20.10.24
🖤
Sinir tepeme çıkmış gibi hissederken Korhan vakit kaybetmeden kızlardan uzaklaştı. Sert bakışları kızlar üzerinde pek de etki yaratıyor gibi durmuyordu. Farkında olmadan elimi sıktığımda bir el daha hissettim. Annesinin eli elimdeydi.
Ama onun bakışlarını göremeyecek kadar odağım bambaşka bir yerdeydi. Korhanla göz göze geldiğimizde onun konuşmasına izin vermeden ben atıldım.
"Benvenute ragazze." Hoş geldiniz kızlar Dediğimde içimden küfür etmek gelse de yapmadım. Ben saygı gösterecektim, eğer karşılığını alamazsam işte o zaman terbiyemi bozacaktım.
"Grazie." Sağ ol.
Sarılan kız burun kıvırarak bunu söyleyerek gittiğinde diğer kız bir şey deme gereği bile duymamıştı. Ya sabır çektiğimde Korhan bir iki adımda yanıma geldi. Alnıma dudaklarını değdirdi. O sırada da annesinin sesini işittim.
"Non volevo che venissero, ragazza, ma all'improvviso li ho trovati con noi." Gelmelerini istemedim kızım ama bir anda onları bizim yanımızda buldum.
Nasıl yani kendi isteğiyle mi buraya gelmişlerdi?
"Sono sempre così?" Hep böyleler mi diye sorduğumda sorum bir nevi ortaya atılmış gibi dursa da asıl sorum Korhanaydı. Fakat asıl sorunun sahibi derince yutkundu fakat cevap veren annesi oldu.
"Sono molto comodi." Çok rahatlar Dediğinde ben cevabımı almıştım. Aklıma sürekli böyle oldukları geldiğinde delirecekmiş gibi hissettim. Zihnime gelen görüntülerle an be an sinirlerim arttı. Annesinin yanında olduğumu umursamadan çatık kaşlarla Korhan'a baktım. Onun yanından geçip gittiğimde ilk önce mutfağa geçerek misafirlerin masaya gerçeğini söyledim. Sevil Teyze beni onayladığında geri salona geçerek misafirlerin yanına oturmadan ayakta kaldım.
"Come stai? Il viaggio è stato confortevole?" Nasılsınız? Yolculuk rahat mıydı? diye sorduğumda bir sürü kişi olduğu için ortaya konuşmak ve çoğu kişiyle göz teması kurmak zorunda kalmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ÇİFT GÖZ
ChickLitDerin bir nefes alarak odasına girdiğimde, elimdeki ütülü kıyafetleri yatağa bırakmak için adımlayacaktım ki ardımdan kapının kapanmasıyla korktum. Oda karanlık bir hal aldığında arkamı döndüm ve karartıyla karşılaştım. Boğazımdan akıp giden sıvını...