Babam arkamızdan Maran'ın beni bırakması için bağırıyor ve onu durdurmaya çalışıyordu ama nafile.
Hızlı ve yeri ağırtan adımları babamı çok geride bırakıp öyle gideceği mevkiye odaklanmıştı ki durdurabilene aşk olsun.
Kafasına koymuştu bir kere o nedenle geri dönüşü olmazdı,o yan çizmezdi.
Akşamın verdiği bir uğultu vardı.Dağlar,serinliğin zülfü alasını mekik mekik dokuyordu insanın içine
Dağlık bölgeden inip sokaklara varana dek öylece omuzundaydım.Beni indirmeye hiç niyetlenmemişti.
Dışarıda tek tük insanlar vardı.Kimisi dükkanını kapatmış eve gitmişti kimisi ise yeni gidiyordu.Ufukta göründüğümüz an şaşkınlıkla bize bakakalıyorlar ardından ise hemen başlarını eğiyorlardı.Zira Maran nasıl bir çehre ile bakıyorduysa onlara.
"Artık beni indirmelisin Maran!"Diye soludum üşümenin verdiği titreklikle."Başım döndü az kaldı üzerine kustum kusacağım."
"Dur hele az kaldı birazcık daha sabırlı ol."Onun yüzünü göremiyordum ama ses tonundan bile ifadesini mutlak suretle anlıyordum.
Ayağımda beni aniden omzuna atıp evden çıkarttığı için ayakkabılarım yoktu yalnızca ev terliğiyleydim.Saçım başım dağılmıştı kısacası savaştan çıkmış gibi bir halim vardı.
Sonunda geleceğimiz yere varmış olmalıydık ki bedenimi yere indirdi usulca.Dakikalardır dünyam tersine döndüğü için ilk ayaklarım yere bastığında sersemleyip düşecek gibi olmuştum.
"İyi misin?"Kollarıma sıkı sıkıya tutundu düşmeyeyim diye.
"Hepsi senin yüzünden böyle kız mı kaçırılır ya!"Burnumdan soluyup kollarımı etrafıma dolarken kendimi soğuktan korumaya çalıştım.
"Yavrum sanada hiçbir şeyi beğendiremiyorum ben!Geç haydi içeri."Kızgınca bir tona bulanan sesinin hemen ardından saksının içinden aldığı anahtarla birlikte kapıyı açtı ve girmem için geriye çekildi.
Terliklerimin altı kir olmadığı için sakınca görmeden içeriye öylece adımladım.
Ayakta bir heykel gibi durup yalnızca etrafa bakışlar atarken sesi doldu odanın dört bir yanına.
"Bekle, sobayı yakayım ev ısınsın.Sen de şunu ört üstüne."Odalardan birine girip elinde bir battaniye ile geldiğinde önceden ayarladığı odunları seri hareketlerle sobaya attı ve tutuşturmak için bir süre çaba sarf etti.
Her aldığı odun parçasında belli olan vücut kıvrımlarına takıldı gözüm.O kol kasları insanı perişan edecek derecede güzel ve alımlıydı.
Benim güçlü sevdiğim...
"Birazdan sıcacık olur burası."Diye fısıldayıp yanıma çöktüğünde gözlerimi alev alan sobadan çekip ona çevirdim.
"Ne yapacağız?"Mırıltımla birlikte o da iyicene bana döndürdü yönünü.
"Birazdan gidip imamı getireceğim ve dini nikahımızı kıyacağız.Gerçi imam biraz bana takık ama gelir diye düşünüyorum."
Alayla güldüm.
"İmama ne yaptın diye sormaya korkuyorum Maran."
Kaşlarını çattı bu hareketiyle birlikte alnı kırıştığında ona daha da yaklaşıp parmak uçlarımı alnına dayadım ve çizgilerde dolaştırdım.
"İmama bir zararım dokunmadı sadece oğlunu az biraz pataklamıştım geçen sene o kadar."
Cümlesi kıkırdamama sebep oldu.O ise ağırca yutkundu.Yakınlığım alev alev tutuşturmuştu bedenini belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deli Maran +18|Kabadayı
Romance"Koynuma gel hatun." Bileğimden çekip kucağına düşürürken bedenimi, ıslanmış gözlerimi çevrelemiş yaşlarla ona melül melül baktım. Dudakları bir nefes kadar yakınımda soluyor,sıcak teni tenime değerek içimi ısıtıyordu. Parmakları giydiğim geceliğin...