23. Bölüm

207 36 2
                                    

Selamlaaar ben geldimmm

Lütfen yıldıza dokunmayı unutmayalım

Yorumlarda buluşalım🩷

DİKKAT!
Bu bölüm +18 içerikler barındırmaktadır. 18 yaşından küçük olanlar ve okumak istemeyenler bölümün ortasından devam edebilirler.

                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sabah uyandığımda çıplak bir şekilde Aslan'ın göğsünde yatıyordum. Onun eli ise kalçamı tutmuştu. Hafifçe başımı kaldırarak ona baktım. Gözleri kapalı, yüzü huzurluydu. Yaklaşarak dudaklarına küçük öpücükler kondurdum.

Gözleri yavaşça açıldı. Öpüşüme duraksamadan karşılık verdi. Kalçamda duran elini sıkılaştırdı. Öpüşmeye devam ederken doğrularak üstüne çıktım. Ellerimi göğsüne yerleştirdim, hafifçe okşadım. Aslan hareketlerime çabucak uyum sağlamış, bir elini belime yerleştirmiş, diğer elini tekrar kalçama koymuştu.

Ona eğildiğim için önüme gelen saçlarımı tek omuzumda toparladı. Dudaklarını açtığı omuzuma yerleştirdi, öperek boynuma ilerledi. Onun bu hareketi üstünde kıpırdamama sebep olmuştu. Tam kasıklarımda hissettiğim erkekliği sertleşmeye başlamıştı. Boynumdaki hassas deriyi dişleriyle çekiştirdiğinde inledim.

Bir elini aramıza sokarak göğüsümü avuçladı. Dudakları boynumu emerken, parmaklarıyla göğüs ucumu sıkıştırıyordu. Bedenim hareketlerine hızla tepki vermişti, ıslanmaya başlamıştım. Aslan diğer eliyle saçlarımı kavrayıp çektiğinde, başımı tamamen yukarı kaldırmıştım. Çenemin altından başlayıp, öperek göğüslerime doğru indi.

Bense altımda sertleşen erkekliğine kendimi iyice bastırıyordum. Islaklığım iç çamaşırına bulaşmıştı. Aslan beni biraz yukarı çekerek göğsümü öpmeye başladı. Hassaslaşmış göğüs ucumu dişleriyle kavradığında, bir çığlık attım. İki göğsümlede dakikalarca ilgilendi.

İç çamaşırının belinden kavradığında kendimi yukarı kaldırarak çıkartması için alan oluşturdum.  Aramızda engel olan kumaş ortadan kalktığında tekrar üstüne oturarak sürtündüm. Erkekliği benim sıvılarımla ıslanmıştı.

Elimle kaldırıp yavaşça üstüne oturmaya başladım. Gece ilişkiye girmiş olmamıza rağmen içime almak beni zorlamıştı. Aslan kontrolü tamamen bana bırakmıştı. Ben ise içimdeki sertliğe alıştığımda yavaşça hareket etmeye başladım.

Saniyeler sonra hareketlerim iyice hızlanmıştı, inlemelerim hiç kesilmiyor, nefeslerimiz birbirine karışıyordu. Ben hareket ettikçe Aslan belime koyduğu elleriyle bana destek oluyordu. Yorulmaya başladığımda ise beni çevirerek altına aldı.

Bu sefer bütün kontrolü o devralmıştı. İçime hızla girip çıkarken dudaklarıma yapışmıştı. Emerek ve ısırarak emiyordu. Hareketleri gittikçe sertleşiyor, bana acıyla karışık muhteşem bir zevk veriyordu.

Beni tekrar çevirdiğinde yüzüm yatağa dönük bir şekilde duruyordum. Aslan belimden çekerek kendine yasladı. Bir göğüsümü tekrar avuçlarıyla sıkarken içime girişleri hızlanmış sertleşmişti. Dudakları ise tekrar boynumu buldu.

Bir süre bu pozisyonda devam ederken, daha fazla dayanamamış titreyerek, çığlıklar eşliğinde orgazm olmuştum. Aslan bir iki dakika daha devam ettiğinde o da içime boşalarak rahatlamıştı.

Kendimizi yorgunca yatağa attık. Aslan beni sarılarak kendine çekmişti. Dudakları saçlarımı bulduğunda bir kaç öpücük bıraktı. Biraz dinlendiğimizde beni yine kucaklayarak banyoya götürdü. Birlikte duşa girdiğimizde o beni yıkarken ben de onu yıkamıştım bu sefer.

ŞûrîdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin