Gözlerimi yavaştan açtığımda etrafıma bakmıştım, yattığım yatağın kenarındaki koltukta Kerem uyuyakalmıştı ama sımsıkı tutuyordu elimi.
Etrafa baktığımda hastane odasındaydım, iyi de ben neden burdaydım? Karnıma baktığımda belime doğru bir bölgeyi sarmışlardı, acaba bebeğime mi bir şey olmuştu?
En son sadece baş ağrılarımı hatırlıyordum..cam kırıkları..Kerem'in bağırışları..yoksa vurulmuş muydum?Dayanamayıp yanımda duran Kerem'i dürttüğümde ellerimizi ayırdığım gibi zaten gözlerini açmıştı, daha doğrusu açmaya çalışıyordu.
"Nisa..güzelim iyi misin?"
Kerem gözlerini açar açmaz bana soru sorduğunda kafamı sallayarak onaylamıştım.
"Aşkım biz neden burdayız, bebeğimiz iyi mi?"
Kerem önce beni süzdüğünde yanağıma öpücük kondurup konuşmaya başlamıştı.
"Güzelim bizim afacan dayanıklı çıktı fakat tehlikede biraz haliyle doktorlar kurşunu alırken karnına yakın bir bölgeden aldılar bebeğe oldukça dikkat etmemiz gerekiyor"
Hafif tüylerim ürperdiğinde biraz tedirginleşmiştim, bilmiyorum annelik hissi mi denir ama ben çok çabuk bağ kurmuştum bebeğimle.
"Kerem bir şey olmaz dimi yani..korkuyorum"
Kerem alnıma öpücük kondurduktan sonra devam etmişti.
"Hayır birtanem bir şey olmayacak merak etme hem bak bizim haylaz ona rağmen dayanmış"
Hafiften gülümsediğimde düşüncelere dalmıştım, bebeğimiz de aynı babası gibi olacaktı galiba çünkü Kerem asla pes etmeyen bir yapıya sahipti hemde oldukça dayanıklıydı. Dışarıdan baktığında küçük bir şey görünsede 1,73 boyundan dolayı normalde oldukça güce sahipti nasıl oluyor bende bilmiyorum ama beyefendi kaslıydı aslında boyu da kısa sayılmazdı ama yeni nesil fazla uzundu Kerem de aralarında biraz kısa kalıyor diyebiliriz ama bana kalırsa selvi boylum.
Kerem hemşire çağırıp geldiğinde yanımıza gelen hemşire son olarak kontrollerimi yapıp 1 gün daha istirahat edip taburcu olmamın daha iyi olacağını söylemişti ardından hemşire yanımızdan ayrıldığında odaya Yunus ve Tuğçe girmişti. Onlar ne ara gelmişti ki?
"Sizde mi buradaydınız?"
"Hiç seni yalnız bırakır mıyız Nisam"
Tuğçe direkt yanıma geldiğinde yanağıma öpücük kondurup geri çekilmişti.
"Yengoş geçmiş olsun aman dikkat et kendine"
"Sağol Yunus balığı"
"O değilde bir şey soracağım, ben nasıl vuruldum?"
Hepsi sessizleştiğinde Kerem hafif bir öksürüp konuşmaya başlamıştı.
"Güzelim sana evlenme teklifini ettiğimde dışarıdan arabayla vurdu kaçtılar, restorant sahibiyle görüştüm hem özürlerini telafi edeceklerini söylediler hemde bunu yapan kimse kamera görümtülerini polise teslim edecekler"
Kafamı sallayarak Kerem'i onayladığımda yanağına öpücük kondurup elimi tutmuştu sıkıca.
"Yavrum şu anlık bunlara takılma ben halledeceğim biz önümüze bakalım tamam mı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"