Od doby, co se ke Carol dostaly černé domněnky ohledně její dcery, se to vleklo neskutečně pomalu. Žena středního věku utnula veškerý kontakt ze zbytkem skupiny a chodila od rána do večera po lese. Snažila se nemyslet na to, že nějaká pravda bude na tom, že už její dcera není mezi nimi a odreagovávala se popřípadným zabitím mrtváků, kteří se sem tam zatoulali do lesa.
Naštěstí na ni dohlížel z povzdálí Daryl, který využíval tyto „procházky" i na lovení zvěře, aby měli dostatek stravy na farmě. Alespoň tímhle uklidnil obavy Ricka, který nerad viděl Carol se potulovat samotnou po lese.
Co se týče atmosféry na farmě, nezměnila se a ni o píď. Jednotné skupiny se ještě více rozškatulkovaly a Shane prskal stále okolo jak zběsilý. Čím dál tím více tlačil na Ricka ohledně eliminace jedné z hrozeb, zatímco Hershell ohledně vyhoštění Shanea. Problém byl však v tom, že se Rickovi ani do jednoho nechtělo.
Kdyby vyhodil z farmy Shanea, přišel by i o jiné lidi ze skupiny, kteří drželi s ním. Například Andrea. Nebo v nejhorším případě Carl. Bál se, že kdyby potom Carla zadrželi na farmě, mohl by provést blbost.
Kdyby zase pro změnu eliminoval stodolu, mohl by je Hershell vyhodit nakonec všechny. Kdyby zase dívku, sžíralo by ho svědomí a on přece byl za dobrého člověka. Ne takového cholerika jako Shane. Navíc si povšiml, že si dívku oblíbila Beth, která od ní odcházela vždy s úsměvem, že má nějakou kamarádku.
„Musím s tebou mluvit," v tom mu přerušil tok myšlenek vážný mužský hlas přicházejícího Shanea.
Trochu pochybovačně vzhlédl, ale nechal ho, ať sdělí, co má na srdci. Přitom sám upevňoval plot, který už nějaký ten měsíc o to žádal.
„Nebudu už na tebe tlačit, ať se rozhodneš, jestli eliminovat stodolu nebo cizinku," vypadlo najednou z něj.
Rick ustal v činnosti a celkem zaraženě si ho prohlédl. Nevěřil vlastním uším. Že by se uklidnil konečně?
„Nesu ti důkazy, které tě přesvědčí, abys eliminoval tu neznámou. Takže se už nemusíš rozmýšlet nad tím, koho eliminovat," pokračoval celkem klidným hlasem jeho parťák a tvářil se přitom celkem tajemně, jak mohl postřehnout.
„Shane," tiše vydechl Rick a odhodil kladivo. „Hledáš zase neexistující dů-"
„Ta holka chce zase zdrhnout. Já, Andrea a dokonce i Hershell jsme párkrát v noci zaslechli šustění v kuchyni. Nedalo mi to, tak jsem se jednou potichu vydal za zdrojem toho zvuku a co nespatřím. Naše nakažená hrabe ve spižírně na jídlo. Už jí necháváte odemčený pokoj, že?"
„Ano, ale celé dny je tam stále zavřená, nevěřím, že by se v noci plížila ven jen proto, aby kradla jídlo," oprášil si ruce sherrif, natáhl se pro láhev vody a hluboce se napil.
„Chlape, zamysli se nad tím. Krade po nocích jídlo, aby si nastřádala zásoby na cestu. Bude otázka času, kdy zase pláchne. Schválně ji za dne někam vytáhněte a prohledejte mezitím její pokoj, jestli tam nemá hromádku jídla," kývl Shane, otočil se na patě a zašel spravovat pro změnu jiné zabezpečení před chodci.
Sheriff se za ním ještě hodně dlouho díval. Začaly ho hlodat pochybnosti. Tak moc rád by věřil svému parťákovi, ale potom, co za poslední dny předvedl...Hlavně si to všechno musel ověřit, jestli si to celé nevymyslel.
Proto jen co dokončil opravu plotu, obešel všechny lidi, které Shane zmínil, že byli svědky hluku v kuchyni v noci. To bylo pro něj nemilé zjištění. Část pravdy prostě ten Shane měl, ať se stal parchantem, jakým se stal.
