21-Katerina Volkova

1K 171 235
                                    

Oy sınırı 110, yorum sınırı 150. İyi okumalar.

11 ay sonra

Violet

Masamda oturmuş gerekli belgeleri düzenlerken kızım da yanımdaki pusette oturuyor, elindeki oyuncağıyla oynuyordu.

"Anne!"

Tatlı sesiyle bana seslendiği an ona döndüğümde kendime engel olamayıp tombul kollarını hafifçe ısırdım. Sonra da kızım kıkır kıkır gülerken ben de güldüm.

İngiltere'den ayrıldıktan sonra Rusya'ya gitmiştim çünkü Avrupa'daki hemen hemen her Bakanlık'ta babamın tanıdığı bir adamla karşılaşma ihtimalim vardı. Ama Rus'lardan hiç tanıdığı olmadığını biliyordum.

Rusya'ya taşındıktan kısa bir süre sonraysa erken doğum yapmıştım. Bebeğim dokuz ayın dolmasını beklemeden yedinci ayında dünyaya gelmeye karar vermişti.

Ve şimdi on bir aylık dünyalar tatlısı bir bebekti.

Tıpkı benim gibi kahverengi saçları ve mavi gözleri vardı. Rüyamdan dolayı gözleri ela olur diye düşünmüştüm ama kızım her anlamda benim minik bir kopyamdı.

"Anne!"

Bir kez daha bana seslendiğinde, "Efendim bir tanem?" dedim. Bir yandan da iş yerinde olduğum için gerekli belgeleri düzenlemeye devam ediyordum. "Canın mı sıkıldı? Az kaldı eve gideceğiz birazdan."

Sözlerimle birlikte kızım hızlı hızlı anlamsız şeyler söyledi.

"Haklısın bebeğim." dedim ben de ne dediğini anlıyormuşum gibi. "Ama sana daha çok mama alabilmek için çalışmam lazım."

Rose mama lafını duyar duymaz heyecanlanırken kollarıyla bacaklarını hevesli hevesli hareket ettirdi. Sonra da, "Mama!" diye bağırarak el çırptı.

Kızım fazlasıyla obur bir bebekti ve yemek yemeye bayılıyordu.

"Mamalar geldi!"

Katerina elinde poşetlerle odama girdiğinde Rose da ona bakarak yeniden kollarıyla bacaklarını hevesli hevesli oynattı. Katerina'yı çok seviyordu ve sevgileri karşılıklıydı.

Katerina benim doğumumda bulunan bir Şifacı'ydı ve hastaneden ayrılma zamanımız geldiğinde kalacak bir yerimiz olmadığı için bize evini açmıştı. Böylece yeniden bir otele dönmekten kurtulmuş olmuştum.

Sonrasındaysa bize her anlamda yardımcı olmuştu. Onun sayesinde şu an çalıştığım işe girmiştim ve bebeğimin de benimle birlikte işe gelmesini sorun etmiyorlardı.

Aynı zamanda on bir aydır evinde kaldığım hâlde benden hiç kira istememişti ve kira ödemeyi teklif ettiğim her seferde de beni reddetmişti.

Katerina Volkova harika bir arkadaş ve kızım için de harika bir teyzeydi. Tek kusuruysa abisiyle aramızı yapmak için gösterdiği çabaydı.

Katerina'nın abisi Andrey Volkov, benden üç yaş büyüktü ve onun da iki yaşında bir kızı vardı. Eski eşi kızıyla birlikte kendisini terk ettiği için kızını tek başına büyütüyordu ve Katerina ben de kızımı tek başıma büyüttüğüm için ikimizin iyi bir çift olacağını düşünüyordu.

İSTENMEYEN 【James Potter】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin