Şu an annemin evinde bacaklarımı uzatmış elimde Türk kahvemi içerek Müge Anlı izliyordum, iyice hamile moduna girmiştim.
Sabahtan beri mide bulantılarım bitmezken bir de sıcak yatağımdan Kerem Bey sürpriz yapacak diye kalkıp anneme gelmiştim üstüne Tuğçe de Yunus tarafından kovulmuştu, bizimkilerin bir iş çevirdiği belliydi ama noluyordu anlamış değildim."Off anne midem çok kötüü"
"Annecim normal ama hamilesin dayan güzelim biliyorsun ilaç da içemezsin haliyle çocuğa da geçmiş olur"
"Ya nasıl geçecek bu? Ooff"
Tuğçe içeri girdiğinde o da kendine kahve yapıp L koltuğun diğer kısmına kıvrılmıştı o sırada annemde ocaktaki yemeği kontrol etmek için içeri geçmişti.
"Senin hala miden mi bulanıyor kız?"
"Sorma Tuğçem ya çok kötü bulanıyor"
"Kerem Bey de maşallah yaptı çocuğu koydu bizi annenin evine"
Kahveyi içerken bir yandan kıkırdadığımda Tuğçe de gülmeye başlamıştı.
"He şöyle az yüzün gülsün kızım, 24 yaşında kızsın oturmuş burda dertli dertli Müge Anlı izliyorsun"
"Yaa ama napayım Tuğçem bebiş engel oluyor"
"Oyy yerim senin o bebişinii"
Tuğçe gülüp bana sarıldığında bende sıkıca ona sarılmıştım.
"Nisam hamile olduktan sonra ne değişti hayatında hep merak etmişimdir hamile anneleri"
Tuğçeyle ikimiz dediğine kıkırdarken biraz düşünüp sohbete girmiştim.
"Tuğçem hamile olduğumdan beridir Kerem'e düşkünlüğüm biraz daha arttı ne bileyim sürekli koynuna dolanasım, öpüp koklayasım geliyor"
"Kızım aşere aşere Kerem'i mi aşeriyorsun sen"
Kahkahamı tutamadığım da ikimizde baya bir gülmeye başlamıştık, ama ben o anlamda dememiştim kii.
"Ya kızım hayır neden bilmiyorum Kerem yanımda olsun istiyorum olmayınca rahatsız hissediyorum, illet mide bulantıları var, uykularım daha erkene çekildi bir de üstüne Kerem sürekli benimle ilgileniyor her şeye dikkat ediyor çayıma attığım şekere kadar benden fazla düşünüyor"
"Gelmişsin 26 yaşına nerdeyse 30 işte kızım çocuk çok seviyordu zaten tam baba olacak adam Yunus da öyle"
"Aa ayıp ediyorsun sizde yapın bir tane hem büyüyünce arkadaş olurlardı"
Tuğçe kahveyi püskürtmemek için zor dururken ikimizde kahkahayı basıyorduk, cidden sohbetten çok fazla keyif almıştım.
"Ayy sorma kızım zaten sizin bebekten sonra Yunus hep bebek resimleri gösteriyor bana iyice çocuk sevdalısı oldu başıma, yiğenimin cinsiyeti belli olsun hemen ilk kıyafetini oyuncağını ben alacağım diyor zaten Kerem'i kardeşten de öte görüyor malum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gittiğinde | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Gitmesen olmaz mı? En azından bir gece, içimde bir kara orman yanıyor gittiğinde"