25

1.9K 88 4
                                    

11

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

11.10.24

🖤


"Korhancım kalkar mısın?"

Korhan bedenimi sıkıca sarmalamış, resmen koalaya dönüşmüştü. Sıcaktan bunalacak hâle gelmiştim. Bütün gece deliksiz uyumuştum. Korhan günlerin yorgunluğunun acısını çıkarmak ister gibi deliksiz uyumuştu. Neyse ki davet edildiğimiz saat onbir olduğu için çok da erken kalkmamıza gerek kalmamıştı.

"Hı?"

Yalandan kızdım. "Hı değil efendim." Dediğimde bir şeyler mırıldandı ama boğuk geldiği için anlayamadım.

"Yat uyu bebeğim." Dediğinde bu sefer söylediklerini anlayabilmiştim. Ama sanırım uyku sersemlliği ne dediği hakkında bir fikri yoktu.

"Kalksana be adam, geç kalacağız."

Başını bir anda yattığı yerden kaldırarak "nereye?" diye sordu. Sabah uyandığı için daha da boğuk çıkan ses tonu beni şaşırtmamıştı.

"Leo ve Mia bizi evine davet etti ya hani." Derken önüne gelen saçlarını geriye doğru taradım. Şuan aşağıdan aşağıdan bana bakan bir çocuk gibi görünüyordu.

Ofladı. Şimdi tam çocuk isyanını yapmıştı. Gülmeye devam ederken hareket ederek bana doğru uzandı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Küçük bir öpücük olmakla sınırlı kaldı. Geriye çekildiğinde dudağıma bakmaya devam etti ama öpmedi.

"Hadi diyorum."

"Tamam hanımefendi, kalkıyorum."

"Yola gel." Dedim sırıtarak.

Kaşlarını kaldırarak bana baktı. "Öyle mi?" diye sordu ama alay ettiğimin de farkındaydı. Daha fazla bir şey demeden yataktan kalktı ve banyoya doğru ilerledi. Ben de kalktım ve ilk önce telefonumdaki bildirimleri kontrol ettim. En önemli bildirimlerden birisine denk geldim. Arkadaşım mesaj yazmıştı, tabi ki de önemli olacaktı.

Gönderen  - Buçe

Ne yaptınız kuuuşumm? Biz tatilden dönüyoruz. Bunu okuduğunda sonunda der gibi olacaksın ama ciddiyim. Birazdan yola çıkacağız. İlk önce evime uğramak istiyorum. Sonuca gelecek olursam da, iki gün sonra buluşak mı ya? Ama evde takılalım, erkekler de olsun. Birlikte bir şeyler yiyelim, sohbet edelim istiyorum.

Gönderen - Buçe

Özledim kızım. Mangal falan yaparız, tabi zengin adıyla barbekü.

Banyodaki Korhan'a doğru duyması için seslendim. "Buçeler dönüyormuş. İki gün sonra bir şeyler yapalım mı diye soruyor? Barbekü falan."

Yeni uyanmama rağmen gelen esnemeyle ellerimi dudaklarımın üzerine kapattım. Sonra dolaba doğru ilerlerken boğuk sesini işittim.  Sanrım dişini fırçalıyordu. "Süper fikir, bize gelsinler o zaman."

BİR ÇİFT GÖZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin