Uyarı:Bölümde çok açık beyanlarla yazılan bir seks sahnesi mevcut. Lütfen yaşı küçük olanlar ve açık konuşmalardan hoşlanmayanlar okumasın...
Sokak lambalarının sahte hüznü pencere kenarlarından sızarak odamızdan içeriye tünediğinde alımlı yüzü şen bir ifadeyle aydınlandı.
Parmaklarının ritmik hareketleri usta bir müzisyen edasıyla ahenkle tuşlara basarcasına tenimde hareketlendiğinde maharetli tutuşuna bıraktım bedenimi.
O... Bir kıtaya hükmedercesine dokundu bana.
Dokunuşuyla birlikte ölüm salıncakları sallanmaya başladı. Azrailim yanı başıma gelmiş son isteğini gerçekleştirmemi bekliyordu benden. Ona verecek neyim vardı ki ruhumdan başka?
"Sevdam..."Sesinde hissedilen o sabırsız heyecanla beraber konuştuğunda kalbim hırçınlıkla çarptı.
Bu öylesine büyük bir sarsılmaydıki kaburgalarım kırgınlıkla omuzlarını düşürdüler. Kalbim yapayalnız kaldı ona küsen göğüs kafesim yüzünden. Şimdi savunmasız ve ürkekti.
Ona açtım. Sevgisine, şefkatine, merhametine...
Her şeyine.
"Tenine dokunmak için karşı konulamaz bir arzuyla tutuşuyorum için için. Kendime daha fazla engel olamayacağım. Senden daha fazla ayrı kalamayacağım benim güzel kadınım."
Kelimelerinden damlayan dolunaylar beni nefessiz bırakırken, geceliğimin askısına parmağını hafifçe dolayarak aşağıya indirdi.
Bir çağlayan vuku buldu bedenimdeki her tenhada. O bana dokundu, ben beyaz bir sayfa gibi yandım ve küle döndüm.
Griydim. Tıpkı bir sigara izmaritinden yayılan duman gibi.
Yüzünde oldukça huzurlu ve mutlu bir ifade hakimken sağ elimi yavaşça sakallarla döşenen yüzüne yasladım.
"Sen, sen beni yine kandırdın. Tek bir bakışınla... Tek bir gülüşünle."
Oyuzbazdı... Gönlümü, aklımı, fikrimi çalıyordu ıssız bir gece yarısında.
"Maran, adeta bütün yorgunluğumu unuttum. Yeniden doğmuş gibi dincim ve zihnime sızan o görüntülere bir an önce bulanmak istiyorum. Sana kavuşmak istiyorum aşkım."
Elimi havaya kaldırarak zati bir tebessümün baki olduğu dudaklarını okşadım.
"Gülüşün gönlümü delen keskin bir bıçak. Bana dokunduğunda nefesim kesiliyor sanki ilk kez dokunacakmışsın gibi heyecanlanıyorum. Yüreğim amansız bir çıkmaza sürükleniyor. Aşkının bendeki karşılığı çok büyük."
Sözlerimle birlikte dudaklarını birkaç saniye yalayarak diğer askımıda aşağıya indirdiğinde çıplak göğüslerim açığa çıktı her şeyiyle.
Gördüğü görüntü karşısında kısık sesli bir iç çekti ve arzuyla kısılan gözlerini binlerce mana altında bana çevirdi.
Bu kez o konuştu ben sessizliğe ant içtim.
"Rahminde benden üç parça var, hatta diğer iki kahramanımda odalarında uyuyor ama ben de hala ilk gün ki gibi heyecanlanıyorum. Mai'm... Sen benim dokunduğum, tenini soluduğum, sıcaklığında nefeslendiğim tek kadınsın. Sen benim başımın tacı, gönlümün çorak topraklarında hüküm sürenimsin. Sen ve oğullarım benim kahramanımsınız. Hayatımı ve bugünümü sizlere borçluyum ben."
Dikleşen göğüs uçlarımı parmakları arasında kıstırdığında onları narin olmayan bir hareket ile okşadı.
"Bu uçlar tam da dişlerimin altında ezmelik. Dişlerimle çekiştirip dilimi nazik olmayacak bir şekilde etrafında döndürmek... Nasıl fikir? Bu gece insafıma kaldınız hanımefendi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romance"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...