"Kerem bebeğim bak telefonun çalıyor sen hala beni öpmek peşindesin"
En son yorulup kendimi koltuğa attığımda Kerem hala peşimden geliyordu.
"Yavrum öpücem diyorum kaçıyorsun amaa" bir anda beni koltukla arasına aldığında tüm yükünü sırtlıyordum şu an.
"Aşkım napıyorsun?" Kerem sırıtıp dudaklarıma yöneldiğinde amacını anlamıştım tabi o sırada yine Kerem'in telefonu 3. Kez çalıyordu.
"Hay sikiyim aramanızı da ya"
Kerem söylenerek üstümden kalktığında telefonunu çıkarıp gelen aramaya bakmıştı tabi yanında olduğum için bende görüyordum ve bu kişi Yunus'tu.
"Evde hasret geçirirsiniz diyor ama evde de rahat bırakmıyor anasını satayım"
Kerem'in dediklerine gülerken bir yandan rahatlamıştım yoksa Kerem dudaklarımı parçalayabilirdi bu hırsla.
O sırada düşüncelerimden ayrılıp Kerem'i izleme başladım Yunus'u dinliyordu telefonda ama sanki bir tık yüz ifadesi değişmişti."Ya sabır ya sabır!" Kerem, Yunus'un dediklerine yanıt verirken içten içe merak etmiştim demek ki bir tık ciddi bir şey vardı ortada.
Kerem telefonu kapattığında ellerini yüzüne kapatmış duruyordu, bu iyice merak etmeme sebep olmuştu."Yakışıklım noldu ya?"
Kerem hiç ses çıkartmazken elleri hala yüzünü kapatıyordu, en son dayanamayıp ellerini yüzünden çektiğimde göz göze gelmiştik.
"Nolduğunu anlatacak mısın yoksa Yunus'u tehdit edip zorla mı öğreneyim?"
Kerem böyle bir tepki vereceğimi beklemez gibi şaşırdığında dikleşip ellerini belime sarmıştı, şu an baya tüm kozları kullanıyordu çünkü biliyordu bu hareketi yaptığında kontrol hep ona geçiyordu.
"Ya güzelim..Yunus bana bir şeyler söyledi" Göz devirdiğimde yine şaşırmış duruyordu.
"Onu bende anladım Keremcim şimdi sâdede gel ve konuş"
"Ya yavrum tadımız kaçacak şimdi hem ben ne güzel tam öpecektim bak"
Sinirle kendimi geri çektiğimde içten içe uyuz oluyordum bu harekete, benden bir şey saklanmasından nefret ederdim.
Kerem'den ayrılıp diğer tarafa döndüğümde tekrar ellerini belime sarıp kendine çekmişti, hayır yani engel olamıyordum ki gücüm onunla bir değildi."Ya tamam bebeğim söyleyeceğim ana söyledikten sonra seni öpmeme izin vereceğine söz ver"
Kerem pis pis sırıtırken bende hafif gülüp konuşmaya başlamıştım.
"Tamam Kerem tamam, hadi söyle artık ne bu ya"
"Ya hani bu babamın beni evlendirmek istediği kız vardı ya adı Dilara'ymış, kız bana kafayı takmış biz seninle kaçtıktan sonra baya delirmiş annem de engel olmuş bir anda oğlum Nisa'yla evlenecek o ne isterse o demiş sonra abimler de annemin arkasında olmuş babam çaresiz kalmış ama babamın başka bir derdi olduğunu düşünüyor Yunus, zaten Yunus'u da abim aramış öyle dertleşmişler"
Duyduklarıma şaşırmışken bir yandan da idrak etmeye çalışıyordum, Kerem'in babası asla böyle biri değildi bu işte başka bir şey vardı.
"Kerem..aşkım ya babanı tehdit ettilerse?"
Kerem'in kaşları havalandığında açıklamamı bekler gibiydi.
