9-Barışma Teklifi

1.3K 148 156
                                    

Oy sınırı 50, yorum sınırı 100. İyi okumalar.

Not: Baştaki italik kısım geçmiş sahnesi.

James

Mutfakta kahvaltı hazırlayan Violet'e arkasından sarılıp dudaklarımı boynuna bastırırken, "Günaydın güzelim." dedim uykulu bir ses tonuyla.

"Günaydın." dedi Violet de neşeli bir ses tonuyla. Sonra da başını bana doğru çevirip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. "Bize krep pişirdim."

"Eminim çok leziz olmuşlardır." dedikten sonra Violet'i kucağıma alıp arkasındaki tezgahın üzerine oturttum. Üzerinde yalnızca benim tişörtlerimden biri vardı ve bana bakarken gözlerinin içi gülüyordu.

"Ama?" dedi yeniden neşeli bir ses tonuyla ve bir şey söylemeden önce bacaklarını iki yana ayırıp aralarında durdum.

"Ama senin daha leziz olduğundan eminim."

Dediğim şeyle birlikte kıkırdarken kollarını boynuma dolayıp beni kendine doğru çekti. Sonra dudaklarımız birleşti ve kendimi ona bastırdığımda iniltisi dudaklarımın arasında kayboldu.

Sesini duyabilmek için dudaklarımızı ayırıp yüzünü boynuna gömdüğümde, "James." dedi nefes nefese. "Krepler soğuyacak."

"Soğusun, ısıtırız." dedim umursamaz bir ses tonuyla ve kendimi yeniden ona bastırdığımda dudaklarından bir inilti döküldü.

"Tamam şimdilik bu kadar yeter." dedi peşi sıra da beni kendinden uzaklaştırıp tezgahın üzerinden inerek. "Şimdi krepleri yiyeceğiz-"

"Sonra da birbirimizi."

Bir şey söylemek yerine güldüğünde kollarımı beline dolayıp ona sıkıca sarıldım. Sonra da dudaklarımı saçlarına bastırıp, "Seni seviyorum." diye mırıldandım.

"Ben de seni seviyorum." dedi Violet ve kollarımın arasındayken bana yine gözlerinin içi gülerek baktı. "Hem de çok."

***
Bakanlık'taki Seherbazlık bürosunda tek başıma otururken hem Remus'un hem de Violet'in söylediklerini düşünüyordum. Her şeyi batırmıştım ve düzeltme şansım olduğunu da sanmıyordum. Violet'in yanımda olmasının tek sebebi başta istemediğim bebekti ve bebek olmasa değil benimle aynı evde yaşamak, yüzüme bile bakmayacağını biliyordum.

Zambağı elde etmeyi o kadar çok istedin ki o sırada menekşenin kuruduğunu fark etmedin bile...

Lily'yle sevgili olmaya o kadar kafayı taktın ki...

Oflayarak elimi saçlarımdan geçirirken açılan kapıyla birlikte içeriye Lily girdi. Kızıl saçlarını at kuyruğu yapmış, üzerine de siyah bir elbise giyinmişti.

Güzel görünüyordu ama onu gördüğüm için önceden olduğu gibi heyecanlanmamıştım. Aslında bir süredir onu gördüğüm zaman heyecanlanmıyordum ama Lily'yi benimle barışmaya ikna etmeye öylesine odaklanmıştım ki bunu fark etmemiştim.

"James konuşmamız gerekiyor."

"Şimdi yeniden James mi oldum?"

İSTENMEYEN 【James Potter】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin