7

3.7K 79 30
                                    


Herkese tekrardan merhabalar. Bugün yazacağım bölüm çok uzun olmayacak. Malum maç vardı. Yazacak vakit bulamadım. Umarım severek okuyorsunuzdur. Hikayenin gidişatı için önerilerinizi yazarsanız çok mutlu olurum. Keyifli okumalar.💕


"Ne işimiz var yavrum? Bizim bi masaj işi vardı sanki. O mu?"

Sırıtarak kurduğu cümleyle kaşlarımı çattım. Aklımız tamamen farklı yerlerdeydi bu sefer.

"Hayır HAYATIM. Konuşacağız sadece."

Bastırarak söylediğim hayatım kelimesinden sonra anlamıştı. Derin bir nefes aldı ve odama geçtik. Girdiğimizde kollarımı göğsümde birleştirdim ve masaya yaslanarak ona döndüm. 

"Peri benlik bir durum değil ki bu. O kendine yakın gördüğü herkese karşı aynı."

"Birincisi sen herkes değilsin. İkincisi senin antrenmanını sorgulamak ona mı kaldı?"

Güldü. Hoşuna gitmişti kıskanmam. Ama bu sadece kıskançlık değil çok rahatsız olmuştum.

"Gülme bak vuracağım şimdi!"

"Çok tatlısın. Vursana."

"Bana iltifat etme sinirliyim şu an."

Yaklaşıp ellerini belime koydu. Gülüyordu hala. 

"Balım yapma ne diyim şimdi kıza? Gidecek zaten yarın."

"Ne demek ne diyim ya? Bana sevgi sözcüğü kullanma rahatsız oluyorum diyeceksin. Benim erkek kuzenim gelip bana bebeğim dese hoşuna gider mi?"

Kaşlarını çattı. Sinirlenmişti. Yaa Barış bey. Nasıl oluyormuş?

"Diyemez kimse sana öyle şeyler. Vururum hepsini! Hayırdır lan?"

"Leyla bir daha kullansın öyşe kelimeler o zaman görürsün. He ayrıca hiçbir şey yapamazsın."

"Görürsün yapıyor muyum, yapmıyor muyum?"

"Eğer bir daha sana canımla cicimli konuşursa sadece arkadaş olarak kalırız Barış."

Kurduğum cümleyle ciddiyetimi sorguladı. Ciddi olduğumu gördüğünde şaşırmıştı. 

"Abartmıyor musun Peri?" Sorduğu soruyla yaşlandığım yerden kalkarak odada dolaşmaya başladım.

"Ne abartması Barış! Kızın apaçık şekilde sana ilgisi var. Ve ben bu durumdan rahatsızım!"

"Neyinden rahatsızsın tam olarak? Benim gözüm senden başkasını görmüyor zaten."

"Ya sen deli misin be adam? Bizi yakınlaşırken gördükten sonra geldi ve seni öptü! Bu ne demek ya? Ben söyleyeyim hatta. Bu kızın ne olduğu belli değil. Ben ona kim olduğumu göstereyim demek!"

Bağırarak kurduğum cümleleri sakince dinledi. Aşırı sinirliydim şu an.

"Peri abartıyorsun. Yarın gidecek diyorum."

"İsterse 40 yıl sonra gelsin. Sen tepkini koymazsan sana karşı hep böyle davranacak. Hatta belki daha da samimi.

Kurduğum cümleden sonra saçlarımı elimle geriye doğru çektim. Çok çabuk sinirleniyordum. Yanıma yaklaştı. Ellerini belime koyarak kendine çekti ve dudağıma yapıştı. Uzun bir süre öpüştükten sonra nefes nefese ayrıldık. 

"Tamam yavrum konuşacağım."

Dudağına ufak bir öpücük daha kondurdum. Antrenmana gitmesi gerektiği için yanımdan ayrıldı. Ben de saha analizi için yanlarına gittim. Uzun bir süre not aldım. Barış arada gelip sohbet edip geri gidiyordu. 

BAŞ HARFİ B | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin