Herkese merhaba❤️
Çok, çok uzun bir süre oldu buluşmayalı.
Bir çoğunuz bana kızgın hatta belki kitabı dahi unuttunuz. Belki de yeni bölüm beklerken karşınıza duyuru çıkmasından da hoşnut kalmadınız ama sizlere söylemek istediklerim var.
Maran karakteri benim birine çok sinirlenip herkes senin gibi değil. Aldatmadan, kırmadan, dökmeden, başkaları için sevdiğine sırt çevirmeyenlerde elbet vardır bu dünyada diyerek kendimce inandığım bu sözden yola çıkarak oluşturduğum, temelini attığım bir adam.
Maran, bir kere olsun Mai'ye kötü söz söylemedi, onu hep sevdi çok sevdi. Herkese ve her şeye rağmen doğru bildiği Mai'nin yolundan ilerledi.
Onun dünyası hep Mai'ydi.
Çaresi de Mai'ydi.
Mai, Maran'nın her şeyiydi.
Bu hikayede sizlere aşılamak istediğim şey aslında şuydu. Bu hikayede, bu evrende ne yaşanırsa yaşansın karakterler ASLA ayrılmayacak sizlerse bunun bilincine vardığınızda satırlar sizi daha çok heyecanlandıracak ve ne yaşanırsa yaşansın onların ayrılmayacağı gerçeğine güven duyarak kafanız rahat edecekti.
Ki bence bunu başardım.
51 bölümdür her ne olursa olsun Maran ve Mai yan yana. Çocukları ile birlikte.
Asla ayrılmadılar.
Başkaları için birbirlerine sırt dönmediler.
Birbirlerinden vazgeçmediler.
İstediler, çok istediler.
Çok güzel seven bir adam ve gerçek hayatın o kaousundan uzaklaştıran güzel bir macera yarattığımı düşünüyorum.
Umarım doğru düşünüyorumdur.
Biraz detay vermek istiyorum ki bu kitap Halid Ziya UŞAKLIGİL'in Mai ve Siyah kitabından da esintiler taşıyor.
Mai kitabın aydınlık yüzüyken, Maran kitabın siyah ve karanlık yüzü. Mai aslında mavi demek. Karakterimin ismi buradan geliyor.(İsmin manası çok soruluyor o yüzden açıklık getirmiş olayım.)
Mai bir gece ile siyah bir gece arasında geçen ömür...
Deli Maran, komedi tadında başlayan ama sonradan daha usturuplu ilerlediğim bir kitap. Dönüp en başa bölümleri okuduğumda ciddiyetsiz bir anlatım görüyorum. Bu ciddiyetsiz anlatımın sebebide hem komedi olsun diye düşünmem hem de Cennet Mahalesi vibe'ı vermeye çalışmamdı açıkçası.
O zamanlar deli dehşet izlediğim (Hala izliyorum çaktırmayın.) Sevdiğim ve konusunu beğendiğim bir diziydi. Sonra düşünüp Ferhat ve Sultan gibi aileler yüzünden evlenemeyen bir çift düşündüm.
Yani birine sinirlenip kendimi Wattpad ortamına attım ve izlediğim okuduğum her şeyi hayal gücümde bambaşka bir şekilde evrimleştirdim.
Buna ilham almak deniyor.
Biraz Türk klasiklerinden, biraz Türk dizilerinden, biraz da kendi karakterimi derledim aslolan. (Bazı cümleler benim karakterimi yansıtıyor mesela, bazı cümleler koç burcu oluşuma ithafen ve burcumun özelliklerini yansıtıyor.)
Onun haricinde bu kitabın tüm hakları saklıdır. 5846 sayılı Fikri Mülkiyet Kanunu gereğince eserin manevi ve mali hakları tümüyle tarafıma aittir. (Belirttiğim kaynaklar hariç.)
Şimdi neden bunları açıkladığıma gelecek olursak görüyorum ki ben büyümüşüm. O zaman komik gelen, yazarken güldüğüm, eğlendiğim sahneler şu an cringe ve utanç verici geliyor.
Mesela Cemşit karakteri çok spontene ortaya attığım bir karakterdi. Sizler olay olmuyor yeni biri gelsin dediğiniz için yazmıştım.
Sonra Mai'nin camdan çıkamadığı sahne.
Maran'nın sürekli çocuk istemesi ve hikaye boyunca hep hamile bir kadın olması.
Merih ile Miran'nın iki yaşında olmasına rağmen on yaşındaki bir çocuk gibi konuşması. (Çevremde pek fazla küçük çocuk olmadığı için deneyimlerim arasında değildi. Sizlere sorarak bir yön vermiştim.)
Daha bir sürü şey sayabilirim.
Yinede bu kitabı bu haliyle sevip, sahiplendiniz ve biz şu an 3 milyonluk bir aileyiz.
Hepinize verdiğiniz destek için teşekkür ederim.
Ve evet sadede gelecek olursam Deli Maran'a bir final sahnesi yazmayacağım.
Veda etmeyeceğim.
Deli Maran 20-25 bölüm olur maksimum dediğim zamanlar varken 51 bölüme kadar gelmiş, her şeyi, her ayrıntıyı zaten yeterince anlatmışım bence.
51 bölümdür birkaç olay dışında evli, mutlu çocuklu bir çift okudunuz. Aynı şeyi devamlı yazmamın bir manası olmadığını düşünerek bu kararı aldım.
Kitabı düzenlemeye alacağım. Bu basit bir düzenleme değil. Karakter isimleri dışında her şey değişecek. Konu değişecek, tarihi bir hikaye olmaktan çıkacak.
Kitabın adı dahi değişecek.
Kitabın yeni adı: M. olacak.
Siz M. için ister Maran diyin, ister Mai diyin ister Maran İle Mai diyin... Kitabın adını siz tamamlayacaksınız böylelikle.
Yeni halini daha çok seveceğinizi umuyorum. Zaten bölüm yazma isteğimin olmama nedeni de eski halini beğenmeyip, ciddi bir düzenleme isteği duymam.
Bu yolculukta benimle olur musunuz bilmiyorum ama lütfen anlayış gösterin. Çünkü insan hoşuna gitmeyen bir olguyu devam ettirme istekliliğine ne yazık ki sahip olamıyor.
Kitabın eski halini yani Deli Maran versiyonunu @thedenizceyedek adlı hesabımda yayınlayacağım.
Eski halini sevenler oradan okumayı sürdürebilir.
Bana zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.
Sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romance"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...