2.Bölüm

137K 6K 1.5K
                                    

Heyecanla yere vurup kendimce bir ritim belirlemişken içim kıpır kıpırdı.

Nihayet sonunda beklediğim anın gerçekliği içinde debelenip duruyor,merakla sonuçlanmasını ve güzel neticeler doğurmasını bekliyordum.

Camdan ayıramıyordum gözlerimi.Maran gelecek diye bu pencere kenarına tünemiştim adeta.Onun gelmesini ve bizim olaysız bir şekilde birbirimize kavuşmamızı temenni ediyordum sabahtan beri hatta kasabada onunla konuştuğumdan beri.

Teyzemde kaldığım iki günlük süreçte hissettiklerimin büyüklüğü ve bir tutam endişenin yansıması nedeniyle uykusuz ve sabırsız geceler geçirmiştim şimdi ise bütün duygularım birbiriyle iç içe girmiş ve beni anın gerçekliğinde dinç tutuyorlardı.

Sonunda uzaktan elinde çiçeği ve çikolatasıyla ufukta göründü.Kaşları her zaman ki gibi çatık dudakları düz bir çizgi halindeydi.

"Maran geldi."Dedim koşturarak sobanın insanın iliğini kemiğini ısıttığı oturma odasına girerken.

Annem ve babam suspus olmuştu.Yalnızca sobanın çıkardığı cızırtılı ses doluyordu kulaklarıma.

"Baba lütfen konuştuğumuz gibi bu defa sende daha ılımlı davranmaya çalış."Bu kaçıncı söyleyişimdi bilmiyorum ama bir kez daha uyarma ihtiyacı hissetmiştim.

"Anladık, sabahtan beri papağan gibi aynı şeyi tekrarlayıp duruyorsun Mai!"

Babamın uyarı dolu sesi karşısında annem elini babamın koluna koyarak okşadı ve sakinleştirmeye çalıştı.

"Mazur gör bey,çok heyecanlı söylediklerini kendi kulakları dahi duymuyor ondan hep aynı şeyleri dile getiriyor."

"Sanki ilk kez istemeye geliyorda o hergele.Nesine heyecan yapacak?"

Derince nefesimi soludum sıkıntıyla.Bugünün iyi geçeceğini düşünmek ahmaklıktı sanırım.

Ben de bu inatçı baba, dediğim dedik sevdalısı olduğum adam Maran olduktan sonra anca öyle arada kalır,yalpalardım.

Nihayetinde kapı ardı ardına vuruldu.Koşturarak açmak için odadan çıktığımda hızla kapıya vardım ve onu fazla bekletmemek için büyük bir çeviklikle araladım tahta kapıyı.

Uzun boyuyla önümde dikiledurdu.Her zaman ki losyonunu sürmüş buram buram burnuma yayarken kokusunu saçlarını kısalttığınıda fark ettim.

"Hoş geldin."Elindekileri bana uzatırken kollarımı açarak verdiklerini kabullendim.

"Hoş buldum yavrum."

"İçerideler."Diye fısıldadım iyice yanına sokulup.

"Aman Maran sinirlerine hakim ol lütfen!"

Başıyla bana onay verip ayakkabılarını çıkardı ve kenarda duran terliklerden ayağına geçirerek odaya ilerledi tabii ben de arkasından.

"Selamünaleyküm beybaba."Odaya selam verip girerken babam hiç ayağa kalkmaya tenezzül dahi etmeden oturduğu yerden öylece baktı.

"Aleykümselam oğlum geç otur şöyle."Babamın cevap vermemesi üzerine annem konuştuğunda yalvarır gözlerle bakışlarımı babama diktim ama onun tek yaptığı şey omuzlarını silkmek oldu.

İki erkekte sanki son kozlarını oynuyor gibiydiler.Birbirlerine gözlerini kısarak bakıyorlar kavga çıksa da içimizdeki bütün her şeyi döksek diye bekliyorlardı.

Gerginlikten başım ağrımıştı üstelik odanın verdiği sıcaklık bunaltarak daha fena olmama neden oluyordu.

Maran koltukta oturup bir ayağını dizinin üzerine atarken elindeki tesbihi oynatıp durmaya devam etti.

Deli Maran +18|KabadayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin