Merhabalaar, umarım iyisinizdir. Ülkece moralimiz çok bozuk. Bazı ihtimaller bize çok umut vermişti fakat buraya kadarmış. Euro 2024 hayallerimiz mahşere kaldı artık. Umarım kısa zamanda toparlanırız. Keyifli okumalar.💕
Ben yere çökmüş ağlarken beklemediğim bir şekilde belindeki silahı çıkarttı. Bana doğrulttu.
"Madem çok istiyorsun küçük peri. Seni kırmayacağım."
Hayır şimdi olmaz. Onun gözünün önünde olmaz. Kaldıramaz Barış bunu. Onun gözlerine baktığımda yeni gelmişti. Kafamı iki yana sallayarak gitmesini fısıldadım. Babamın kafasını çevirip onu görmesiyle silahı ona çevirmesi bir oldu.
"Hayır! O olmaz, ona dokunamazsın!"
Haykırarak söylediğim cümleyle boğazım yırtılacaktır nerdeyse. Hızla yerimden kalkıp koluna tutundum.
"Onun gitmesine izin ver. İstediğin her şeyi yaparım. Ona zarar verme lütfen. Onun bir suçu yok."
Ağlayarak yalvarıyordum. Hıçkırarak ağlamaktan nefes alamıyordum. Kaderime razı gelecektim. Barış'a zarar vermesine dayanamazdım. Hayalleri vardı onun. Sorumlulukları. Ben ölsem kimse fark etmezdi bile. O öyle değildi ama.
"O zaman ilk seni öldüreceğim. Onun gözleri önünde. Acı çekmesini izlemek istiyorum."
"Onun saçının tek teline zarar verirsen sikerim seni."
Barış çok sert çıkmıştı. Silah hala ona dönüktü. Barışın önüne geçtiğimde silah artık beni hedef almıştı.
"Peri ne yapıyorsun? Çekil şurdan!"
"Barış lütfen git. Sana zarar vermesine katlanamam. Lütfen."
"Saçmalama peri. Seni almadan hiçbir yere gitmiyorum."
Susturdu ikimizi de. Barış'ın gözlerine baktım hasretle. Keşke affetseydim onu. Hafızasında böyle kalacak olmak istemezdim.
"Küçük peri geç bu tarafa."
Barışa döndü daha sonra.
"Eğer bir adım yaklaşırsan öldürürüm onu."
Silahı bana doğrulttu. Zamanı gelmişti sanırım. Tek isteğim Barışın beni böyle görmemesiydi.
"Bana istediğini yap. Ama onun gözünün önünde olmaz. Barış izlerken olmaz. Lütfen. O dayanamaz. Yalvarırım."
Hıçkırıklarımın arasında konuşmaya çalışıyordum. Nefes alamıyordum ağlamaktan neredeyse. Çığlıklara dönmüştü ağlamalarım.
"Peri saçmalama. Sana hiçbir şey yapamaz."
"Bu kadar emin olma Barış."
"Kes sesini orospu çocuğu."
"Sınırını zorluyorsun! İkinizin de kafasına sıkarım."
"Götün yiyorsa sıksana. Ama ilk bana sık. Ufacık kıza mı yetiyor gücün?"
Babam beni kolumdan tutarak kaldırdı ayağa. Beni önüne alarak silahı kafama dayadı. Telefonla birilerini aradıktan birkaç dakika sonra içeri iri yarı 3-4 adam girdi. Barış'ı tutmaya çalışırken barış onları yumrukluyordu. Sırayla hepsini yumruklarken ikisi arkadan kollarını tutup bağladı. Odamdaki sandalyeye oturtup zorla bacaklarını da bağladılar. Babam beni yatağa itip Barışa yaklaştı
"İkinizi de öldürmeden önce sana çok zevk alacağın bir film izleteceğim. Bakalım sonrasında hala küçük periyi isteyecek misin?"
Beni yatağa attığında telefonumu gördüm yerde. Kimseye çaktırmadan polisi aradım. Telefon açılınca konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞ HARFİ B | Barış Alper Yılmaz
Romance"Aramızdaki çekimi hissetmiyor musun peri?" "Yapma, burada olmaz Barış." Dudakları boynuma inerken sesim yalvarır gibi çıkmıştı. İkimiz de biliyorduk ki birbirimize açlığımız bitmeden bu odadan çıkmayacaktık. "Çok güzelsin." Boynuma fısıldaması da...