26.8.24
🖤
Aşk beni kül ediyor
"Bence laciverti giy."
Korhan'ın son sözlerinden sonra hiçbir şey diyememiş susmuştum. Bana şuanda çok uzak olan bu konuyu dile getirmesi utanmama sebep olmuştu. O ise dalga geçmek yerine sadece gülümsemekle yetinmişti.
Annesi denize girmek istediği için biz de hemen onaylamıştık. Bu yüzden giyinmek için tekrardan odalara çıkmıştık. Şimdi ise Korhan peşimden gelmiş ve ikimiz de dolabın karşısında bikini bakmakla meşguldük. Ne kadar git desem de gitmemişti. Bu adam beni deli ediyordu.
"Ya susar mısın! Hem gidip giyinir misin, annen hazırlanmıştır bile."
Umursamadan omzunu silkti. "Tavsiye veriyorum." dedi ama ciddi olmadığını da biliyordum. Amacı benimle dalga geçmekti.
"Teşekkür ederim ama ben pembeyi giyeceğim." Derken katladığım bikinilerden istediğim rengi aldım. Banyoya giyinmek için giderken ardımdan sesini işittim ama pas vermedim.
"Sıkıntı yok. Hepsi sana yakışır, yakışır da ben deliririm orası ayrı."
Kapıyı kilitledim ve üzerimi değiştirmeye başladım. Daha sonra vücuduma güneş kremi sürmüş işim bittiği için eşyalarımı toparlamıştım. Odaya geri döndüğümde odada onu görememiştim. Üzerime beyaz renkteki delikli hırkamı geçirmiş plaj çantamı koluma asmıştım. Odadan çıktığımda annesiyle karşılaştım.
"Sei pronto, tesoro?" Hazır mısın tatlım?
Gülümsedim. "Sono pronto." Hazırım
"È un colore così carino, guarda, siamo vestiti uguali." Çok şeker bir renk, baksana aynı giyinmişiz. Dediğinde mayosunu işaret etti. Gerçekten de yeni fark ettigim ayrıntıyla gülümsedim. O da tıpkı benim gibi aynı renk giyinmişti. Beraber kol kola girerek aşağıya indik ve çoktan hazırlanmış olan Korhanla göz göze geldik. Bakışları aşağıdan yukarı bedenimi süzerken kendimi diken üzerinde hissettim. Yanaklarım kızarmaya başlarken dudakları aralandı.
"Penso che le due signore stiano cercando di farmi impazzire oggi." İki hanım, sanırım bugün beni delirtme çalışmaları yapıyor.
Annesinin güldüğünü işittim. "Tu sei il mondo, Korhan. Tutti impazziranno se mi lasci solo di fronte a queste due bellezze." Alemsin Korhan. Bu iki güzellik karşısında seni bırak herkes delirir diyen annesine karşılık gözlerimi büyütmemek için kendimi zor tuttum. Ama gülmemek tutamadım ve Korhan'ın ifadesine kahkahalarla gülmeye başladığımda, annesi de bana katılıyordu. Bir ara bakışlarım ona kaydığında çatık kaşlarla bana baktığını gördüm.
Sofia Hanımla birlikte kol kola bir şekilde dışarıya çıktığımızda bir yandan sohbet de ediyorduk. Bu yüzden o kadar sohbete dalmıştım ki bir anda belimde hissettiğim parmaklarla korktum. Bedenimin havalanması sebebiyle dudağımın arasından ufak bir çığlık çıkmış ne olduğunu anlayamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ÇİFT GÖZ
ChickLitDerin bir nefes alarak odasına girdiğimde, elimdeki ütülü kıyafetleri yatağa bırakmak için adımlayacaktım ki ardımdan kapının kapanmasıyla korktum. Oda karanlık bir hal aldığında arkamı döndüm ve karartıyla karşılaştım. Boğazımdan akıp giden sıvını...