6

4.8K 165 28
                                    

25

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

25.6.24

🖤

Anlaşılmak için çırpınmadığın yer evin olacak.

Seslice boğazını temizlediğinde, gözlerindeki geçenlere bir anlam veremedim. Ne yapmam gerektiğini bilmediğim için olduğum yerde kalmaya devam ettim ama çok sürmedi. Yanımdaki kız imdadıma yetişti.

"Korhan Bey, beğendiyseniz bunu da ayıralım." Dediğinde bunu da dediğine göre benden önce birkaç bir şey daha denemişti. Sanırım birkaç dakika önce gelsem önce denediklerini şahit olacakmıştım. Aslında tam zamanında gelmiştik, yani ben beklenen saatte evin önünde hazır olmuştum.

"Evet, ayıralım." Dediğinde Korhan Bey kabine doğru üzerini çıkarmak için adımlamıştı. Ben de denemiş olduğu takımlara bakmıştım. Ben gelmeden önce sadece iki tane takım elbise giymişti. Daha kaç tane deneyecekti bir fikrim yoktu ama buraya geldiysek epey zaman geçirecekmişiz gibi duruyordu.

E tabi koskoca Korhan Bey'in dolabını düzmek pek de kolay değildi. Dolu olan dolaplara bunları nasıl sığdıracaktık inanın bilmiyordum. Zaten bu düşünceyi de benden başkası düşünmezdi.

Saçma düşüncelerin ustası bizzat bendim.

"Bu nasıl?" diyen sese bakışlarım kaydığında yeni bir takım elbiseyle kapılı kabini aralayarak kabinden çıktı. Ayağındaki tertemiz, parıldayan ayakkabılarıyla boydan boya olan aynanın önüne geçtiğinde bakışları aynadan tam arkasına yani bana kaydı.

Soruyu bana mı sormuştu yoksa genel olarak ortaya atılan bir soru muydu kavrayamamıştım. Yine de susmak yerine dudaklarımı araladım.

"Siyah size yakışıyor." Dediğimde aslında bunu söylemek istememiştim. Kısaca güzel diyip geçebilirdim ama dilimi tutamamıştım. Neyse diyerek aklımdan geçirdim geçirdim. Sözlerimden sonra surat ifadesi değişmemişti. Gözlerinden anlık olarak geçip giden o duygunun geçtiğini görsem de nasıl bir duygu olduğunu anlayamamıştım.

"Bunu da alıyoruz o zaman." Dediğinde bu kadar hızlı karar vermesini beklemiyordum. Onu onaylayarak yanına adımladım. Topuklu ayakkabılarım olmadığı için yanında epey kısa kalmıştım. Alttan alttan ona bakarken dudaklarımı araladım.

"Buna kravat takmayacak mısınız?"

"Hayır." Diye yanıtladı. Peki dercesine başımı salladığımda geri çekildim. Bazılarına kravatı da uydurarak alırken bazılarına ise sadece takım elbise almıştık. Korhan Bey deneme kabinine doğru ilerlerken bakışları omzunun üzerinden bana doğru döndü.

BİR ÇİFT GÖZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin