Oy sınırı 100, yorum sınırı 100. İyi okumalar.
★
James
Odamda tek başıma oturmuş karşımdakini duvarı izlerken kafamı o duvara vurma isteği duyuyordum.
Annem bana küçükken sevdiği insanın kıymetini onu kaybedene kadar bilmeyen bir büyücünün hikayesini anlatmıştı ve ben farkında olmadan o büyücüye dönüşmüştüm.
Lily'yle sevgili olmaya kafayı o kadar çok takmıştım ki bunun için asıl sevdiğim kişiyi paramparça etmiştim.
Violet'e yaptıklarımın affedilecek bir yanı yoktu ve ben bunun farkına yeni yeni varıyordum.
Sevdiğim kadının canını çok yakmıştım. Kendi kızımı uzunca bir süre kabullenmemiştim.
Ben resmen Violet'i karnında bebeğimizle ortada bırakmıştım.
Yaşadığım pişmanlığın yoğunluğu nefesimi keserken yaşaran gözlerimi silip nefes almaya çalıştım. Tek bir lanet, tek bir kahrolası lanet Violet'le kızımızı benden sonsuza dek koparabilirdi ve ben onları gerçek anlamda kaybetme korkusu yaşayana kadar ne kadar büyük bir pislik olduğumun farkına varamamıştım.
Odamın kapısı yavaşça aralandığında içeriye elinde iksir şişesi olan Violet girdi. Yaptığım onca şeye rağmen hâlâ beni düşünüyordu. Gecenin bir yarısı içmem gereken iksiri getirmişti.
Gözlerim daha çok yaşardığında bakışlarımı yatak örtüsüne çevirdim. Violet'in beni ağlarken görmesini istemiyordum. O kadar iyi kalpliydi ki onu çok kez ağlatmış olmama rağmen ben ağlıyorum diye üzülürdü.
Yatağın kenarına oturup elindeki iksir şişesini uzattığında şişeyi alıp içindeki acı iksiri tek seferde bitirdim. "Teşekkür ederim." dedim sonra da boğuk bir ses tonuyla.
Teşekkürümü uzun bir sessizlik takip ettiğinde Violet elimi tutup karnına götürdü. "Kızım seni seviyor." dedi sonra da. "Hem de çok seviyor. Sen karnıma dokununca hemen hareketleniyor."
"Ya da elimi uzaklaştırabilmek için kendince çaba gösteriyor." dedim acı dolu bir sesle. "Söylediğim her şeyi duydu o. Beni nasıl sevecek ki?"
"Benim gibi kızım da saf biraz." dedi Violet. "Sever o seni. Merak etme."
"Ben nefes alamıyorum Violet." dedim kızımın tekmeleri bana ilk kez mutluluk değil acı verirken. "O adam yaptığı onca şeye rağmen nasıl hâlâ nefes alabiliyor?"
"O bugüne kadar yaptıklarından hiç pişman olmadı ki." dedi Violet acı dolu bir sesle. "Ama çok istedim. Pişman olmasını çok istedim. Bize yaptıklarından dolayı canı yansın çok istedim."
Dudaklarından aniden bir hıçkırık kaçtığında, "Bizi mahvetti." dedi hıçkırıkları arasında boğuklaşan sesiyle. "Ama ona hiçbir şey olmuyor. Hiçbir zaman da bir şey olmayacak. Hiçbir zaman bize yaptıklarından dolayı pişman olmayacak o adam. Hiçbir zaman bize yaptıklarının cezasını çekmeyecek."
"Violet-"
"Yanında kaldığım için kendimi aptalmış gibi hissediyorum." dedi Violet cümlemi tamamlamama fırsat tanımadan. "Ama kızım babasıyla birlikte büyüsün istiyorum. Seninle eskisi gibi olmak istiyorum. Ama yaptıklarını affedemiyorum. Benim canım zaten çok yanmıştı, bir de sen yakmak zorunda mıydın?"
Sözleriyle birlikte boğazıma yutulması imkansız bir yumru otururken, "Özür dilerim." diyebildim sadece.
Sonra hiçbir şey söylemeden gitti ve ben bu mümkünmüş gibi kendimden daha çok nefret ettim.
***
"Cisimlenememekten nefret ediyorum." dedi Violet, Jasmine, Hogwarts trenine binmek için Remus'la Cisimlendiğinden beri oturduğu sandalyede somurtup duruyordu."Sadece birkaç hafta sonra sen de Cisimlenebileceksin." dedim ince ince doğradığım elmaları hazırladığım acı biberli sosa batırıp fırın tepsisine dizerken.
Violet şimdi de acı biber soslu elma aşermişti ve gerçekten de kızımızın çok orijinal bir damak zevki vardı.
Violet sözlerime karşılık sessiz kalırken bana kötü kötü baktı. İyi yanından bakacak olursak bu kez kafama bir şey fırlatmak yerine sadece kötü kötü bakıyordu.
"Kardeşimi özledim."
"Gideli sadece birkaç saat oluyor."
"Olabilir, yine de özledim."
"Sirius, Remus ve Peter'la kullandığımız aynalardan iki tane daha yaparım. Böylece kardeşinle istediğin zaman konuşabilirsin olur mu?"
Violet sorumla birlikte kısa bir an duraksadıktan sonra, "Olur." dedi. Acı biber soslu elmaları fırına atıp karşısındaki sandalyeye oturduğumdaysa açık pencereden içeriye süzülen bir baykuş masada ikimizin arasına kondu.
Baykuşun ayağındaki mektubu çözüp elime aldığımda zarfta Malfoy ailesinin amblemini gördüm. Sonra da Violet'in meraklı bakışları üzerimdeyken zarfı açıp yazanları içimden okudum.
Bana ait olanı alıp hayatına hiçbir şey olmamış gibi devam edebileceğini mi sanıyorsun Potter? Nişanlımı bana getireceksin yoksa Bulanık sevgilini ortadan kaldırırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN 【James Potter】
FanfictionHani kitaplarda tam esas kızla esas erkek kavuşacakken esas erkeğin eski sevgilisi ortaya çıkıp hamile olduğunu söyler ya, işte o eski sevgili benim. James Potter'ın bebeğine hamileydim ve bu herkesin benden nefret etmesi için yeterli bir sebepti. T...