İg: catchmonalisa
Twitter: vitavemors
19. GİDENLER VE TEKRAR GELENLER, KARADELİK
Billie Eilish, Your Power
Ruelle, War Of Hearts
Sena Şener, Bak Bana
Şimdi dönüp bakıyorum ardıma. Sırlarla kutsadığın o ana.
Benden ne istediğini bilmiyorum ama alana kadar durmayacağını hissediyorum. Bu işin sonunu göremiyorum ama iyi bir yere varmayacağını da en iyi ben biliyorum. Beni sürüklemekten çekinmeyeceksin. Canım yandığında üzülmüş gibi yapacaksın ama zerre bir şey hissetmeyeceksin, o zift tutmuş kalbinde. Bana bulaşmanı istemiyorum. Neyin peşinde olduğunu bilmiyorum. Özgürüm ve bununla yaşamak istiyorum. Prangalarını uzak tut benden. Onları istemiyorum.
Benden uzak dur.
O gittikten sonra saatlerce düşünmüştüm. Ne amaçla odama geldiğini anlamaya çalışmıştım. Onun gözlerindeki o şeytani parıltıları görmek açıkçası beni korkutmuştu. Eğer soğukkanlı bir insan olmasaydım elim ayağım tutuşmuştu bile. En başından beri biliyordum aslında. Onun özünde böyle bir insan olduğunu bilmemek imkânsızdı. Zaten o da kendini saklamıyordu.
O konuşmayı kimseye anlatmadım. Doktora ertesi günkü seansımızda bundan bahsetmedim. O konuşma, o ve benim aramda bir sır olarak kaldı. Onunda bunu istediğini biliyordum. Benden yararlanmak istiyordu. Yanına çekebileceği tek kişi bendim burada. Ve o da beni elde etmeye çalışıyordu.
Berçem hemşire günler sonra aramızdaydı. O, doktor kadar rahat bir şekilde evde kalamıyordu. Bir hemşire olduğu için Harese'de doktorlar kadar toleransa sahip değildi. Üstelik bu yaşananların onu gerdiği açıktı. Sürekli tedirgin ve tetikte gibiydi. Onu gözlemlediğim süre boyunca Efnan ile iyi anlaştığını görmüştüm. Fakat zaten Efnan anlaşması zor biri değildi. Her ne kadar soğuk ve birazda kibirli gözüksede özünde gerçekten de benim sahip olmak isteyeceğim bir samimiyete sahipti.
"Yeni bir tarif denedim." dedi Efnan masaya tatlı tabağını koyarken. "Umarım güzel olmuştur çünkü izlediğim kadın canımı çektirdi." diye sızlandı.
Gözlerim onu bulduğunda düşünmeden edemiyordum. O yaşadıklarından sonra nasıl toparlanmıştı? Kendini nasıl geri bulmuştu? Sevmek ne demek bilmiyordum fakat yaşadıklarının kolay şeyler olmadığını bilecek bir bilincede sahiptim. Onu anlamak için sevilmiş olmama gerek yoktu. Vicdan kırıntıları bile yeterdi.
"Sen yapmışsan güzeldir ya." dedi Berçem çatalını tatlıya batırırken. Tatlıya baktığımda bir tür tatlı-tuzlu karşımı bir şey olduğunu gördüm. Tatlıyı yaparken krem peynir kattığını görmüştüm. Altı kurabiye hamuru gibiyken o hamurun üstünde krema vardı. Ve onunda üstüne tekrar o hamurdan serpiştirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARESE: MAHZEN
Aksi"Şu halime baksanıza doktor." dedim yüzümdeki küçük bir tebessümle. "Beni kim sever ki? Arkamdan ne dediklerini biliyor musunuz siz? Ben uzun saçlarım yüzünden kezban diye adlandırıldım en basit örnekle. Birinin gözüne güzel gelmem mümkün mü?" "Saç...