17.Bölüm

62.9K 2.2K 470
                                    

Kafasına taktığım şapkayı düzeltip kulakları üşümesin diye aşağıya doğru çekelerken bana doğru eğilmiş gözlerimin içine bakıyordu.

"Ben de geleyim tek başıma çok sıkılırım ve meraktan çatlarım.Yanında dururum hiç ayrılmam yeter ki benide götür lütfen lütfen lütfen."

Saatlerdir aynı konu üzerinde fikir birliğine varamamıştık.Her söylediğim cümle sonrası olumsuz karşılık vermekle yetiniyordu.Bir türlü kabul ettirememiştim isteğimi kendisine ne yazık ki.

Peki konu neydi?

Bugün için büyük gün denebilirdi aslında.Cemşit,sevdiği kızında rızasıyla birlikte onu kaçırmaya ant içmiş,bu yola gönül vermişti.Tabii bu konuda en bilirkişi kocam olduğu için ufacık bir yardım çağrısını bile ayıla bayıla onaylamış, destek olacağını dile getirmişti.

Kız istemeye aracı ol dediğimizde sürekli olarak veryansın eden adam buharlaşıp uçmuş yerine sabırsızlıkla geceyi bekleyen bir adam gelivermişti.

Eh insanın ustalık eseri bu olunca demek ki...

Kaşları çatıldı.Tesbihini döndürüp dururken düzelttiğim şapka dolayısıyla eğilmeye son verip tamamen ayağa dikildi ve aramızdaki boy farkını yüksek mertebelere taşıdı.

Şimdi ben ona aşağıdan göz süzüyor o ise yüzünü bana eğmek zorunda kalıyordu.

Koca adam.

"Hatunum senin hamile halinle ne işin var böyle yerlerde?Bebeğe falan bir şey olur Allah korusun.Otur evde beni bekle."

Küskünce omuzlarımı silktim.Haklıydı aslında benim kız kaçırma gibi bir olayın içinde bulunmam alakasızdı lakin ne olup biteceğini canlı olarak görmek isteyen yanım hatsafalara taşınmıştı ve orada bulunma isteğiyle tutuşuyordum.

Bu istikrar dolu ısrarım hep merak denen duygunun kanıma karışmasından dolayıydı.

"Evde tek olmayı sevmiyorum hem bir şey olmaz kenarda oturur uzaktan uzaktan izlerim sen varken kimse bana bir şey yapamaz ki."

La havle diyerek tesbihini daha hızlı döndürmeye başladı.Mahrur gözlerle ona bakıp bu görüntüye dayanamayarak pes etmesini ve direncini kırmayı bekledim.

"Dizi veya film mi çekiyoruz yavrum biz?Uzaktan izlerim ne?"

İnatçı keçinin tekiydi...

Tek kaşım havaya kalktı ve yüzüm ciddiyete büründü.

"Hani yanımda sen varken kimse bana bir şey yapamazdı?Ben yanındayken korkma diyordun ne değişti?Demek ki o sözler hep yalandı."

Parmak uçlarım gömleğinin açık bıraktığı teninde gezerken kurduğum cümleye istinaden göğsünü şişirdi.

Ben kocamı tanıyordum bu son kozuma karşılık kendisine yediremeyecek ve beni de yanında götürmeyi kabul edecekti.Erkeklik gururu yalancı çıkmayı göze almazdı.

Ve bingo.

Söylediklerimle birlikte bana kurduğu cümleleri hatırlamış olacak ki ofladı.

"İyi tamam gel başımın belası kurtuluş yok bu gece anlaşılan."Burnumun ucunu kıstırdı parmakları arasına tıpkı bir kafese kapatmışlar gibi.

"Ama uslu durup sözümden dışarı çıkmayacaksın anlaştık mı?"Kafamı hevesle sallayıp onay verdim.

"Anlaştık ortak."Dudaklarıma sert bir baskıyla çarptı dudakları.

Nasıl da kazandım ama ona karşı...

"Sen çok fena bir kadın oldun çıktın başıma yavrum.Beni geçeceksin diye korkmaya başladım."

Deli Maran +18|KabadayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin