3-İlk Temas

1.4K 149 124
                                    

Oy sınırı 50, yorum sınırı 120. İyi okumalar.

Ne kadar süre uyuduğumu bilmiyorum ama uyandığımda James'i odadaki sandalyede oturmuş Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'yla ilgili bir kitap okurken buldum. Kitabını neden burada okuduğuna bir anlam veremeyerek yavaşça doğrulduğumdaysa bakışları beni buldu. Üzerini değiştirip gri bir tişörtle siyah bir eşofman giyinmişti ve saçları her zamanki gibi dağınıktı.

Eskiden saçlarıyla oynamayı çok severdim ama şimdi bunu düşünmeyecektim. Sonuçta o günler eskide kalmıştı ve bir daha da geri gelmeyecekti. Bu yüzden düşünmenin bir anlamı yoktu.

"Violet bunun cevabını bilmem gerekiyor." dediğinde gözlerimi kapayıp derin bir iç çektim. Neyi soracağını biliyordum ama verdiğim cevaba inanmıyorken bunu neden sorduğunu anlayamıyordum.

Ona çok kez iksirleri içtiğim hâlde hamile kaldığımı anlatmaya çalışmıştım ama bu konuyu bir duvarla konuşmakla James'le konuşmanın hiçbir farkı yoktu. Hamile kalmamak için içmem gereken iksirleri içtiğime bir türlü inanmıyordu.

"O iksirleri gerçekten içtin mi?"

Sorusuna cevap vermek yerine asamı alıp odadaki vazoya doğrulttup ama bu kez ne yapacağımı anlamış olmalı ki, "Tamam kafamı kırmana gerek yok." dedi çabucak. Vazoyu kafasına fırlatma ihtimalime karşın da asasını eline almıştı şimdi. "Ama anlamıyorum. İksirleri içtiysen nasıl hamile kaldın?"

Asamı yeniden havaya kaldırıp bir kağıtla kalem çağıracakken, "Buradalar." dedi James çabucak onları kucağıma koyarak. Besbelli hâlâ kafasını kırma ihtimalimden korkuyordu.

Elime kalemi alıp, iksirler yüzde yüz koruma sağlamıyor, diye yazdım. Benden bebeğin olmasını bu denli istemiyorsan sevişmeseydin o zaman.

James yazdıklarımı okuduktan sonra yutkundu. "Sana geri dönmem için bilerek hamile kalmadın o zaman." dediğindeyse mutfakta olduğu gibi bir kez daha onu alkışladım.

Bir buçuk ay önce bu konuşmayı yapsaydık ölürdü değil mi? İlla önce düşük tehlikesi atlatmam gerekiyordu.

"Ben..." diye mırıldandı ve yeniden konuşmadan önce tereddüt etti. "Üzgünüm. Sana fazla sert çıkıştım." Elini saçlarından geçirip ofladı. "Peki şimdi ne olacak?"

Bebeğimle ben evimize döneceğiz. diye yazdım. Sen de cehennemin dibine gidebilirsin. Ama giderken yanında arkadaşını da al.

"Violet ben ciddiyim." dedi James ve Ben de ciddiyim, diye yazdım. Zaten herkes bebeği tek başıma yapmışım gibi davranıyor. Bu yüzden o sadece benim bebeğim. Kendi kendime çoğabiliyorum ben. Yakamdan düşeceksen Lily'ye bebeğin babasının başka biri olduğunu, benim de herkesin düşündüğü gibi rezilin teki olduğumu da söyleyebilirim. Yeter ki bizi rahat bırak.

"Bütün bunları yazmak yerine neden konuşarak söylemiyorsun?"

James sinir olmuş bir ses tonuyla konuştuğunda, Çünkü keyfim ve kahyası öyle istiyor, diye yazdım. James aniden elini bana doğru uzattığındaysa kendimi korumak için ellerimi havaya kaldırdım.

Kalbim korkudan küt küt atarken acaba fazla mı ileri gittim diye düşündüm. James'i sinirlendirirken aklımdan ne geçiyordu ki zaten.

İSTENMEYEN 【James Potter】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin