Kerem'den☆
Yorgun düşüp uyuyakalan Nisa'yı kucağıma alıp salona ilerlediğimde herkes sessiz sakin oturuyordu, tabi Nisa kucağımda uyuyarak içeri girdiğimde bir şey oldu sanıp korkmuşlardı.
"Oğlum noldu Nisa'ya!"
Nisa'nın annesi bir an paniklediğinde sakinleştirmeye çalışıyordum.
"Korkmayın lütfen sadece yorgun düştü uyuyor, biz eve geçelim"
Yan bir bakışla annemle babama baktığımda annem gözleriyle güven veriyordu, babam ise göz göze gelmiyordu bile muhtemelen vereceği tepkiden korktuğumuz için kendini suçlu hissediyordu.
"Allah'a emanet, görüşürüz"
Tam salondan çıkacağım sırada arkamdan duyduğum sesle durmuştum.
"Kerem, oğlum"
Babamın sesiyle arkama döndüğümde bir yandan kucağımda da Nisa vardı, pek uygun değildi ortam zaten elbisesinde yırtmaç vardı açılmasın diye zor tutuyordum.
"Efendim baba?"
"Ne olursa olsun arkanızdayım sizinde, torunumunda"
Buruk bir gülümseme bıraktığımda kendimce düşünüyordum, torun..Aktürkoğlu ailesinin ilk torunu.
"Eyvallah babam sağol"
Tekrar burukça gülümserken salondan çıkıp kapının yanında duran Nisanın çantasını da almıştım. Nisa'nın ayakkabıları elimde, çantası kolumda, kendisi kucağımda evden çıkmış arabaya ilerliyorduk.
Araba'nın önüne gelip zar zor cebimden anahtarı çıkardığımda kapıyı açmıştım sonunda, Nisa'yı sakince koltuğa bırakıp ayakkabı ve çantasını da arka koltuğa koymuştum.
Kapıyı kapattığım sırada arkamı döndüğümde bana doğru gelen kızı görmüştüm, yine oteldeki kızdı.
Bu kız ne istiyordu bizden?"Kere-"
"Hiç boşuna gelme, daha seni tanımıyorum bile sürekli beni rahatsız etmekten vazgeç!"
Sinirle konuştuğumda artık dayanamadığım için tüm sinirimi kusuyordum.
"Bak dinle bir şey diyeceğim-"
"Ya seninle benim ne mevzum var kardeşim akşam akşam bas git evine, sayıyla mı geliyorsunuz ya siz!"
"Ben Dilara'nın kuzeniyim adım da Almira oldu mu!"
"Ne?"
Bu kız bu yüzden mi sürekli önümüze çıkıyordu? Neden bitmiyordu bu şerefsizler.
"Bak Kerem, Dilara ben Antalya'dayken bana ulaştı sizi gözetlememi istedi ama ben adam gibi beceremedim sana aşık oldum anlıyor musun aşığım!"
"Ya ne saçmalıyorsun sen defol git şurdan sevgilim var hatta evleniyorum Nisadan başka kimseyi görmüyor gözüm anladın mı? Siktir git şimdi!"
Sinirliydim, hemde çok sinirliydim. Sevgilimin de benimde bebeğimizin de başımıza gelmeyen kalmamıştı bir de yüzsüz gibi karşıma çıkıp duruyorlardı hayır yani bir de dünyada başka erkek kalmamış gibi hepsi de beni buluyordu!
Dönüp arabaya gideceğim sırada kolumdan tutmasıyla sinirle geri çekmiştim.
"Hangi hatle dokunuyorsun sen bana ya, git başımdan!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"