26.

38 5 2
                                    

Pierwsza noc była spokojna, przewodnik mówił co nocny stróż ma robić, i opowiadał o artystach cyrku.
Michael chwilę po 6 rano wyszedł z podziemnego cyrku, westchnął gdy drzwi się za nim zamknęły.
Zmęczony zaczął kierować się w stronę domu, słońce dopiero wstawało a na ulicy nie było żadnych aut i niewiele ludzi.

Szedł chodnikiem wzrokiem namierzające już dom w którym mieszkał, nie mógł się doczekać aż wreszcie się położy i zaśnie.

***

Michael zadowolony szedł do pracy, to już piąta ostatnia noc którą musi tam przepracować, później może zmienić lokalizację.
Wszedł do windy i nadusil guzik przez co winda się zamknęła i zaczęła zjeżdżać na dół.

- witaj w ostatnim dniu twojej pracy-zaczął hand unit-to ostatni dzień twojego pierwszego tygodnia! Niektóre z najważniejszych cech które chcemy aby miał nowy pracownik to determinacja, odwaga i lekceważenie instynktownego samozachowania-kontynuował-zasłużyłeś na tygodniową premię w postaci kosza upominkowego, którego koszt zostanie odjęty od twojej następnej wypłaty.

- ...chyba sobie jaja robicie...-warknął Michael zakładając sobie ręce na torsie-.

- kosz upominkowy składa się z owoców, orzechów, kwiatów i oczywiście popularny kosz gotówkowy

Michael poirytowany rozejrzał się dookoła, miał dostać część pieniędzy z swojej następnej wypłaty. Niesamowita premia...

- używając klawiatury poniżej wpisz pierwsze litery koszyka upominkowego którego chcesz otrzymać

Michael chwilę się zastanowił, co by chciał.
Chociaż to i tak bez znaczenia, bo prezent który otrzyma będzie kupiony za jego pieniądze.
Po chwili zaczął wpisywać pierwsze litery.

- wygląda na to że masz problem z klawiaturą. Widzę co chciałeś wpisać i poprawie to dla ciebie. Dziękujemy za wybranie: egzotyczne masła

- nie chciał...a jebie już...i tak wybieracie za mnie-wymarudził poczym otworzyły się drzwi od windy-mogę jeszcze wrócić?

Po nie usłyszeniu żadnej odpowiedzi od przewodnika wyszedł z windy, dopiero po przekroczeniu progu usłyszał głos przewodnika którego zbytnio nie słuchał. Dawał wskazówki nie zbyt potrzebne już na tym etapie.

- sprawdźmy co u Ballory i upewnijmy się że jest na scenie-usłyszał stróż poczym nacisnął guzik dzięki któremu zaświeciło się światło na scenie animatrona-.

***

Po pewnym czasie Michael usłyszał swoje kolejne zadanie, którym było naprawienie głównej atrakcji podziemnego cyrku.
Circus Baby.
Po wykonaniu zadania zauważył drzwi, tam go jeszcze nie było.
Na nich był napis, jednak nie do odczytania.
Ignorował to co mówił Handunit i podszedł do drzwi i je otworzył.

- Uwaga! Wszedłeś na bardzo nie bezpieczny teren. Wszedłeś przez właz konserwacyjny  1B, zarezerwowany do czyszczenia i naprawy Scooper'a! Wchodzenie na tę stronę pomieszczenia jest surowo zabronione dla osób nieupoważnionych-Michael poraz kolejny zignorował przewodnika-wygląda na to, że przypadkowo zabłądziłeś na teren objęty zakazem wstępu-

- zamknij się już, denerwujesz mnie-warknął stróż poczym rozejrzał się dookoła-to wygląda jak...

***

- Jesteś teraz w Scooping room. Funtime Foxy już tu dziś był. Funtime Freddy już tu dziś był. Ballora już tu dziś była. Circus Baby już tu dziś była. Wpadałem już wcześniej, ale zawsze mnie wyrzucali. Zawsze wkładają nas z powrotem do środka. Nie mamy tu gdzie się ukryć. Nie mamy dokąd pójść, kiedy tak wyglądamy. Ale gdybyśmy wyglądali jak ty, moglibyśmy się ukryć. Gdybyśmy wyglądali jak ty, mielibyśmy dokąd pójść. Będzie bolało tylko przez chwilę...

Ostatnio jest u mnie ciężko ostatnio, staram się coś pisać ale teraz będzie problem z regularnością.
Jeśli coś napiszę to odrazu wrzucę, ale nie obiecuję kiedy go będzie.

Dead Life/Martwe życie-Ennchael/FnafOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz