1. Bölüm

853 177 145
                                    

Herkese merhaba başlıyoruuzz

Lütfen oy vermeyi unutmayalım.

Yorumlarda buluşalım🩷

Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz🌸


Bu kitaptaki kişi ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlarla hiçbir ilgisi bulunmamaktadır.

                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kabusum telefonuma bilinmeyen numaradan gelen mesajla başladı. Kocamın iş arkadaşı ile yatakta çekilmiş fotoğrafları ve bir seks videosu.

Yaşadığım hayal kırıklığını anlatmam mümkün değil. Başımdan aşağıya dökülen kaynar sularla nasıl izin aldığımı, işten çıkıp eve gittiğim anları hala net olarak anımsayamıyorum. Evde oturup işten gelmesini beklerken hala içimde 'belki' diyen kısım oldukça sinirlerimi bozuyordu. Ama yıllarca emek vererek oluşturulmuş güven duygusu hemen yok olmuyordu.

Melih ile üniversite okurken ortak arkadaşlarımız aracılığı ile tanışmıştık. 19 yaşında bir genç kız olarak hayatımın odak noktası derslerimdi. Bir ilişki istemediğimi söylemem Melih'e pes ettirmemişti. Aylarca süren ısrarı sonucunda ona bir şans vermeye karar vermiştim. Bir kaç ay flört ettikten sonra bir ilişkiye başlamıştık. Ona sırılsıklam aşık değildim ama seviyordum.

Sevdiğime inanıyordum. Onun bana olan aşkına inandığım gibi. Beni çok sevdiğine öyle ikna olmuştum ki, başka bir seçeneği düşünemiyordum. Aylarca hiç bıkmadan, reddetmeme rağmen peşimden gelmişti. Türlü hediyeler, jestler, sevgi sözcükleri. İlk ilişkinin verdiği heyecanla, onu kabul ettikten sonra biten bu davranışları garipsememiştim. Yorulmuş olabilirdi, eskiye dönecekti. Ah ne büyük yanılgı...

Melih narsist bir insandı. Herhangi bir tartışmada haklı olduğunuza emin olsanız dahi günün sonunda kendinizi özür dilerken bulurdunuz. Ayrılmak için yanına gittiğim günlerde bir anda kendimi ayrılmamak için yalvarırken buluyordum. Bu o zamanlar dikkatimi çekmiyordu. Gerçek bir narsist tarafından manipüle edildiğiniz takdirde bunu farkedemiyorsunuz.

İlişkimiz bir iyi bir kötü şekilde ilerlerken üniversiteden mezun olmuş çalışmaya başlamıştık. Melih iyi bir şirkette İnşaat Mühendisi olarak işe başlamıştı. Ben de aynı şirketin İnsan Kaynakları bölümünde işe başlamıştım. Bir iş çıkışı gittiğimiz akşam yemeğinde bana evlenme teklifi etmişti. O an ki mutluluğumu hala hatırlıyorum. Bir ömür onunla beraber mutlu bir hayat hayal ediyordum. Bu büyük yanılgılarımdan bir diğeri oldu.

Sonra her şey hızlı bir şekilde ilerledi. Ailelerimiz tanıştı. İsteme, söz, nişan ve düğün. Bu süreçte bulutların üstünde hissediyordum. Her şey mükemmeldi. Ailesinin ev eşyalarımızdan gelinliğime kadar her şeye karışıp eleştirmesi bile gözüme batmıyordu. Melih ve ailesi için bu normaldi. Beni sevdikleri için eleştiriyorlardı. Kendimi düzeltmem gerekiyordu.

Fethiye'de 1 haftalık tatil sonrası evimize döndüğümüzde gerçeklerle yüzleşmeye başlamıştım. Dönmemizin ertesi günü ailesi sabahın köründe kahvaltıya geldi ve bir ay bizde kaldılar. Yeni evli bir çiftin yanlarında bu kadar uzun süre kalınmasının doğru olmadığını söylediğim de ise aldığım tepki netti. 'Burası bizim oğlumuzun evi. Ne zaman gelip ne zaman gideceğimizi sana soracak değiliz. Sen gelinsin, hizmet etmek zorundasın.'

Melih ise genel olarak sessizliğini koruyor konuştuğunda ise 'Onlar benim ailem saygı duymak zorundasın.' diyordu. Böylece evlilik sonrası ilk kavgalarımız başlamış oldu. Hiçbir şey hayal ettiğim gibi gitmiyordu. Bir yandan iş bir yandan Melih diğer yandan ailesi.

ŞûrîdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin