Haşmetli bir dalga vurdu sahile.Kum zerreciklerinin üzerine boylu boyunca uzandı ve veryansınları dinlemeden bedenlerini günaha bulayarak birleştirdi.
Aşındırdı bulduğu girintilere girerek kayaları.Deldi geçti tüm metaneti.
O denli büyük bir güç kudret...
Gözlerim ona her baktığında ben o dev dalgaların esiri oluyordum işte.Kirpik uçlarıma kadar titriyordum.Su altında kalan bedenim boğuluyordu.
Ben deniz kızı değildim ki o sularda kulaç atmayı becereyim.Nefesim kesiliyordu.Kesilen nefesime ise o can olarak beni kurtarıyordu.
Karşımdaki adam oturduğu alanda varlığının yıkıcılığıyla göz dolduruyordu.Bir tahtın varisiymiş gibi kendinden emin halleri hendeklere düşürüyordu bedenleri.
Derin bir nefes aldım.Saatin amansız çıkardığı tik tak sesleri zihnimi ele geçirerek bedenini oldukça fazla gererken bulunduğum ortamda yok olup gitmek istiyordum.
Bir ejdarhanın ağzından çıkardığı lavlar düşmüş gibiydi salonun ortasına.Gergin bir hararet yükselmiş genzime doluyordu buram buram.
Babam ve kocamın çetinsiz savaşı bir buz dağını eritecek kadar kuvvetliydi.
"Sen bana ne yapacağım hakkında fikir veremezsin beybaba!Safsata yapma boşuna.İnsanca söyledik insanlıktan anlamadın karşıma gelmiş bağırıp çağırıyorsun!Bir ömre bedel oldunuz yeterince...Aynı aşağılık kompleksleri oğullarıma yapıyorlar.Tıpkı senin yaptığın gibi beni gören,adımı duyan hırsını onlardan almaya çalışıyor.Buna izin vermeyeceğim oğullarımı çekip alacağım bu pislik dolu ciğeri beş para etmeyen kasabalının arasından."
Sinir dolu bir halde serzenişte bulundu Maran.Sesi yüksek ökçeli duvarlara çarpmış ve ardından kulaklarıma nüfus etmişti hatta öyleki bağırışın şiddeti dolayısıyla kulaklarımdan kan sızıyormuş gibi hissettim.
"Benim kızımı,tek evladımı benden ayırarak hiçbir yere varamazsın.Ondan uzak kalamayız biz böylesine başınıza buyruk davranmazsınız!Eşek başı değiliz burada."
Kocamın üstün gücüne karşı diş bileylemeye çalışsada ortamın daha fazla gerginlikle donanmasına sebebiyet vermekten ileri gidemiyordu.
Susmadı, yüzümdeki acıyı görmeden konuşmaya devam etti.
"Gelip kızımı evimden yuvasından kaçırdığın yetmedi şimdide ailesinden ayırmaya çalışıyorsun.Bizimle bağlarını tamamen koparması adına elinden geleni yapıyorsun!Senin gibi bir herifle karşılaştığı güne lanet olsun.Hep söyledim anası babası belli değil, ne idüğü belirsiz biri onunla münasebete girme diye.Haklıymışım yanılmamışım."
Maran sinirle dişlerini sıktı.Öyleki bir an kırılacak derecede baskı uygulamıştı.Eğer benim varlığım onu durdurmasaydı ne olacağını düşünmek bile istemiyordum.
İrisleri sislerle kaplanmış, bulutlanmıştı.O sisler bir nefes kesecek kadar sık dokuluydu.
"Sana hiçbir şeyin hesabını vermek zorunda değilim ben!Kadın benim kadınım bana izin verdiği müddetçe, itirazı olmadığı sürecede istediğimizi yaparız,yapacağız.Sen de öyle dövünüp dur!Vedalaşacaksan düzgünce vedalaş ve git benim ashabımı bozma!"
Bir lunaparktaki oyuncağın en tepesinde mahsur kalmışım gibi bir endişeye bulanmışken babam bana doğru döndürdü yönünü.
Beni anlaması için yüzüne aval aval baktım.Ama anlamadı.
"Gerçekten gidecek misin?Anneni babanı arkanda bırakıp öylece uzaklara?"
Sıcaklayan bedenimi buz dolu bir kovaya bile yatırsam yetmezdi.Zemzeme yüz sürsem anca rahatlardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romansa"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...