Biz 100.000 oldukkk. Bir Çift Göz'e verdiğiniz değer beni çok mutlu ediyor, ayrıca duygulandırıyordu. Çok teşekkür ederim. ♡
14.11.24
🖤
"Güzel karım, uyanacak mısın?""Hım?"
Boğazdan gelen o etkileyici sesle birlikte kulaklarımın zihnime ulaştırdığı bilgilerle artık uyanmam gerektiğini anladığımda saatin kaç olduğunu bilmeden gözlerimi araladım. Fakat loş bir ortamla gözlerimi araladığımda havanın karardığını gördüm.
Bakışlarımı kapalı perdeden çekerek onun yüzüne çevirdiğimde her gün gördüğüm o yüzü yine karşımda gördüm. Gülümseyen gözlerle bana bakarken gerinerek ben de gülümsemekle yetindim.
"Kocam?"
Parmakları yüzüme ulaşarak saçlarımı usulca geriye ittiğinde acaba ne haldeydim haberim yoktu. Hem biz neredeydik?
Olduğum yeri anlamak için gözlerim kıpraşırken buranın bir odaya ait olduğunu gördüm.
"Sürprizi kaçırmak mı istiyorsun yavrum?" anlamadığım için kaşlarım çatıldı. Yerimden doğrulduğumda elleri çoktan belime yerleşmiş ve masaj yapmak ister gibi sırtımda parmaklarını hareket ettirmişti.
"Ne sürprizi?"
"Kollarıma gel bakalım." Dediğinde bedenim kumaşın içinden çekip çıkarıldı. Onun kucağında yer edindiğimde adımlamaya başladı. Bakışlarım merakla etrafa bakmaya başladığımda tahta kapıyı araladı ve karşımda gördüğüm manzarayla gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Maldivlere gelmiştik.
"Şaka yapıyorsun? Buraya geldik ve haberim olmadan bütün yolculuğu uyuyarak geçirdim. Sana inanamıyorum Korhan, burası resmen rüya gibi."
Ağlayacaktım resmen, buranın gerçek olma ihtimali bile çok düşük geliyordu. Resmen biz şuanda maviliğin karşısındaydık. Tam ayak uçlarımızım dibinde hamak vardı. Oturma grubu balkona tatlı bir hava katmış, orta halli tatlı bir ev olsa da burada epey iyi vakit geçireceğimiz şimdiden belli olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ÇİFT GÖZ
ChickLitDerin bir nefes alarak odasına girdiğimde, elimdeki ütülü kıyafetleri yatağa bırakmak için adımlayacaktım ki ardımdan kapının kapanmasıyla korktum. Oda karanlık bir hal aldığında arkamı döndüm ve karartıyla karşılaştım. Boğazımdan akıp giden sıvını...