Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüm şarkısı:Eyes Don't Lie
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Mert'ten
"Peki,neden böylesine güzel bakıyor.?"
Sınıfa giren hocayla gözlerimi karşımdaki kızdan çekerek en arkalara doğru döndürdüm.
Her zamanki gibi sıram boş olduğunda,
öğretmenler masasının yanından kendi masama doğru yürüdüm.Arkamdan gelen kızın hakkında neler düşündüğümü bilmeden sırama oturdum va kafamı kollarımın arasına gömdüm.
Zaten girmeyeceğim ders zorunluluktan girdiğimde bu olası ihtimaldi.
Tabii her zamanki gibi hocanın gözleri ve sözleri ilk beni bulduğunda bıkkınlıkla kaldırdım başımı.
Bana kızıp bir şeyler söylemeye başladığında yanımda oturan kız kalkmıştı.Hocanın yanına doğru yaklaşırken onu izliyor,ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Hocanın yanında durdu,kulağına bir kaç şey söyledikten sonra sınıftan dışarı çıkmak amacıyla kapıya yöneldi.
Elini attığı kapı kulbunu çevirmeden önce sınıfta göz gezdirmiş,en son benimle göz göze geldiğinde fazla durmadan sınıftan çıkmıştı.
Hoca bana kaldığı yerden bağırmaya devam ederken aklım sınıftan çıkan kızda kalmıştı.
Hocayı dinlemiyor,kapıya bakıyordum.İçimde oluşan kötü hisle hocanın söylemiş olduğu son cümle uyuştuğunda yerimden kalkarak kapıya yöneldim.
P.H:şimdi nereye istiyorsan gidebilirsin,burda durmana lüzum yok.
Sınıftan çıktığımda onu uzun koridorda en sonlara giderken görmüştüm.Tahmini olarak tuvalete gidiyorken bende içimdeki kötü hissi tatmin etmek için peşinden gittim.
Onu öyle gördüğümde sanki içimde bir yanardağ patlamaya yüz tutmuş gibi olmuştu.
Hayır,ona karşı nefretten başka bir şey hissediyor olamazdım.Olmazdı,anneme ihanet edip sanki onun yokluğunu bir kızla doldurmaya çalışıyormuş gibi,olmazdı.
(Kesin)
.............
Kapısını beklediğim tuvaletin kapısı nihayetinde açıldığında karşımda perişan bir hâlde olan kızı görmeyi beklemiyordum.
Yüzü ekşimiş,karnını tutuyorken benim solumdan geçip gitmeye kalktığında kolundan tutarak onu durdurdum.
Sertçe yaptığım bu hareket karşısında karnındaki elini dahada bastırarak az önce çıktığı tuvalete geri koştu.
Kapının ucundayken hafifçe araladığımda gelen sesleri işitmiştim.Kustuğu gayet belli olurken
araladığım kapıdan içeri girdim.Mert:iyi misin.?
Neden umursamadığım bilinmezken kız dahada fazlaşan kusmasıyla biraz daha eğildi.Bir şey yapmam gerektiğini biliyor,lakin bunun ne olduğuna karar veremiyordum.
Aklıma gelen ilk şeyi yaptım;
Kızın saçını elime doladığımda niyetimin kötü olmadığını anlayarak bunu yapmama izin vermişti.
Yumuşak saçlarını git gide elimden kayarken elimi biraz daha sıkılaştırdım.Hâlâ daha kusmaya devam eden kızın nasıl olduğunu merak ediyordum.
Mert:ne oluyor be sana.? Ne yaptın da böylesine fazla kusuyorsun.?
Bana açıklama yapacak gibi bir hâli yokken nihayetinde duran kusmasıyla birlikte kendini yana doğru atarken az önce sorduğum soruya ithafen konuştu.
Mina:kendimi her kötü hissettiğimde ve arada kaldığımda oluyor.
Sonrasında yüzü sanki 'neden yaptım' dermiş gibi bir hâl alınca bunu istemeyerek söylediğini anlamıştım.
Tabii ben her gördüğümü ve duyduğumu kullandığım için bunu da kullanacağımı düşünmüştü.
Kullanmazdım,lakin bir kişi daha kaybedersem hissettiğim ne olduğu belirsiz şu hisleri bile umursamadan onun başını her şeyiyle yapabilirdim.
Anlamış gibi kafamı sallarken onun kolundan tutup kendime doğru çekerek ayağa kaldırmıştım.
Kafasını öne eğerek başıyla teşekkür ederken içeri giren kızla birlikte beni kapının ordan kendine doğru çektiğinde hızlıca olduğumuz tuvaletinde kapısını kitlemişti.
Hızlıca ettiği hareketlerden tekrardan kusmasının başlamasını istemiyordum.Yani fazla kusmak insan sağlığı için zararlı olup,aynı zamanda bayıltabilirdi.
Sessizce konuştuğumda beni anlamadan dinlemeden ağzımı kapattığında benden daha kısık,neredeyse duyulmayan sesiyle sinirlice konuştu.
Mert:sakın ama sakın üstüme kusmak bak.
Mina:Allah aşkına kapa şu çeneni.
Çalan kapıyla hemencecik gözlerimi bulan gözlerine baktım.
Kendimi oldukça garip hissederken onunda böyle hissettiğine emindim.
Mina'dan
Peki,neden böylesine güzel bakıyor.?
_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_-_-_--__--_-_-_-_-_-_-_--_-
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Fiksi RemajaHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.