22. Bölüm

230 12 0
                                    

Kerem'le el ele tutuşmuş mağazaları gezerken kendime uygun bir elbise arıyordum, beyaz ya da bej renginde vücudumu saran uzun bir elbise istiyordum tabi istediğim tür elbiseler görsem de ya abartı oluyordu ya da bana uymuyordu.
Hazır bebeğimiz daha 1 aylık olduğu için vücudumu fazla bozan bir durum yoktu sadece 1-2 kilo artışı olmuştu.

"Aşkım bu elbise güzel sanki"

"Ya Keremcim siyah değil beyaz arıyoruz biz"

"Ama sana yakışırdı"

"Güzele her şey yakışır hayatım"

Dediğim şeye Kerem güldüğünde yanağıma öpücük kondurmuştu, en son beyaz elbiselerin olduğu kısıma doğru geçtiğimizde tam olarak istediğim türden bir elbise görmüştüm.
Dümdüz, uzun yırtmaçlı ve vücudu saran bir elbiseydi oldukça da şık görünüyordu.

"Ayy aşkım şuna bak çok güzeel"

"Güzelim bence dene sen bunu"

"Bencede denemeliyimm"

Heyecanla elbiseyi aldığımda Kerem çantamı benden almıştı, ben önden deneme kabinine ilerlerken o da arkamdan sırıtarak geliyordu.

"Hadi prensesim gir sen"

Kerem'in yanağına öpücük kondurup kabine girdiğimde önce elbiseyi süzmüştüm, bildiğiniz elbise al beni diyordu.

*Elbiseyi böyle hayal edin kizlarim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Elbiseyi böyle hayal edin kizlarim

Elbiseyi giyip aynadan kendime baktığımda ne yalan söyleyeyim taş gibi olmuştum, vücuduma tam oturuyordu ve çok şık gösteriyordu.

Kabin kapısını açıp etrafa baktığımda Kerem'i göremememle kaşlarım çatılmıştı, çıkıp etrafa baktığımda Kerem'i ilerde görmüştüm ama yanında bir kız da vardı. Bir saniye ya otelde Kerem'in dibinden ayrılmayan kız değil miydi bu?

Sinirle Kerem'in yanına gittiğimde beni görmüştü ikiside, direkt Kerem'in elini tuttuğumda sorgularcasına bakıyordum.

"Hayatım bu kız neyin nesi burada?"

Sinirimi belli etmemeye çalışarak konuşurken Kerem de sinirle nefes vermişti, ne oluyordu?

"Hiç güzelim arkadaş boş boş konuşuyor gel biz gidelim-"

"Aslında boş konuşmuyordum sadece otelden bu yana hala fotoğraf çekilmemiştik çekilsek mi diyordum dimi Kerem Bey?"

Ne bu ukalalık? Kıza tip tip bakarken o ise mal mal sırıtmakla meşguldü, Kerem elini belime atıp adımlarken onu durdurmuştum.

Gittiğinde | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin