~~2 ay sonra☆
"Kerem! Kerem diyorum!"
Belirgin karnımda olan elimle birlikte evde Kerem'i ararken ses çıkmıyordu.
"Yavrum görüyor musun eşek babanı, cinsiyetini öğreneceğiz ama ortalıkta yok!"
"Ben mi eşeğim? Hiçte bile"
Kerem sırıtarak merdivenden indiğinde benim kombinimle benzer renkte bir kombinle gelmişti, harbiden uyumlu olmuştuk.
"Pislik bir de çok yakışıklı olmuşsun"
Kerem gülümseyip yanağıma öpücük kondurduğunda aklıma bahçede bir sürü kişinin bizi beklediği gelmişti.
"Ayy Kerem misafirleri unuttuk yürü bahçeye"
Kerem hala arkamdan gülerek gelirken bende bahçeye çıkmıştım.
"Şükür geldi Kerem Bey"
Barış kenarda söylenirken Kerem de onun ensesine yapıştırmıştı.
"Ah! Amcacım görüyor musun baban beni dövüyor!"
Barış karnıma bakarak konuştuğunda hepimiz gülmeye başlamıştık.
"Yok öyle bir şey çocuğum uyduruyor bu salak amcan"
Kerem'le Barış birbiriyle uğraşırken Tuğçe de yanıma gelmişti, bu iki ay içerisinde Tuğçe ve Yunus da nişanlanmıştı!
"Yaa karnını yicem şimdi çok tatlısın kızım!"
"Hayır sen daha tatlısın!"
Tuğçeyle birbirimizi överken Yunus gelip Tuğçe'nin koluna girmişti.
"Yenge kocan orda sal benim nişanlımı"
"Evet balık kocam orda, ver bana nişanlını"
Tuğçe'nin koluna girdiğimde beraber annemlerin yanına gidiyorduk, Kerem ve Yunus ise arkadan bağırıyordu.
"Aşkım cinsiyeti de Tuğçeyle açıklayacaksınız heralde!"
Kerem'in dediğine gülmüyor bas baya anırıyorduk, öyle bir anda demişti ki dehşet komik gelmişti.
En son susup annemlerin yanına geldiğimizde Filiz anne de sürekli beni övüyordu."Kızım maşallah çok tatlı görüyorsun sen, çok yakıştı hamilelik"
"Yaa annee teşekkür ederim ama ağlatacaksınız beni"
Filiz anne gülerek bana sarıldığında bende ona sarılmıştım ardından götümden ayrılmayan Kerem de geldiğinde Barış elinde kamerayla buraya koşuyordu.
"Yengee hadii cinsiyet tahminlerini çekeceğim, bebeğe konuşuyormuş gibi konuşun"
Kerem'le el ele tutuşup cinsiyet açıklayacağımız bölgeye geldiğimizde amacımız Kerem'in topa vurmasıydı ve hangi renk çıkarsa bebeğimizin cinsiyetini öğrenmiş olacaktık.
Bu mükemmel planı yapan kişi Barış'tı, o kadar heveslenmişti ki doktordan cinsiyeti bizzat ilk o öğrenmişti.Yine bizim Barış elinde kamerayla geldiğinde sırayla herkese tutacaktı.
"Hadi başlayın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"