Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz
İyi okumalar efenim.
Yazar'dan
Mert,Mina'nın yanında hâlâ ayakta beklerken sormuştu sorusunu.Mina ona döndü gözünü gezdirdi yüzünde.Belkide tanıdık gelen simasını çıkarmak istedi.Lakin süresi kısıtlı olduğu için bunu sonraya erteledi,gözlerini ondan çekerek konuştu.
Mert:kalksana burası benim yerim
Mina:tamam ama ben oturdum,sende başka yere geç
Mert tekrardan konuşucakken onu durduran hoca olmuştu.Kadın haklıydı elbet,dersini iki çocuk için bölemezdi böylesine.
Mehtap H.:otur işte Mert,yemeyecek ya kız seni
Sınıfta herkesin kahkaha sesleri yankılanırken Mert arkasını döndü.Sınıfta gözlerini
gezdirdiğinde herkesin sustuğunu anlamıştı.Mina'nın çantasını tuttu,yan oturacağa koydu.
Çantasının orda olduğunu bilen Mina ayağı kalkmak yerine hemcecik yan oturacağa geçti.Mert istemeye istemeye yanına oturduğu kızdan biraz uzaklaştı.Mina bunu farkettiğinde Mert hakkında korkak gibi şeyler düşündü lakin yaşayacaklarından habersizdi.
Mehtap H.:arkadaşın geldi diye sözüm kesilmişti.Kendini tanıtır mısın Minacığım
Mina bunun ne kadar aptalca olduğunu düşündü.Bu sınıfta kimsenin adından başka birşey bilmesini istemiyordu.Bu yüzden sadece ismini söyleyip bu hususu bitirmek için hemencecik konuştu.
Mina:Mina,Mina Demirtaş
Hoca durdu biraz sonra düşündü ve şaşkınca ona baktı.
Mehtap H.:doğru ya bende kime benziyorsun diye düşünüyordum.Mila Demirtaş,kardeşin mi.?
Mina kardeşinin ismini duyunca yutkundu.
Boğazında sanki bir yumru oturmuştu.Gözleri doldu,konuşamaz oldu.Fakat hocanın tekrar seslenmesiyle kendine gelmeye çalıştı.Mina:ikizimdi hocam.
Mehtap H.:gerçekten çok üzüldük,Allah rahmet eylesin
Mina,hocayı onaylar şekilde bir mırıltı çıkardı.
Arkasına yaslandı ve dersi dinlemek yerine o kişiyi nasıl bulacağını düşünüyordu.Mila bundan iki yıl öncesinde göstermişti ona zorbalık yapanı hatta adınıda söylemişti lakin Mina bunu aklında tutamazdı.
Ciddi bir şekilde B12 eksikliği vardı ve daha dün yaptığı şeyleri unutuyordu.Bazen en gereksiz şeyleri hatırlar bazende en gerekli şeyleri unuturdu.Hiçbir zaman bundan şikayetçi olmamıştı ama şimdi şikayetçi olmanın tam sırasıydı.
(B12 gerçekten illet birşey,yani bu gibi durumlar kesinlikle benim yaşantımdan onaylanmıştır.
İlerki bölümlerde aklınızda soru işareti kalmasın lütfen.)Şimdi işe nasıl başlayacağını düşünüyordu Mina,ne yapacak nasıl yapacak hiçbir plan yoktu.
O sırada aklına bir fikir geldi,ikizinin en yakın arkadaşını bulup ondan laf almak.
Bulduğu fikirle muzipçe gülümsedi lakin ona bakanları bilmiyordu.Onların ne denli olduğunuda.
Mert'in pekte sevmediği Ramazan,Mina'ya gözlerini takmıştı.Tıpkı bir kartalın avını izlemesi gibiydi benzetme yapılırsa.
Lakin Ramazan Mina'ya bakarken başka bir yüz girmişti araya,Mert.
Evet Ramazan kartal olabilirdi,fakat birşeyi unutmamak lazımdı.Aslan,ormanın kralıdır.
