„Rozhodně ne!" zněla rázná odpověď od Hershella, jen co si sedl s Rickem dolů do obývacího pokoje jen chvilku potom, co stabilizoval dívku ze stavu ohrožení života, když ji celí rozrušení přivezli autem na farmu. Odpovídal tím i na vůdcovu ještě ani nevyřčenou opatrnou otázku, zda s nimi může neznámá zůstat na farmě.
„Hershelle, prosím. Sám na ni dám pozor, zaručím se, že neohrozí bezpečnost farmy," upřel na něj naléhavý zrak sheriff.
„Ne! Jen co se probere a nebude v ohrožení života, pošlu ji hezky ven. Nebudu riskovat, že nám tu vyrve srdce z hrudi a nebo jakkoliv ohrozí všechny lidi zde. Je nakažená," veterinář byl neoblomný. Zvlášť pokud šlo o jeho členy skupiny.
„Mohla to taky být vaše dcera! To byste se taky tak zachoval? Je bezbranná, nevinná, přece ji tam venku nenecháme samotnou," vzal to z jiného soudku bývalý policista.
Jenže než na to druhý muž stihl něco říct, do pokoje vlítne Patricia s rozrušeným výrazem.
„Tlak se snižuje tep letí nahoru. Upadá do šoku," vyhrkne na jediný zátah a zase odběhne i se dvěma muži za zády.
„Patricio, připrav pomůcky, budeme muset operovat. Kulka nejspíše zanechala úlomky, které musím hlouběji najít a tím krvácí do břicha," začal hned jednat doktor, dezinfikoval ruce i prostředí a nasadil si roušku.
Jenže do toho všeho se dívce zamihotala oční víčka, jako kdyby se měla každou chvíli probudit.
„To ji chcete operovat při vědomí?" polkl starší Grimmes a napjatě to všechno sledoval, jak přendávají dívku na stůl, jak více rozsvěcují světla, připravují pomůcky a prostředí.
„Vzhledem k tomu, že jsme anestezii a dýchací přístroj potřebovali pro vašeho syna,.." nechal nedokončenou větu veterinář a nandal si rukavice. Rickovi to samozřejmě došlo.
„Potřebujeme, abyste ji drželi," hodila rychlý pohled na Ricka a jeho syna, který teprve přišel, Patricia, sama si stoupla nad hlavou dívky a zatlačila jí ramena dolů, aby se nehýbala.
Ti dva neváhali a též ji přidržovali na stole. Jeden u hrudníku, druhý u nohou.
Hershell se mohl dát do práce. Než mohla dívka vůbec plně procitnout, povedlo se mu už najít dva úlomky kulky a vyndat je. Bohužel ale dívka nabrala plného vědomí v době, kdy hledal nejhlouběji poslední úlomek a v tom to začalo.
Místností se rozlehl takový křik bolesti a pláč, až všem přejel mráz po zádech. I mladšímu Grimmesovi, který stále měl vztek na dívku, že na něj v tom stanu vůbec zaútočila.
„Nechte mě!" brečí z plných sil dívka a snaží se dostat ze spárů těch několika rukou, co ji drželi na tvrdým stole. „Prosím!"
„Držte ji pevněji. Už ho skoro mám," veterinář už poněkud vystresle pronese a pokouší se pinzetou uchopit onen úlomek. Na jednu stranu se snažil zachovat chladnou hlavu a dokončit co nejrychleji jeho práci. Na tu druhou začal uchovávat lítost a soucit vůči dívce. Pomalu si uvědomoval, že nejspíše nebude nakažená. Ti obvykle necítili bolest a už vůbec by neprojevovali tak lidskou emoci.
„Pusťte mě prosím!" znovu srdceryvně zavzlyká neznámá a pokusí se vyškubnout. Ovšem bezúspěšně.
„Už to skoro je, už vytahuji poslední úlomek, neboj. Já vím, že to bolí, ale tím že budeš sebou mrskat -" soucitným tónem k ní promluví Hershell a vyndá konečně poslední úlomek z jejího břicha. „Tady je mrcha jedna."
„Ehm, doktore?" Rick si všiml, jak se dívka přestala hýbat a křičet. Víčka jí zase klesla a už nevnímala. Veškerý pláč v místnosti utichl.
ČTEŠ
The walking dead - one girl and her secret
FanfictionPříběh pojednává o neznámé dívce, která se probírá do úplně jiného světa, než ho všichni známe. Problém bude v tom, že utrpí po procitnutí amnézii a proto je pro ni těžké vůbec pochopit, kdo je, kde je, proč je a jak je a hlavně co bude. Poznávejte...