„Vy po mně chcete, abych ji takhle zradila?" kulila na ně později toho dne Beth, když si s ní Rick a Hershell sedl.
„Zlato, vím, jak to zní. Proto to potřebujeme prověřit. A když u ní nic nenajdeme, tím lépe a můžeme ji zase nechat v klidu. Já sám nevěřím, že by zase něco takového plánovala, ale když jsem viděl před pár dny její výraz, jen co jsem zmínil, jak jí u nás chutná...," dobrosrdečný muž se lítostivě usměje na svou dceru.
„Jde jen o to, že bude otázka času, kdy se zeptá, jestli nemůže za dne z pokoje ven. A já hádám, že to bude brzy. A až se zeptá, vyvedeš ji do sprchy, dáš nám vědět a my mezitím jen prozkoumáme její pokoj," vysvětlil Rick a zadíval se na blondýnku, jestli s ní může počítat.
„Jsi víceméně jediná, komu věří," potvrdil veterinář.
„Hlavně aby vám to pak za to stálo," zamumlá nešťastně Beth a odplouží se od nich k sobě do pokojíku.
„Hlavně Shaneovi. Jestli něco najdeme, dostane, co chtěl," projel si rukou své kudrliny bývalý policista.
Rickovy i Hershellovy nejčernější myšlenky se bohužel potvrdily hned druhý den ráno po snídani. Beth splnila svou část plánu, zašla pro ně a mezitím, co dívce prohledávali pokoj, hlídala ji za dveřmi koupelny.
Jaké zklamání oba pohltilo, když našli pod postelí sáček se snídaní. Pak ani neváhali a rozestavěli se na jedné i druhé straně chodby tak, aby měli jistotu, že dívka neunikne nepříjemnému rozhovoru.
Beth ji následně vyvede z koupelny, hodí na svého otce zamračený pohled a co nejrychleji zmizí, jelikož už toho nechtěla být součástí. Moc dobře ale cítila ten zrazený dívčin pohled.
Už cestou do ložnice si Rick všiml, jak dívka je celá rozrušená, roztěkaná a v podstatě přistižená. V očích jí svitlo pochopení, jen co spatřila onen známý sáček ve veterinářových rukách. V pokoji zavedli výslech tak, aby ji přímo zahnali do kouta a ona kápla božskou. A taky se přiznala. Ovšem to co z ní vypadlo, nečekal ani jeden.
„Já toho Shanea zabiju," povzdechne si Rick a promne si kořen nosu. Pocítil na sobě i dívčin zmatený pohled.
„Byl už od začátku proti ní. Dává to smysl, že by si vymyslel i tohle," pokýve hlavou doktor.
„Shane mě viděl v noci?" pípne stále přistiženě neznámá.
„Jo," vydechne starší Grimmes. „A to několikrát. Proto vyvodil tenhle závěr a prozradil nám to."
„A vy jste mu slepě věřili," zabrblá ublíženě a utře si oči.
Ovšem s čím dalším oba muži nepočítali, že veškerý výslech byl slyšet ven z otevřeného okna, pod kterým celou dobu stál onen aktér, který drtil mezi sebou zuby, jen co vyšlo najevo, že vůdci dívku neeliminují. Uvědomil si, že ji i budou za každou cenu bránit, proto se rozhodl vzít celou tu věc do vlastních rukou, posbíral zbraně i bojeschopné lidi a vrhl se do útoku na stodolu.
„Tati," vyplašeně vtrhne rázem do pokoje Beth, která toho celou dobu byla svědkem. „Tati, on chce vystřílet stodolu!"
Muži si vymění stejně vyděšený pohled a i s oběma dívkami vystartují ven. Jenže bylo pozdě. Hodně pozdě.
A ještě nejbolestivější na tom byl Carolina zlomený křik a letící kulka zasahujíc prostředek čela její dcery.
ČTEŠ
The walking dead - one girl and her secret
FanfictionPříběh pojednává o neznámé dívce, která se probírá do úplně jiného světa, než ho všichni známe. Problém bude v tom, že utrpí po procitnutí amnézii a proto je pro ni těžké vůbec pochopit, kdo je, kde je, proč je a jak je a hlavně co bude. Poznávejte...