„Copak ses úplně zbláznil?" zhrozeně vydechne Rick, jen co narazí na syna mířícího zbraní na bezbrannou spící dívku v jejím pokoji.
Carl sebou cukl a pomalu zbraň sklonil. Ve tváři se mu míchala směs vzteku, nenávisti, ale i strachu.
„Nestačilo, že jsi ji střelil? Dvakrát! Však je to dítě!" pustil se do něho jeho otec nevěřícně.
„Je jednou z nich, je nebezpečná. Až budete mít díru v hrudi, už tomu úplně nezabráním!" ihned se brání a máchá přitom rukou, ve které zrovna nemá zbraň.
„Carle, dej mi zbraň," nakonec rozhodne Rick a probodává syna zklamaným pohledem. Přitom k němu natáhne ruku.
„Co-cože?" vykulí oči jeho syn a pootevře ústa.
„Dej mi tu zbraň!" rázně, pomalu a výhružně zopakoval se stále nataženou rukou.
„To nemyslíš vážně tati, potom co předvedla v té terénní nemocnici a-"
„Dokud mě nepřesvědčíš, že ji nechceš střelit, tak ti ji nevrátím. Je mi líto, ale momentálně nevěřím, že ji dokážeš hlídat, aniž bys ji zabil," hmátl po zbrani, když se Carl k ničemu neměl, odjistil ji a zasunul za opasek za sebou. Nechtěl ho nechat bezbranného, ale zodpovědnost má nějaké limity. A on věděl, že jeho vlastní syn je už překračuje.Naneštěstí jeho mladší kopie to stále nedokázala pochopit, zrazeně se otočila k němu zády, přešla ke dveřím a otevřela je.
„Car-" chtěl ho zastavit a ještě si o tom promluvit, ale to už za sebou práskl dveře a tím zmizel.
Vůdce téhle skupiny si s tichým povzdechem promnul kořen nosu. Tohle bude ještě těžké.
Očima hned kmitl k posteli, jen co u ní zahlédl pohyb. Nasadil svůj vyslýchací mód, co mu zůstal ještě z dob u policie a promluvil.
„Jak se jmenuješ?"
*
Mohla uběhnout dobrá hodina, když scházel schody dolů po výslechu neznámé v jejím pokoji. Nevypadal o moc chytřejší než před tím. V podstatě mu nedala žádný důvod, proč ji tu nechat, ale ani proč ji tu nenechat na farmě. Samozřejmě tu byla možnost, že lhala, ale neviděl žádné známky lži.
Došel s unaveným obličejem až do obývacího pokoje, z něhož vyšel až ven. Tam narazil na Hershella s Beth a Patriciou.
„Ostatní se už rozprchli, předpokládám," rozhlédl se po okolí farmy.
Ti tři mu na to pokývali hlavami.
„Vzbudila se?" vyzvídal veterinář, čímž přilákal pozornost i Beth a Patricii.
„Jo. Carl ne úplně šetrně zavřel dveřmi, když jsem ho tam u ní načapal," opřel se o zábradlí a zadíval se někam do dáli. „Chtěl ji normálně střelit."
„Ten chlapec začíná být na svůj věk až moc nebezpečný," zamyšleně vznesla svůj názor Patricia.
„Budeme ten pokoj pro jistotu zamykat a nechávat u dveří spolehlivou hlídku," ačkoliv neochotně, tak pokýval Rick. Nemohl přijít na to, co udělal špatně s Carlem. Vůbec ho nepoznával.
„A už řekla něco?" vložila se do toho Beth.
„Řekla, když jsem musel trochu zatlačit," pozoroval v dáli svou ženu. „Problém je, že má výpadek paměti. Nepamatuje si ani na své jméno. Jen na mě dělala dojem zděšeného dítěte. Nejspíše ani nerozumí tomu, proč tu s námi je. Odemkl jsem jí i pouta, jinak by se sesypala."
Přítomní zaraženě zmlkli a zpracovávali jeho slova.
„Samozřejmě to může jen hrát, ale...," odmlčí se Rick a pak s povzdechem zakroutil hlavou.
„Amnézie je možná. Mohla prožít něco traumatického a mozek se rozhodl bránit tím, že uzamče celé centrum paměti," promnul si bradu Hershell.
„Mohla by se rozvzpomenout, když bude mít pravidelné návštěvy vrstevnice?" nadějně vzhlédl sheriff k veterináři, který nejistě pokýval hlavou.
„Já jí klidně budu nosit jídlo a pití," hned se ochotně nabídla Beth, jen co jí došlo, na co naráží.
„A bude lepší, když se tam ocitneš jen ty. Více lidí by ji mohlo vyděsit. Jen jí prosím tě zatím nic o nás neříkej," prosebně na Beth pohlédne Rick.
„Ale něco o nás mohu, ne?" té se moc nelíbilo, že ji bude muset lhát nebo něco zatajovat, proto se obrátí na svého tatínka.
„Nás je jen pár, o nás můžeš. Alespoň tím nabudíme důvěru," lehce se pousměje Hershell po chvilce přemýšlení.
„Dobrá, plán máme. Teď už jen doufat, že se ho všichni budou držet," Rick nenarážel na Beth, Hershella nebo Patricii. Myslel hlavně na všechny, kteří jsou silně proti tomu, aby zde dívka pobývala. Mohlo se stát kvůli nedůvěře prakticky cokoliv.
„Tak je zaměstnej hledáním té vaší malé holčičky. Co vím, kvůli téhle jste to pár dní vynechali," navrhne otec dvou dětí.
„Děkuju. Měli bychom rozšířit parametr hledání," vděčně se podívá Rick na Hershella odlepí se od zábradlí a zamíří za svou ženou. S tou prohodí pár slov a do konce dne svolá všechny schopné na hledání Sophie. Práce měl opět nad hlavu.
ČTEŠ
The walking dead - one girl and her secret
FanfictionPříběh pojednává o neznámé dívce, která se probírá do úplně jiného světa, než ho všichni známe. Problém bude v tom, že utrpí po procitnutí amnézii a proto je pro ni těžké vůbec pochopit, kdo je, kde je, proč je a jak je a hlavně co bude. Poznávejte...