Herkese merhabalar, umarım iyisinizdir. İki günlük bir ara vermek mecburiyetinde kaldım. Kusura bakmayın. 19'da da düzeltmeler yaptım. Bakabilirsiniz. Bol bol yorum yapmayı unutmayın. Seviyorum sizi. Keyifli okumalar.💖
Bugün sözleştiğimiz gibi 6'lı date yapacaktık. 3. çiftimiz de Berkan ve Kenan olacaktı. Saplar olarak. Sabah Masal ile temizlik yaptık. Yemekleri de hazırladık ve pişerlerken kendimize kahve yapıp balkona çıktık. Gerçekten yorulmuştuk.
"Kız kıza vakit geçirmeyi özlemişim Masal ya."
"Valla ben de Peri kızım. Eril enerjim yükseldi resmen."
"Ay hiç sorma. Çok şükür Barış'ın bu dönemdeki erkekler gibi dişil enerjisi yüksek değil. Kerem'in de değil mesela."
"Evet ya. Öyle olsa ne yapardık? Biz çok iyiyiz, evet ama kocalarımız da adam çıktı."
Söylediğine güldük beraber. Aklıma gelen şeyle gülmem durdu.
"Maşallah dediğimiz de iki gün yaşamıyor ama maşallah diyelim yine de."
"Tahtaya vur tahtaya. Nazar değmesin."
Dediğini yapıp üç kere vurdum. Ona döndüm tekrar.
"En azından Kerem toksik bir insan değil."
"Kızım sen öyle seviyorsun ama napalım."
"Doğru. Ben seviyorum."
Yaşadığım kabullenmeyle kahvemin son yudumunu içtim. Sonra sarıldım Masal'a.
İnsan ailesini seçemez ama bazı kişileri ailesi yapabilir ya hani, Masal benim için öyleydi. Annem, kız kardeşim, ablam... Hiçbir akrabamın eksikliğini hissettirmedi bu zamana kadar. Birbirimizi hep koruduk kolladık. Bizim oturduğumuz masaya oturan çok kişi oldu. Ama ikimizden biri kalkacak olsa o masadan diğerimiz de kalkardı. Herkesi kaldırdık o masadan ama kimse bizi kaldıramadı. Ona sahip olduğum için çok şanslıydım.
"Peri, yemek yanıyor!"
Hızla koşarak mutfağa girdik. Yemeğin hafif dibi tutmuştu. En azından çoğunu kurtarmıştık.
Çalan kapıyla hızla o tarafa yöneldim. Kapıyı açtığımda ellerinde çiçek tutan dört adam vardı. Barış, Kerem, Berkan ve Kenan.
"Hoş geldiniz." Dedim hepsine ithafen.
Barış öne geçip sarıldı bana sımsıkı. Boynuna sardığım kollarımla ben de ona sarıldım sımsıkı. Kokusunu içime çektim.
"Sadece birkaç saat ayrı kaldınız yenge. Abartmıyor musunuz acaba?"
"Ay sen be anlarsın Berkancım. Sevgili yap da görcem seni."
"Allah korusun yenge. Kız tribi çekilir mi?"
"Erkek tribi çekilmez asıl Berkan!" Diyerek uyardım onu. Barış belimdeki kollarını çekerek Berkan'a döndü.
"En güzel anlarımın katili olmak zorunda mısın kardeşim?"
"Mesleğimiz kanka. Ne yaparsın?"
"Seni öyle bir döverim ki, bir daha bir şeye burnunu sokamazsın."
Hafiften ortam gerilmeye başladığında aralarına girerek Berkan'a da sarıldım.
"Sen de hoş geldin"
"Pek hoş bulmadım yenge. Yanık kokusu var."
"Ben seni yakacağım. Erkenden kokmuş bak." Barış atladığında gülmeden edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romance"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...