Mert bu hareketi bilerek yapmamıştı,ama görseydi kesinlikle aynı şeyi yapardı.
Uzun zaman sonra derse girdiği için konulardan geri kalmıştı.Bu onun umrunda değildi.Fakat ders edebiyattı.Edebiyat dersi tek ilgisini çeken dersti.
Şairler,şiirler,yazarlar ve de yazdıkları.Hoşuna gidiyordu.Bunu bilen pek insan yoktu,belli de etmek istemiyordu zaten.Dersi dinlesede dinlemiyor gibi görünmek için kafasını yatar şekilde koymuştu.
Biraz sonra hoca bir şiir okudu.Kimin yazdığını soruyordu sınıfa.Kimseden cevap gelmiyordu lakin bir anda yükselen iki ses sınıfı şaşkınlığa uğratmıştı.
Mehtap H.:Ağlaya ağlaya geldim yanına,
Akan göz yaşımı silemedin yâr.
Zalimlik düşer mi senin şanına,
Açtın da yaramı bilemedin yår.Ben seni severdim sen de yâd eli,
Seni götürdü sevdanın seli.
Gönül kemanına zülfünden teli,
Çektin düzen ettin çalamadın yår.Ben sana yaklaştım sen benden kaçtın,
Tazgın ceylan gibi dağlardan aştın.
Coşkun nehir gibi köpürdün taştın,
Gönül bahçesini sulamadın yår.Mevlüt İhsanî'yi yaktın arada,
Ben burda gamlıyım sen de orada.
Aşık olan eremezmiş murada,
Sen de muradını alamadın yår.Bu 'Yâr' adlı eseri kim yazmıştır.
Mert:Mevlüt Şafak
Mina:Mevlüt Şafak
Mina'ya şaşırmamışlardı elbette.Sonuçta daha hakkında birşey bilmiyorlardı.Ama Mert'e herkes şaşırmıştı.
Çünkü Mert bu kişiliğini asla ortaya çıkarmazdı.
Bu seferliğe mahsus olduğunu zannediyordu.
İleride birisine okuyacağını bilmeden..Mert üzerinde olan bakışlardan hoşnut kalmadığında kafasını tekrardan kolları arasına gömdü.
Mehtap H.:Mert,sen iyi misin yoksa ben düş görmeyemi başladım.?
Mert hocanın sualini cevaplamadan dinlemeye devam etti.
Mehtap H.:iyiymiş demekki,neyse önünüze dönün derse devam edelim.
Ne oldurdu ki sevdiği tek dersede insan gibi bir hoca girseydi..
..........
Teneffüs zili çaldığında Mina yerinden kalkmamıştı.Çünkü birazda olsa sınıfı tanımak istiyordu.Analiz için dış görünüş sadece yetmezdi.
Etrafa göz gezdirirken Mert'in az önce kalktığı yerine bir kız oturdu.Gözleri dolu bir şekilde bakıyordu Mina'ya.
Mina daha ne olduğunu anlamadan kız ona sıkıca sarılmıştı.Kim olursa olsun sarılırdı Mina.
Kızıda öylesine sarmıştı,tıpkı bir kardeş misali.Kız hâlâ burnunu çekerken Mina konuştu.
Mina:ne oldu,neden ağlıyorsun.?
X:Mila..o benim kardeşim gibiydi..
Mina bir iki dakika şaşkınlıkla durdu sonrasında onun yüzüne gelen ışığı kesen bir beden olmuştu,Mert..
Mert:zil çaldı,sonra yaparsın yalakalığını.
Mina ters bir bakış attı Mert'e.
Mert:sağır mısın kızım kalksana
Mina:siktir git şuradan
Sınıftaki herkes onlara dönmüştü Mina'nın ettiği küfür ile.
Mert:zoruna mı gitti bitanesi.?
Mert gözünü kırptığında yüzü güldü.Mina dayanamayacaktı.
_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınız
İstediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Ficção AdolescenteHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.