"Ya baksana senin baban asla böyle ısrarcı olmaz bunun altında başka bir şey olmalı Kerem hem ben babanla çok iyi anlaşıyordum beni çok sevdiğini söylüyordu her seferinde"
Kerem dediklerimi mantıklı bulmuş gibi düşünürken tekrar bana dönmüştü.
"Bu işi halletmemiz lazım..bir şekilde konuşup aradan çıkaralım ama neyse bizim başka bir işimiz var değil mi Nisacım?"
Kerem tekrar o vatan gülüşünü yaparken bas baya üstüme geliyordu bende gülüp bir anda salondan çıktığımda peşimden geliyordu.
"Ya ama söz vermiştin!"
Arkamdan bağırırken mutfağa girmiştim, buraya da geldiğinde mutfaktaki balkondan tekrar salona geçmiştim tabi Kerem o sırada karşımdaydı.
"Yaa çok kötüsüün"
"Ee kızım sen sevgilini hafife mi aldın? Boşuna mı futbolcuyuz"
Sırıtarak ellerini belime sardığında bende kollarımı boynuna sarıp teslim olmuştum diyebiliriz. Bir anda beklemediğim bir şekilde beni kucağına aldığında şaşırmış Kerem'e bakıyordum.
"Aşkım napıyorsun, ödüm koptu"
Kerem hala pişmiş kelle gibi sırıtırken yanağını ısırmıştım, çok içimden geldi.
"Ah! Yavrum ısırmak nerden çıktı şimdi?"
"Canım çekti" Kerem yine gülerken hemen muzip bir ifadeyle konuşmaya başladı.
"He yani canın beni çekti?"
"Aynen Keremcim aynenn neyse ya indirsene sen beni"
Ben kendi kendime söylenirken Kerem kucağında benimle yatak odasına gelmişti, tip tip ona bakarken aklından neler geçtiğini tahmin etmeye çalışıyordum.
"Hayır güzelim evlenmeden bir şey yapmayacağız"
Nasıl ya? Sesli mi söyledim ben onu?
"Nerden biliyorsun sen benim düşündüklerimi? Ben belki usul usul uyuruz diye düşünmüştüm"
Kerem inanmamış bir şekilde sırıtırken beni yatağa bırakmıştı bir de üstüme çıktığında az önce düşündüklerim yine aklıma geliyordu.
"Yavrum sadece öpeceğim"
"İnşallah onunla yetinirsin de"
Kerem sırıtıp dudaklarıma kapandığında bildiğin ısırarak öpüyordu, vicdansızz. Gören de sanki 2 senedir sevgilisinin yüzünü görmüyor sanar, dudaklarımı mı vakumluyorsun be adam? Dudaklarımızı ayırdığımda tip tip bakıyordu.
"Yaa bebeğim bırakta öpeyim ya"
"Aşkım dudaklarımı öpmedin vakumladın!"
Kerem sırıtıp bu sefer de boynuma yönelirken sabır çekiyordum, hayır yani neyin acısını çıkarıyordu bu? Kafasını boynumdan kaldırıp yüzüme baktığında konuşmaya başlamıştı.
"Babamın baskısı yüzünden senden uzaklaştığım zamanlarda içim içimi yedi biliyor musun şu dudakları öpmek için"
Hass- ne diyordu bu çocuk? Çok aşık bana ya şapşall. Bu sefer ben adım atıp boynuna yöneldiğimde sırıtmasını hissediyordum, elleri belimi kavrarken bir yandan okşuyordu ben ise boynuna gömmüştüm kendimi ciddi anlamda sarhoş oluyordum sanki..
Bölüm sonuu 🪄Çok zamanım yoktu ama şöyle hem hasret gidermelik hem de bir sonraki bölümler de görülecek olaylardan bi spoiler vermiş bulunuyorummm pquahdkahk
Kendinize iyi bakınn umarım beğenirsinizz bebekleriimm.
😻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"