13.7.24
🖤
Küçük kadının kalbini fethettin büyük adam.
"Şakan komik değildi." Dediğimde belki bir nebze şakadır diye ihtimal vermek istemiştim. Bakışlarım dikkatle onun üzerindeydi. Bakışları bana kaydığında yüzündeki ciddiyetle aslında çoktan cevabımı almıştım.
"Senin için sorun olur mu?"
Hemen atılma hissiyle dolarak dudaklarımı araladım. "Annen beni gördüğünde bu kim diye soracak? Nasıl cevap vereceksin?"
"Sevgilim diyeceğim. " Dediğinde ağzından çıkanlar beni şoka uğrattı. Gözlerimi kocaman açmış bir şekilde ona bakarken bu rahatlığı karşısında az daha gözlerim yaşaracaktı.
"Ama değilim." Dedim gerçeği dile getirerek. Asıl olan buydu. Yoksa benden habersiz gelin güvey mi olmuştu?
"Annem başka bir şey desem de bana inanmaz."
"Nasıl yani?"
"Yanımda hiç kız görmedi." Dediğinde hiç olmadığım kadar şaşırdım. Flörtü ya da takıldığı ki bile olmamıştı. Bana yaklaşmaya çalışırken bu hareketleri başkasına da yaptığını düşünmüştüm. Fakat öyle olmamış mıydı?
"Beni gittikçe şaşırtıyorsun." Dedim hâlâ inanmayan ses tonumla.
"Neden böyle bir düşünceye kapıldın?"
Sesli bir soluk verdim. "Sonuçta zengin ve istediğini elde edersin diye düşünmüştüm. Ki zaten seni bekleyen bir sürü kız vardır."
Dudağının bir kenarı hafifçe yukarı kıvrıldı. "Bekleyen bir sürü kızın olduğu doğru, diğeri yanlış."
Ha bir de ukalaydı.
"Bir sürü kızın olduğunu sen de doğruladın. Peki neden ben?"
Bakışları hafifçe benim olduğum taraftaki camı bulurken, direksiyonu sağ kırdı. "Konuşmamıza kaldığımız yerden yemekte devam etsek olur mu?"
Demek yemeğe gidiyorduk. Akşam olmuş hava kararmıştı. Günümüzü yarı uyuyarak yarı yüzerek geçirmiştik. Şimdiden sonra ne olurdu bilemiyordum. Annesi kafa dengi bir insan mıydı? Beni sevecek miydi?
"Olur." diye mırıldanmakla yetindim. Birkaç dakikanın ardından araba yavaşladığında çok geçmeden iki tane lüks arabanın arasına girerek arabayı park etti. Elimdeki çantayı koluma asarken bir yandan da kemerimi çıkarmıştım. Dikkatlice araçtan indiğimde çok geçmeden o da yanıma ulaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR ÇİFT GÖZ
ChickLitDerin bir nefes alarak odasına girdiğimde, elimdeki ütülü kıyafetleri yatağa bırakmak için adımlayacaktım ki ardımdan kapının kapanmasıyla korktum. Oda karanlık bir hal aldığında arkamı döndüm ve karartıyla karşılaştım. Boğazımdan akıp giden sıvını...