Boynuma sokulan dudakları tenime kısa süreli öpücükler bırakıp beni mest ederken yaptığım işe adapte olmakta zorluk çekiyordum ziyadesiyle.
Aklım karman çorman oluyordu.
"Çocuklar gelir şimdi..."Durması ve beni kokusunun yakınlığıyla daha fazla büyülememesi adına uydurduğum bahane ona tesir etmedi.
Umursamazca omuzlarını silkti ve hatta yakınlığını bana inat misliyle arttırdı.
Şimdi bedenlerimiz iç içe girmiş matruşkaları andırıyordu.
Birbirimize kenetlenmiş bedenlerimiz yakamoz altında seyran buluyor onun sıcak tenine git gide bulanıyordum.
"Ben sana doyamıyorum..."Kurduğu cümleye karşılık dudaklarım iki yana doğru kıvrıldı.
Beni mutlu ediyordu her cümlesi, her sözü.Bütün kırıklarım, canıma batıp kanatan cam parçaları öteye doğru savruluyordu.
Bir mum ışığı altında anlamsız figürler şakıyordum.
Dudaklarımın arasından manasız bir ses döküldü.Bu hissettiğim duyguların dışa vurmayı beceremediğim yüzüydü.
Onunlayken tamdım.Yıllarca yarım kalan yanımı o en güzel şekilde dolduruyordu.
"Senin bu doyumsuzluğunla ne yapacağım ben?"Diye söylendim tatlı ve nazlı bir edayla.
Bu hallerimden hoşnut olduğunu gözlerinden okuyabiliyordum.
Beni sıkıca sardığı kollarını daha fazla birbirine kenetlerken kalçama penisini bastırıp onu daha net hissetmeme sebep oldu.
İçimi kor lavlar sardı.Ondan etkilenmem bu kadar kısa bir süre içinde gerçeklik buluyordu.
"Ömrümün sonuna kadar sana doyabileceğimi düşünmüyorum güzel bebeğim.Ama ne yapabiliriz dedin ya beni gün geçtikçe daha çok sevebilirsin çünkü her daim sana ve sevgine muhtacım."
Gülümsemem an be an arttı.Onunla olmak fazla güzeldi.
Hele bu sözleri kalbe zararlı bir madde enjekte etmişler gibi uyarıyordu bedeni.
"Ben seni çok ama çok seviyorum.Ve gün geçtikçe bu sevgi katlanıyor.Sen benim en yakın arkadaşım ,sevgilim, sırdaşım,kocam,her şeyimsin.Nefes aldığım müddetçe kendimden daha çok sevmeye devam edeceğim seni."
Boynuma bastırdığı dudaklarının gerilmesiyle onunda gülümsediğini işittim.
Sözlerimle onu mutlu edebilmek cennet kapıları aralamış kadar güzeldi.Yüzünde meydana gelen tek bir tebessüm dahi beni kanatlandırıyordu.
Sakallarını tenime usulca sürttü durdu.Arkamdaki iri yarı bedeni beni bütün kötülüklerden korumak ister gibi siper olmuşken aldığı her nefes tenime vuruyordu dalgaların kumsala vurduğu gibi.
Benim canım...
"Sen bana böyle yakın olunca aklım karışıyor beş dakikalık işi yarım saattir yapamadım.Etki alanından bir türlü sıyrılamıyorum."
İsyan edişim karşısında o halinden gayet memnundu.
"Kokusuna öldüğüm..."Boynuma küçük bir ısırık bırakıp kalçamı okşadı.
"İyi hallet bakalım işini ben de aslanlarımın yanına gideyim.Nereden nereye?Bir gün böyle güzel bir yuva kuracağım aklımın ucundan geçmezdi ama şimdi hem güzeller güzeli bir karım,baldan tatlı küçük oğullarım var.Seninle tanışmak hayatımın şansıydı iyi ki benden vazgeçmedin kadınım."
Şakaklarıma küçük bir buse kondurup saçlarıma son kez parmak uçlarını değdirip okşayarak sevdi.
Bir cevap beklemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romansa"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...