"CAM KIRIKLARI"

229 27 15
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Şarkı olarak: Shameless+Yad dinlemeniz büyük bir öneridir.

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.İyi okumalar.

Yazar'dan

2 saat önce.2 ders.

İkinci ders bitmek üzereyken az önce yanından kalkan Mert'e bakıyordu Mina.

Sanki bilerek ondan kaçıyormuş gibi sürekli olarak arkadaşlarıyla dolaşıyor onu görmekten kaçınıyordu.

Elbette sinirliydi Mina,planı hiçbir türlü işlemiyor daha doğru düzgün Mert'in yanında duramıyordu bile.

Zaten planıda sağlam bir plan değilken kendinden şüphe ediyordu.

Her zaman ki gibi zil çaldığı anda sınıftan çıkan Mert'e baktı.Sert olmayan bir şekilde vurdu elini masaya,gömdü kafasını sıraya.

Sinirden dolan gözleriyle kafasını daha da bastırdı kollarına.Ona dokunan ellerle birlikte kafasını kaldırdı.

Önceden sınıfında gördüğü lakin hiç bir kelam bile etmediği çocukla göz göze geldi.Çocuk muzipçe gülümsedi ve Mina'ya sordu.

Semih:iyi misin.?

Kafasını salladı Mina,tekrardan kapanacakken çocuk sordu yeni bir sual.

Semih:her ne yapıyorsan yardım edebilirim.
Anladığım kadarıyla yapamıyorsun.

İlk başta düşündü Mina,sonrasında planının bir kısmını halletmek umuduyla sorusuna cevap verdi çocuğun.

Mina:aslında var.

Çocuk tekrardan gülümsediğinde Mina planının bir parçası olan o işi çocuğa anlattı.

Mina:hani şu okulun ifşa sayfası var ya.İşte oranın yöneticisi bana lazım.

Çocuk yüksek denilebilecek bir seste yutkundu.
Zorla gülümserken sormak istediği soruyla geri durdu,kızın ona güvenmesi için her istediğini yapmalıydı.

(Bu çocuğu aslında hepimiz tanıyoruz ama biraz ayrıntıda saklı.)

Semih:elbette,tanıyorum daha doğrusu çocuğu.
Ama lütfen bana kim olduğunu sorma söyleyemem malûm ifşamı yayabilir.

Güldü hafif bir kahkaha ile.Bu gülüş Mina'yıda güldürdüğünde zil çoktan çalmıştı.Bu da Mina'nın zamanının az kaldığına işaretti.

Çocukla vedalaştı.Çocuk Mina'ya bakarak sırasına vardığında Mina çoktan kafasını kollarına gömmüştü.

Yanına oturan tanıdık kokuyla başını kaldırmak yerine daha çok gömdü.Bu kokuyu yanlışlıkla içine çekmek bile hakaret olarak geliyordu kardeşine.

İçeriye gelen hocayla birlikte herkes ayaklanırken Mert hâlâ oturuyordu.Hoca her zamanki gibi Mert'i umursamadan diğerlerine 'otur' komutu verdiğinde herkes tekrardan oturdu.

Mina dinlemek istemiyordu İngilizce dersini,
kapadı gözlerini düşüncelere daldı her zamanki gibi.

.......

Ders bitmişti,öğlen arasına bir ders kalmıştı ve bu demek oluyordu ki,Mina'nın zamanı gittikçe azalıyordu.

Bu sefer sınıftan tek başına çıkan Mert'le birlikte ayaklandı Mina.Mert nereye giderse peşinden gitti.

Kanlı Şehvet//MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin