9. Bölüm

339 13 1
                                    

Adım sesleri yaklaşırken Tuğçeyle birbirmize sıkıca sarılmıştık, ikimizde şu an oldukça korkuyorduk.

"Tuğçe altıma sıçıcam şimdi"

Korkudan gözlerimi kapatmış iyice kendime çekilirken Tuğçe de bana sıkıca sarılmış sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Niiisaaa, nerdesin bakalıım"

Duyduğum seslerle iyice panik olurken tanımadığım biri beni mi arıyordu? Bir anda içinde bulunduğumuz odanın ışıkları yandığında sonumuzun geldiğini düşünüyordum, bu hikaye burada bitecek miydi?
Bir anda içeri giren adamlar etrafımızı bas baya kuşatmıştı biz ise Tuğçeyle birbirimize sarılır halde duruyorduk.

"Oo bizim Nisa burada saklanıyormuş demek he"

Adam karşımızda pişkin pişkin gülerken kafamı kaldırıp ona bakmıştım, bunlar kimdi? Neden bana bu kadar takmışlardı, sahiden de bu Dilara denen kız Kerem'e bu derece de takacak kadar sapık mıydı?

"Alın şunları hadi gidiyoruz geldiler zaten"

Adamlar bizi tutmaya çalışırken Tuğçeyle bağırıyorduk.

"Dokunma bana pislik!"

İki tane iri yarı adam beni tutup çekiştirirken ben ise tepiniyordum.

"Ya ne istiyorsunuz benden şerefsizler!"

Sinirle bağırırken ele başları olan adam dönüp bana bakmıştı.

"Gidince anlarsın"

İçimden sabır çekerken Tuğçe de sinirle yanındaki adama sövüyordu.
Allah'ım lütfen bir mucize olsun, ben ölmek için çok gencim! Daha anne olma hayallerim vardı!

Sinirle yürürken yanımdaki adama bakmıştım o da bana baktığında kendimi tutmayıp yüzüne tükürmüştüm adam eğilip yüzünü silerken diğerine de aynısını yapmıştım ikisinin de dikkatli dağıldığında kollarımı çekip koşmaya başlamıştım haliyle şaşırmışlardı, bir tükürük onların dikkatini mi dağıtmıştı?
Tuğçe'yi bir adam tutuyordu o da özel bölgesine tekmeyi basıp yanıma geldiğinde el ele tutuşmuş koşuyorduk ama peşimizde de 4 adam vardı!

Hızla aşağı inerken bulduğumuz her şeyi geri fırlatıyorduk hatta bir tanesinin yüzüne denk getirmemle adamın burnu kırılmış olabilirdi çünkü yüzüne yerler kaygan levhasını fırlatmıştım..
(Barışla fazla takıldım galiba)

Tuğçeyle koşarak giderken adamların ikisi diğer kolidordan koşup önümüzü kapatmıştı arkamızda da 2 adam daha vardı.

"Fazla amatör bir kaçış"

Ele başları olan piç konuşurken Tuğçe adama bağırmaya başlamıştı.

"Allah Allah amatör ? Gel seninde çavuşuna tekmeyi koyayım da gör bakayım neymiş amatör!"

Tuğçe sinirle bağırırken adam da hafif gerilmişti o sırada bir anda polis ekibi etrafı sardığında şaşırmıştık, kaç boyutu oyun dönüyordu?

"Teslim olun etrafınız sarıldı!"

Polisler bağırırken bu salaklar da şaşırmış kalmıştı, arkadan gelen Kerem'i görmemle gözlerim doluyordu. Ben neden bir anda duygulanmıştım ki?

"Size diyorum teslim olun! Kızların etrafından uzaklaşın!"

Ele başları olan adam bir anda silahı kaldırıp bana doğrulttuğunda işte o an şok olmuş mal gibi duruyordum, noluyordu şu an?

Gittiğinde | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin