoya girecekken içerde kalan Mina'ya döndü.
Mert:hiçbir şeye dokunma,duş alıp çıkacağım.
Elbette Mina'nın olması Mert'in umrunda değildi lakin yinede haber vermek ve onu uyarmak istedi.
Mina kafasını salladığında banyoya girmek amacıyla kapıyı kapattı.
Mina su sesini duyana kadar bekledi ve su sesini duyduğu anda ayaklandı.
Odadaki bütün çekmecelere bakmıştı lakin hiçbir şey bulamadığında pes edecekti.
Aklına gelen fikirle odadan dışarıya fırladı.
Yani illaki bir çalışma odası olacağını düşünerek yan taraftaki odaların kapısını açtı.Üçüncü olarak açtığı kapıda büyük bir çalışma odası gördüğünde derin bir oh çekerek hızlıca içeri girdi.
Odadaki çekmeceleri açmaya çalıştı ve ilk açtığı çekmecenin içi boştu.Sadece bir anahtar vardı.
Mina anahtarı görmezden gelerek diğer çekmecelere bakmaya başladı.
Kilitli olan bir çekmeceye rastladığında anahtarın olduğu çekmeceyi açarak anahtarı aldı.
Tahminlerinde yanılmadığında çekmece açılmıştı.Bir sürü belge olan bu çekmecede son belgeyede bakmaya başlamıştı,Mina.
Başlığı okuyunca gözleri açılmıştı.
Evlat Edinme İlk Başvuru
_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
Kısa oldu farkındayım ama evde bir takım sıkıntılar çıktı ondan dolaylı böyle oldu.Yarın uzun ve güzel bir bölüm gelir.
İyi akşamlar efenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Teen FictionHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.