21. Bölüm

234 8 2
                                    

Bir Kerem'e bir annesine bakarken içimden sıçtık diye geçiriyordum.

"Kerem oğlum sen çayları al geç içeri ben bir kızımla konuşayım"

Kerem çaresizce mutfaktaki çayların başına gittiğinde bende Kerem'in annesiyle yukarıdaki kendi odama çıkmıştım.

Annesiyle yatağın kenarına oturduğumuzda kalbim küt küt atarak bir şey demesini bekliyordum.

"Kızım siz evlenmeden bir şey mi yaptınız?"

Mal gibi kalmıştım, ne diyecektim? Evet anne kendimize hakim olamadık tek gece yüzünden oğlundan hamileyim mi?
Çaresizce kafamı salladığımda elini sırtıma koyup sıvazlamıştı.

"Kızım bak biliyorum benden çekiniyorsun ama madem 1 ay oldu neden gelip bana söylemediniz? Ben sizin için Kerem'in babasını ikna eder hızlıca evlenmenize yol açardım"

Aslında kadın iyiliğimizi istiyordu ama biz çok çekinmiştik..

"Anne biliyorsun başımızda Dilara olayları vardı haliyle Kerem'le bizde çekindik ayrıca Kerem'in üstüne yük oluyordu hem ben hem bebek haliyle biraz şu olayların kapanmasını beklemiştik"

Annesi anlamışcasına kafa salladığında gülümsemeye başlamıştı.

"Ben konuşurum kızım annenle de tanışırız evliliği hızlıca hallederiz, canını sıkma torunuma odaklan sen"

Gülümsediğimde dayanamayıp Filiz anneme sarılmıştım, haliyle kendimi çok mutlu hissediyordum çünkü ne olursa olsun arkamda oluyordu.

"Teşekkür ederim anne çok sağol gerçekten"

"Lafı mı olur bunun kızım, aman sizde şu şeytana uymayın tamam mı lütfen"

Kafamı sallayarak onayladığımda beraber ayağa kalkmıştık, merdivenlerden indiğimizde direkt salona geçmiştik. Keremin babası ve abisi çaylarını bitirmişti bile tazelemek için babasının bardağını aldığımda Kerem de abisinin bardağını alıp peşimden gelmişti.

Mutfağa girdiğim gibi bardağı tezgaha koyduğumda Kerem de hemen benim gibi bardağı bırakmış bana bakıyordu.

"Güzelim annem ne dedi?"

Tezgaha yaslanıp derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başlamıştım.

"Keşke daha erken söyleseydiniz dedi, annen babanla konuşup evliliği hızlandırırmış sağolsun yanımda oldu"

Kerem gülümseyip yanağıma öpücük kondurduğunda bende boynuna öpücük kondurmuştum.

"Hadi aşkım götürelim çayları soğumadan"

Kerem dediğime uyup bardakları alıp önden ilerlediğinde bende peşinden gidip koltuğa oturmuştum.
Herkes havadan sudan sohbet ediyordu o sırada konu Kerem'in abisinin evliliğine gelmişti, onlardan bahsederken Kerem'in annesi bilerek evlilikte topu bize atmıştı ki hızlandırma işini konuşalım diye.

"Yani zaten Kerem de 26'ya girecek Nisa da küçük değil 24 yaşında kız bence de artık hızlandırabiliriz öyle değil mi?"

Kerem'in annesinin dediğine direkt katıldığımızda babası da keyiflenmişti çünkü zaten başından beri beni gelini olarak görmek istediğini söylerdi.

Gittiğinde | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin