Oy sınırı 50, yorum sınırı 120. İyi okumalar.
★
Violet
"Sana yeşil limon almanı söyledim, sarı değil." dedim salondaki koltukta bacaklarımı uzatarak oturmuş Sirius'un biraz önce getirdiği turşuları yerken. James bugün yanımda Sirius'u bırakmıştı ve ben de ona sürekli olarak canımın çektiği bir şey söyleyip alışverişe gönderiyordum.
Aslında söylediğim şeylerin çoğunu canım çekmiyordu ama Sirius'un getirmesini istediğim her yeni şeyde yüzünün aldığı ifade muazzamdı.
"Ha sarı ha yeşil ne fark eder?" dedi Sirius bıkkınlıkla. "Limon limondur işte."
"Farkları olmasa birinin rengi yeşil diğerinin rengi sarı olmazdı değil mi sivri zeka?" dedim alaylı bir ses tonuyla. "Git bana yeşil limon getir."
"Konuşamadığın zamanlarda seni daha çok seviyordum." diye homurdandı Sirius.
"Konuşamıyor değildim, konuşmuyordum."
"Her neyse işte. Yeşil limon falan getiremem. Elde olan limon bu. İster yer ister yemezsin sana kalmış."
"Peki tamam." dedim ellerimi karnımın üzerine koyarak. "Bebeğim neden yeşil limon şeklinde bir doğum lekesi olduğunu sorduğu zaman ona Sirius amcasının ona bir tanecik yeşil limonu bile çok gördüğünü anlatacağım. Böylece favori amcası aşerdiğim her şey getiren Remus olacak."
"Tamam." dedi Sirius pes edercesine. "Yeşil limon da getireceğim tamam."
"Yanında Jak meyvesi de getir."
"Ne meyvesi getireyim?"
"Jak meyvesi. Böyle kocaman bir meyve."
"Tanrı aşkına Jak meyvesi diye bir meyve olduğunu bile bilmiyorum ben. Senin nereden aklına geldi de aşerdin?"
"Okuduğum bir kitapta geçiyordu."
"Çatalak'a bütün kitaplarını yakmasını söyleyeceğim."
"Ben de önce senin motorunu sonra da onun süpürge koleksiyonunu ateşe veririm."
"Süpürge koleksiyonumu niye ateşe veriyorsun?"
James'in sesini duymamla birlikte bakışlarımı ona çevirdiğimde üzerinde beyaz bir gömlekle siyah bir pantolon olduğunu gördüm. Gömleğinin birkaç düğmesini açık bırakmış, kollarını da kıvırmıştı.
Ona bakarak yutkunmamak için büyük bir çaba harcarken bakışlarımı turşularıma çevirdim. Pisliğin teki olabilirdi ama fazlasıyla yakışıklı bir pisliğin tekiydi.
Bebeğim kesinlikle harika genlere sahip olacaktı.
"Sevgilin yeşil limonla Kaj meyvesi aşeriyor." dedi Sirius ve "Ben onun sevgilisi değilim." dedim ters ters. "Ayrıca meyvenin adı Kaj meyvesi değil, Jak meyvesi."
"Her ne haltsa işte." diye homurdandı Sirius. "Geldiğimden beri kırk türlü şey aşerdi. Bundan sonrasını sen halledersin. Gidiyorum ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTENMEYEN 【James Potter】
FanfictionHani kitaplarda tam esas kızla esas erkek kavuşacakken esas erkeğin eski sevgilisi ortaya çıkıp hamile olduğunu söyler ya, işte o eski sevgili benim. James Potter'ın bebeğine hamileydim ve bu herkesin benden nefret etmesi için yeterli bir sebepti. T...