Ağzına pelesenk olan ve yanık bir sesle mırıldandığı dağlayıcı türküsüyle birlikte tesbihini çevirmeye devam etti.
Bir yandan duymayı sevdiğim sesiyle bülbül gibi şakıyor öbür yandansa bana manidar bakışlar atıyordu.
Ses tonundaki o sevdaya bulanmış tınılar ciddi manada sarhoş ediciydi.
Ona yitip gidiyor,divane oluyordum.
"Gözlerine öldüğüm kadın gel bakayım şöyle yamacıma.Biraz seni öpüp koklayayım."
Sözlerine karşılık büyük bir gülümsemeyle ona doğru ilerledim.Elimdeki meyve tabağıyla yanındaki boş sandalyeye çökerken yüzü yüzüme oldukça yakındı.
Milimler vardı aramızda.
"Ölürüm sana şu güzelliğe bak.Bu büyüleyiciliğin insanı deli eder.Tabii ben zaten aşkının yadsınamaz gerçekliğine düşerek 'Deli Maran' oluvermişim.Bütün bir ömür boyunca sevdanın getirisi olan bu lakabı gururla taşıyacağım."
Güldüm ona gamzelerimi göstererek.Her sözü beni göklere çıkartacak derecede yüceltiyordu.
Yüreğime ağır gelen yükleri eşeliyor,oraya kendi krallığını kuruyordu.
"Öyle içten gülme be yavrum.Tepeden tırnağa bir tutku silsilesi beni sarıyor.Öpmek istiyorum,çok öpmek ama korkuturum diyede geri çekilmek zorunda kalıyorum.Dokunmalara kıyamıyorum."
Sakallarla çevrili çehresini bana sürterek sevimli bir hale büründü.
Bal damlayan ve beni günaha sürükleyen tılsımlı kelimeleri...
Hepsi can palaylayıcıydı.
Cilve dolu bakışlarla baktım ona ve hemen ardından soyup dilimlediğim elmalardan birini ağzına dogru yaklaştırdım.
Hiç vakit kaybetmeden ona uzattığım elmayı ısırırken bilerek dişlerini parmak uçlarıma sürtüp beni kışkırtmak istemişti.
Onun girdabına düşmemi ah ne büyük bir beklenti ile kolluyordu.
"Kaç gün oldu içine girmeyeli?"Diye sordu arsız bir sırıtışla.
"Kaç gündür ben mabedimden uzakta yaşam sürüyorum?Artık beni içinde hüküm sürmem adına kabul etsen kuytularına diyorum.Hükümranlığımı ilan etmek,kokuna bulanmak istiyorum."
Dudaklarıma çarpan nefesiyle birlikte bedenimi çok hafifçe onun yanık teninden uzaklaştırdım ve yüzüne daha rahat bakabilmek adına dikleştim.
"Aşkım..."Dedim harfleri uzatarak farklı bir ahenke bürütürken."Yine azgın günündesin sanırım ve bilmelisin ki sözlerinle beni utandırmaktan ileriye gitmiyorsun.Bu kadar açık sözlü olmamalısın."
Kıkırdamamak ve ciddiyetimi bozmamak için direnirken burnumu parmakları arasına kıstırdı.
"Al al olan yanaklarına ayrı sana ayrı bayılıyorum hatunum.Bedenim bu taşınma ve kaçırılma meselesinden mütevellit fazlasıyla yoruldu.Sende dinlenmek tek arzum.En güzel kaçamaklarımsın."
Saçlarımı kulağımın arkasına iterek hafif bir baskıyla dudaklarını yanağıma bastırdı.
"Yalnızca meftunu olduğum tenin beni sakinleştirken bunu istememi çok görme.Sen benim her şeyimsin ve ben her şeyim olan dünyada güven içinde nefes almak için tutuşuyorum."
Gözlerim hafifçe kısıldı.Sarfettiği cümlelerle parçalarım etrafa dağıldı diyebilirim.
Aradım taradım kendime ait olan o parçaları bulamadım meğer onun yüreğinde filiz vermiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romance"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...