„Takže ta holka nelhala? Vážně má amnézii? Já jen že ze začátku mi to přišlo fakt hodně ujetý. Že shodou okolností, když na nás zaútočila a ty ses jí zeptal na všechny ty věci, najednou si nevzpomněla," hrubým hlasem do chvíle tichého kráčení lesem se ozval Daryl.
„Vím, jak to zní," povzdechl si jeho velitel a ostražitě pozoroval okolí. „Ale i Hershell mi potvrdil její amnézii. Teď doufejme, že dočasnou a že pravidelné návštěvy Beth pomohou."
Uběhly už nějaké ty dny od probuzení neznámé, při kterých se skupina soustředila hlavně na hledání Carolininy dcery, ale i přes to stále panovala poněkud napjatá atmosféra. S cizí návštěvnicí to nešlo tak, jak si všichni představovali a podle plánu. Každou chvilku byla na farmě slyšet nějaká hádka. Vztahy se pomalu bořili a Rick to vnímal nejvíce. Docházely mu už nápady, jak to všechno srovnat. Tak alespoň přispíval s pomocí hledat Sophii.
„A zatím žádné pokroky," zabručel lovec a skenoval jakýkoliv detail lesní cesty, jestli nenarazí na jakoukoliv stopu.
„Bohužel ne. Podle Beth celou dobu spíše mluví sama než s ní. Navíc odmítá veškeré jídlo nebo pití," zamručel sheriff, zpozorněl a rychlým pohybem zamířil svou zbraní mezi nejbližší stromy.
Daryl následoval jeho příkladu a nakrčil obočí, když žádnou hrozbu nespatřil.
„Promiň, asi planý poplach," povolil postoj bývalý policista a sklonil zbraň.
„Řekl bych že ne," navázal lovec a vystřelil šíp, který se přesně zabodl doprostřed čela chodce, co právě vylezl zpoza stromu. „Dobrý postřeh," sklonil kuši a poklepal Ricka na rameni.
„Počkej," zamračí se jmenovaný, jen co si něčeho na mrtvém chodci všimne a rozejde se k němu.
Daryl ho následuje a skenuje mrtvolu očima. Možná se mu zdála až příliš od čerstvé krve, ale to se občas stane.
Rick si tiše přidřepl k ležícímu chodci a jedním pohybem ho převrátil na záda. V tom ztuhnul stejně jako přicházející Daryl, který přišel.
„To je-" nebyl schopen to doříct.
„Sophiin kus trička, co měla naposledy," dokončil za něj se staženým žaludkem.
„Kurva!" nahlas zakleje Dixon a nakopne jehličí.
Rick s lesklým zrakem vezme kus trička a zastrčí ho do kapsy u kalhot. Následně se zvedne.
„Carol nic ale zatím neříkejme. Nemáme jistotu, jestli ta krev je Sophiina," upřel na Daryla vážný pohled a rozešel se směrem k potoku, aby si zchladil hlavu a nabral pro ostatní nějakou vodu, kdyby v těch studních došla.
Přiklekl ke břehu, opláchl si obličej ve vodě a nabral něco do lahví.
„Všiml sis, jak kolem ní se ochomýtá poslední dobou Shane a spol?" objevil se za ním kušostřelec.
„Kolem Carol? Jo. Nelíbí se mi, že na ni tlačí kvůli rozhodnutí s tou dívkou. Ale nehnu s nimi. Morálka se nám dost bortí," pokýval hlavou brunet a zase si stoupnul.
V tom oba zaslechli zašustění za nimi. Rychle se otočili a tasili zbraně. Koutkem oka mohli spatřit, jak se nějaký stín v rychlosti mihl za keř a schoval se.
„Vezmi to z druhé strany," zamumlal pokyn Darylovi a pomalými kroky s namířenou zbraní se blížil ke křoví, mezitím co Daryl ho obkličoval z druhé strany.
Nevěděli, co si o tom mají myslet. Na chodce to bylo rychlé a tiché. Možná to mohlo klidně být i nějaké zvíře. Vzhledem k tomu, že už ale dříve měli čest narazit na cizince a ne zrovna hodné cizince, opatrnosti není nazbyt.
Rick udělal poslední krok ke křoví, jednou rukou stále na něj mířil zbraní a druhou ho odhrnoval. Mezitím keř vydal další zašustění, takže měl jistotu, že tam stále něco nebo někdo je.
Jaké nemilé překvapení nastalo, jen co rozpoznal ve stejném šoku jako ona její tvář. Tak tuhle tu rozhodně potkat nechtěl ani ve snu. Už tak mu dalo přesvědčování, aby alespoň někdo ji přijal na farmu. Po tomhle mu bylo jasné, že už jí nikdo nebude věřit. Stačil jediný pohled v téhle chvíli na Daryla. Nebylo těžké rozpoznat, co si o tom myslí.
„Odhoď ten kámen," s kamenným výrazem a chladem v očích poručí, jen co si ho všimne v její ruce a mířil na jeho hlavu.
Hnědovláska se ale k ničemu neměla. Zírala na něj vytřeštěnýma očima, ve kterých zahlédl pouze strach z přistižení.
„Hezky pomalu ten kámen odlož na zem, ano?" pevnějším hlasem zopakoval a s namířenou zbraní na její hlavu ji odjistil, aby tomu dodal důraz, že to myslí vážně.
Vyklepanou rukou položí kámen do jehličí a přitom strachy a ani nedutá.
Lehce povolí postoj, kývne na Daryla a ten ji popadne zezadu tak, aby neunikla. Jenže ona sebou zaškube, zakope nohama a hlasitě vykřikne, načež jí dlaní přikryje ústa. Už už chtěl Rick namítnout, že to není dobrý nápad vzhledem ke zkušenostem tenkrát ve stanu, ale bylo pozdě.
Okamžitě ho kousla do té dlaně, takže byl nucen ji pustit. Děvče se tak dalo do běhu a nebralo ani ohledy na to, že Rick varovně vystřelil do vzduchu, aby zastavila.
„Ta holka je snad magor," vyjukaně vydechne potichu Daryl a zatřepe s rukou.
„Běž, chytíme ji," hodí hlavou Rick a co nejrychleji se rozběhnou za dívkou.
„Stop!" po nějaké době honění panicky vykřikne Rick, když viděl, kam její kroky směřují. Jenže nereaguje.
„Hey, stop!!" zkusí naléhavěji Daryl, poněvadž taky spatřil ten sráz, ke kterému se řítí jak střela.
Odrazil se proto, vyskočil a už ji chtěl chytit, jenže ztratila půdu pod nohama a už se kutálela po srázu dolů směrem k řece.
„Ne!" vyhrkne Daryl a rozplácne se na břiše těsně u hrany srázu.
„Jo, ta holka je vážně iracionální," zadýchaně doběhne Rick a shlédne dolů k řece, kam se dokutálela a rovnou rozbrečela. „Nehýbej se, ano? Hned budeme u tebe a pomůžeme ti!"
Vytáhl Daryla na nohy a společně se vydají po co nejméně strmém srázu. Dalo jim to sice chvilku, ale pomalu se k ní dostávali. To se zrovna zkoušela postavit pomocí obou ruk, ale jedna jí selhala a tudíž skončila na boku ve vodě vleže. Zaúpěla přitom bolestí.
„Říkal jsem, nehýbej se. Akorát si přivodíš něco horšího," káravě se znovu ozval sheriff jako kdyby vychovával dceru, když už byli téměř u ní.
Jen co si jich všimla, téměř panicky se znovu sbírala na nohy. A opět pokus selhal v okamžiku, když se narovná. Nejspíše si udělala něco se žebry. Bolestně sténá a pomalu se kroutí z toho.
„A říkal jsem to z dobrého důvodu," povzdechne si přibíhající bývalý policista společně s Darylem.
„Jsi celá?" sehne se k ní a zandá za opasek zbraň. Daryl zatím kontroloval s kuší okolí.
Odpovědí mu bylo jen zoufalé zavzlykání a chabé ohnání se po něm rukou.
„Na co jsi myslela proboha," ztiší hlas, aby ji tolik neděsil a opatrně si ji vyhoupne do náruče. Poslední snahu se vysvobodit už vzdala, když akorát vyprovokovala více bolest v hrudníku.
Sheriff si s Darylem vyměnil pohled. To bude ještě těžké s ní.
ČTEŠ
The walking dead - one girl and her secret
FanfictionPříběh pojednává o neznámé dívce, která se probírá do úplně jiného světa, než ho všichni známe. Problém bude v tom, že utrpí po procitnutí amnézii a proto je pro ni těžké vůbec pochopit, kdo je, kde je, proč je a jak je a hlavně co bude. Poznávejte...