Kerem'den♡♡
"Kanka ben bunu nasıl Nisa'ya açıklarım bilmiyorum" çaresizce nefes alıp verirken içten içe berbat bir duruma sokuyordum kendimi.
"Ya neyi açıklayamayacaksın olm çık karşısına kızın de babam tehdit edildi de emin ol Nisa yanında olur bir çözüm bulursunuz gidipte o Dilara denen yolluyla evlendirmem seni!"
Yunus sinirle konuşurken bir yandan hak veriyordum çünkü Nisa'ya demezsem daha büyük sonuçlara her açabilecek bir konuydu.
Dilara denen salağın babası, babamı Nisa'yı öldürmekle tehdit etmişti..sevdiğim kadına bir şey olmasını düşünmek bile beni mahvederken göz göre göre ölmesine dayanamazdım."Kanka boşluğa düşmüş gibiyim napacağım ben? Ya Nisama bir şey olursa?"
Yunus bu sefer de göz devirerek konuşmaya başlamıştı.
"O zaman babanı tehdit ettiklerinin bir kanıtını bulup polise gideceğiz başka çare yok!"
Yunus'un dediğini düşünüyordum, aslında mantıklıydı ama bunu nasıl yapacaktık ki?
"Olm iyi hoşta nasıl olacak bu?"
"Kanka annen demedi mi bunlar sürekli eve geliyor bizimle konuşmaya çalışıyor diye abine deriz kayıt altına falan alır bir şekilde elimizde kanıt olmuş olur sende git eve otur Nisa'ya anlat ben abinle konuşurum"
Kısa flashbak~~Kerem: Anne ben Nisa'dan başkasıyla yapamam zaten 1-2 seneye kalmaz evleniriz ciddi düşünüyoruz biliyorsun
Keremin annesi / filiz: Yavrum biliyorum tabi ki zaten bizde Nisamı çok seviyoruz ama napalım işte sürekli kapımıza geliyorlar bu Dilara'nın ailesi..
Flashback sonn~~
Aklıma annemle konuşmam geldiğinde Yunus'un dediği çok mantıklı gelmişti.
Şu an cidden Yunus'un alnından öpmek istiyordum, bu yaptığını kimse kolay kolay yapmazdı gerçek dostluk tam olarak bu muydu?"Gel lan buraya sarılıcam"
Ayağa kalkıp Yunus'la birbirimize sarıldığımızda şımarık çocuk gibiydi ama seviyordum bu huyunu keratanın.
~~
Nisa'dan♡♡Elimdeki viladayı tekrar suya batırıp mutfağı da sildikten sonra tüm evi temizleme işlerim bitmişti. Cidden yorulmuştum çünkü evimiz bir tık büyüktü. Aslında bu ev bana ailemden kalmaydı, ailem benim doğduğum gün eve dönerken trafik kazasında öldükten sonra amcam zorla bu evi saklayıp benim üstüme bırakmıştı tabi sonradan ev kentsel dönüşüme falan girmiş ve şu an yerine güzel müstakil 2 katlı bir villa yapılmıştı.
Kerem'inde evi vardı aslında fakat ben rahat olayım diye bu eve beraber taşınmıştık hatta ileri ki hayatımızda da bu evde beraber yaşamak istiyorduk, bazen hayal ediyordum da ben Kerem ve bizden parça minik bebekler..güzel hayallerdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"